Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

ulrich skrev:Billede

:mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol:

Ej hvor er den fed!
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
Kubala skrev:
j´♥ le foot skrev:
Kubala skrev:13-årig indvandrer...det er godt nok hårdt sagt.
Det er bare rester fra "Franquismo" :mrgreen:

Hvorfor er det altid os udlændinge, som er det sorte får..
Jeg har sendt dig en PB hvis du er interesseret i at lave en bombe. :lol:


Lopezzz...du er syg... :lol:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Åååååh, hvor jeg dog håber, Dortmund ikke knækker sammen på Bernabeu. Det var godt nok rart at se den kamp i går. Glimrende timing, lige som med semierne sidst år. Synes godt nok, alle de madridistaer der myldrede frem på diverse sociale netværk efter vores kamp mod Bayern, har været støjende stille i dag.
Madridismoens selvsikkerhed/arrogance indeholder altså en herlig indbygget risiko for at komme til at ligne en tåbe ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]4Wi8T1ew66k[/youtube]

Hmm ... good point, YouTube-bruger, hvem du så ellers er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Howard Webb udnævnt som dommer mellem real og dortmund. Kunne ikke forestille mig andet end at mou er meget glad. Webb er imo en af de mest overvurderede dommere nogensinde. Han laver KÆMPE fejl i næsten hver kamp han dømmer. Så det skulle ikke undre mig hvis han bukker under for presset og dømmer reals vej på tirsdag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Howard Webb udnævnt som dommer mellem real og dortmund. Kunne ikke forestille mig andet end at mou er meget glad. Webb er imo en af de mest overvurderede dommere nogensinde. Han laver KÆMPE fejl i næsten hver kamp han dømmer. Så det skulle ikke undre mig hvis han bukker under for presset og dømmer reals vej på tirsdag.
Meeeen, han er normalt kendt for at tillade folk til at gå til den. Hvis han fløjter hver gang der er det mindste kontakt, så er det en god indikation på at han dømmer Reals vej.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Howard Webb udnævnt som dommer mellem real og dortmund. Kunne ikke forestille mig andet end at mou er meget glad. Webb er imo en af de mest overvurderede dommere nogensinde. Han laver KÆMPE fejl i næsten hver kamp han dømmer. Så det skulle ikke undre mig hvis han bukker under for presset og dømmer reals vej på tirsdag.
Meeeen, han er normalt kendt for at tillade folk til at gå til den. Hvis han fløjter hver gang der er det mindste kontakt, så er det en god indikation på at han dømmer Reals vej.
Det vil da tværtimod være en fordel for at real at de får lov til at gå til stregen (og over den)... Real har vel flere svinske spillere end dortmund så tror det passer mou fint at webb dømmer kampen. Så kan han gejle sine soldater op og lade webb klare resten.

Men det største problem med webb er hans tendens til at overse kampændrende fejl. Ja han er god til at holde et flow i kampen men det betyder ikke noget når han konstant overser ting.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Han har det med at lave kæmpe fejl, jeg er selv ikke vild med ham. Jeg synes bare vi skal vente med at se, men du har da ret, hvis man kender Webb ret, så skal han nok dømme til Reals fordel på tirsdag.

Jeg har det dog lidt sådan, at Real kommer til at køre BVB over, dommerens indflydelse i kampen vil være af mindre betydning. Folk er gået i ekstase over BVB, Dortmund mig her, tysk fodbold kig der. Bayern til venstre, Bundesliga til højre. Jeg tror folk bliver meget klogere når de to returkampe er spillet.

Hukommelsen er et fremmedord i fodboldens verden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Han har det med at lave kæmpe fejl, jeg er selv ikke vild med ham. Jeg synes bare vi skal vente med at se, men du har da ret, hvis man kender Webb ret, så skal han nok dømme til Reals fordel på tirsdag.

Jeg har det dog lidt sådan, at Real kommer til at køre BVB over, dommerens indflydelse i kampen vil være af mindre betydning. Folk er gået i ekstase over BVB, Dortmund mig her, tysk fodbold kig der. Bayern til venstre, Bundesliga til højre. Jeg tror folk bliver meget klogere når de to returkampe er spillet.

Hukommelsen er et fremmedord i fodboldens verden.
Er helt enig i at de fleste har en tendens til at glemme hurtigt. Men tror på bvb pga flere ting. De har blandt andet spillet på bernabeu tidligere i sæsonen og jeg tror at de ved hvad de går ind til. Ud over det så er tyske hold kendt for at løbe røven ud af bukserne og det tror jeg også dortmund vil gøre på tirsdag. Kan ikke se real holde dem fra at score. Men ja det bliver garanteret tættere end de fleste tror. Vil dog give bvb 80 % chance for at gå videre.

Vi har derimod 5 % chance idet vi ikke fik scoret det skide udebane mål (bartra for fanden). Alt skal flaske sig for barca hvis vi skal gå videre... Og jeg mener ALT! Straffespark, røde kort, messi sit livs kamp osv. Jeg tror ikke på det men jeg er også tilfreds hvis vi får reddet lidt af æren og får bayern til at svede lidt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Der hersker ingen tvivl, Real skal nok få hjælpen af dommerne til at komme i finalen!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror heller ikke på vores videre avancement, men jeg tror til gengæld på, at vi nok skal vise at Bayern ikke er så meget bedre end os, som de forskellige medier har skrevet de sidste par dage.

Real derimod vil vise at Bundesliga og tysk fodbold ikke er gået hen og blevet så overlegen. Jeg siger det her, nu hvor alt ser sort ud for Real, de vinder C.L og de gør det på en måde, at det selv for en meget farvet Barca fan eller den største Real kritikker, vil være svært at sætte en finger på deres to sidste to præstationer i hvert fald.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Dette bliver vores tifo imod Bayern
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hvis man oversaetter til dansk, hvad kommer der til at staa?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Barça, Stolthed, Barça
Senest rettet af Anonymous søn apr 28, 2013 4:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster