Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Kubala skrev:Moyes' situation minder mig om Rijkaards i starten i Barca. Kan huske at Rijkaards redningsmand var Davids; altså man havde Ronnie, men Ronnie havde brug for en, der skabte stabilitet på midten, hvilket Davids gjorde. Derfra kørte det hele. Moyes skal købe en midtbanespiller eller muligvis to, hvis han skal få gang i tingene.
En midtbanespiller fra bedste hylde ville uden tvivl pynte. Det har United manglet i en del år. En kantspiller ville også gøre godt, i hvert fald hvis Valencia, Young, Nani og Kagawa har tænkt sig at fortsætte med at være skadet/elendige. Men selv uden disse tilføjelser bør Moyes kunne få mere ud af Uniteds trup. At ligge på syvendepladsen, ét point foran Newcastle, og være røget ud af FA Cup efter én kamp, er en skandale.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Ja, det er skidt, men United har også skrevet under med ham i seks år, så håber stadig, at han kan rette op på tingene, og det ikke ender med en fyreseddel. Han virker sympatisk, men tingene kører ikke helt efter planen. Barca lå på en 12. plads i starten med Rijkaard, men vendte det hele. Rijkaard, som havde mindre erfaring end Moyes har, så det kan godt lade sig gøre, men lige nu ser det skidt ud, som sagt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Det er en interessant sammenligning. Barca lå på en 12. plads på det her tidspunkt i 2004 og havde netop tabt ude mod Racing Santander i ligaen og ude mod Levante i Copa del Rey. Det blev vendt til en 2. plads få måneder senere. Rijkaard havde dog nok den fordel, at de fleste hold i La Liga 2003/04 sejlede. Det var ikke så svært at nå 2. pladsen. Moyes kan godt ende med flere point end Rijkaard, men alligevel ikke få 4. pladsen.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Desuden havde Barca fået en sjetteplads året forinden. United blev mestre sidste sæson. Det sætter unægtelig Rijkaard og Moyes' respektive vanskeligheder lidt i perspektiv.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Man kan jo håbe, at Liverpool, Everton og Tottenham klokker i det. Synes også, at man har set flere af holdene tabe point. Der er ikke sådan rigtigt dominans fra nogen, men de har bare været bedre end United, som ikke rigtigt har fundet konceptet endnu. Jeg håber lidt, at Moyes signer en midtbanespiller her i januar. Denne spiller kunne så måske være løsningen.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

City har været svingende(har også investeret en del i nye spillere), her tænker jeg på udebane. Chelsea har tabt deres kampe(har også investeret i truppen), selvom de har den bredeste trup. Arsenal har overrasket, men har vist, at når de møder hård modstand, så taber de, men de har allesammen det tilfælles, at de har leveret en nogenlunde stabil indsats, hvorimod United har underpræsteret, men der er også flere grunde til det.
Senest rettet af Kubala ons jan 08, 2014 1:34 am, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Kan se, at det ikke er det samme at gå fra førstepladsen til en syvendeplads, og at Barca havde haft en trofæ tørke i en længere periode(at gå fra sjetteplads til en andenplads), hvorimod United med SAF altid har været med, men jeg prøver at se lidt positivt på det, selvom det ser negativt ud. Intet er muligt.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: RE: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Flax, haha jo jeg skrev de ville blive toer, men tjek cesc tråden. Der skrev jeg til dig om dette. Det var dér jeg havde skrevet før sæsonnen at det så TOTAL SORT ud for United. Men som altid hænger du dig fast i tal og statistikker. Komisk.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: RE: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Elbarca skrev:Flax, haha jo jeg skrev de ville blive toer, men tjek cesc tråden. Der skrev jeg til dig om dette. Det var dér jeg havde skrevet før sæsonnen at det så TOTAL SORT ud for United. Men som altid hænger du dig fast i tal og statistikker. Komisk.
Tal og statistikker? Ved du, hvad de to ord betyder? Det er dine forudsigelser, vi snakker om. Som de står sort på hvidt (eller blågråt). Men som du så åbenbart ikke vil stå ved, fordi du bilder dig selv ind, at du er en dygtig sandsiger, fordi engang skrev, at det så "total sort" ud (men altså ikke mere sort end en andenplads).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Jeg har tit undret mig over hvorfor Elbarca gerne vil være "bag mig"...... Han har også givet den flere gange end fået den :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Uanset hvad Elbarca engang har sagt, måske har sagt, ikke har sagt, tror han har sagt eller måske bare har antydet, så er Moyes godt nok på dybt vand. Jeg kan ikke huske at have set et mesterhold sejle så meget. Måske Inter engang for nogle år siden, men ellers mindes jeg det ikke lige.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Herfølge?
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Uanset hvad Elbarca engang har sagt, måske har sagt, ikke har sagt, tror han har sagt eller måske bare har antydet, så er Moyes godt nok på dybt vand. Jeg kan ikke huske at have set et mesterhold sejle så meget. Måske Inter engang for nogle år siden, men ellers mindes jeg det ikke lige.
Enig. Det er derfor, at Moyes' job hænger i en tynd tråd. Nederlag til Swansea (som United lige er blevet slået af) og Chelsea (som United med garanti bliver slået af) i de næste to kampe, og så er der potentielt 11 point op til fjerdepladsen. Det henter Moyes' United ikke, og så kan han lige så godt blive fyret nu fremfor til sommer.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Det er derfor, at Moyes' job hænger i en tynd tråd. Nederlag til Swansea (som United lige er blevet slået af) og Chelsea (som United med garanti bliver slået af) i de næste to kampe, og så er der potentielt 11 point op til fjerdepladsen. Det henter Moyes' United ikke, og så kan han lige så godt blive fyret nu fremfor til sommer.
Hvis han skulle blive fyret, hvem er så favorit til, at overtage posten, hvis der overhovedet er nogle favoritter?

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Conte til sommer, desværre ikke før.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster