Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

Lopezzz skrev:Hvem tør satse på en El Clasico finale ??
Kun hvis termessinator går amok :smile:

Billede

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

FCBarcelonaChr skrev:
Elbarca skrev:Alligevel spøjst at tænke på når nu Dortmund var så tæt på at ryge ud imod Malaga. Jeg er sikker på de scorer på Bernabeu. Real er færdige.
Real kan ikke holde dem fra fadet i 90 minutter, det nægter jeg at tro på. Dertil er de alt for farlige i omstillingsspillet.
Det er det fede ved det hele. At de slår Real med deres egne midler, omstillingsspillet. Havde faktisk indtrykket at de sagtens kunne have scoret flere mål i dag.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
Lopezzz skrev:Hvem tør satse på en El Clasico finale ??

Jeg tror desværre ikke på, at vi kan lave comeback, men Real gør det, Jeg mener det uden pis.. Ja man kan beundre Klopp og BVB ligeså tosset som man vil, men tro mig, når det virkelig gælder på Bernabeu, vil Real vise hvorfor de er en klasse over BVB.

Jeg var helt seriøs i mit første indlæg. Der er gået mode i at man melder voldtægter, det startede i går, har lagt ører til det på FB. Jeg hopper så med på vognen, jeg vil gerne melde et forestående voldtægt, voldtægtsmænd er klædt i hvidt, stedet det sker er Bernabeu, ofrene er nogle meget veltrænede tysk talende gutter i gult og især en portugiser med lidt fimsede tendenser er den slemmeste af dem alle voldtægtsmænd.


Ikke meget optimisme at hente her.. Real kan ikke holde dem fra fadet på Bernabeu. Tror jeg ikke på..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Elbarca skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Elbarca skrev:Alligevel spøjst at tænke på når nu Dortmund var så tæt på at ryge ud imod Malaga. Jeg er sikker på de scorer på Bernabeu. Real er færdige.
Real kan ikke holde dem fra fadet i 90 minutter, det nægter jeg at tro på. Dertil er de alt for farlige i omstillingsspillet.
Det er det fede ved det hele. At de slår Real med deres egne midler, omstillingsspillet. Havde faktisk indtrykket at de sagtens kunne have scoret flere mål i dag.
Enig. Og Dortmund havde i den grad chancer til flere mål. F.eks. Gündogans glimrende dribletur!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Meeeeeeeen, det er altså sjovt hvordan Real fans sviner oversætteren til. Overalt jeg læser, får han den største sviner, ikke noget med at kritisere hans taktiske valg, det er mere, Mourinho brænd i helvede, Mourinho du er dårlig, Mourinho din kujon, Moruinho jeg hopper du bliver fyret på vej hjem osv osv... Real fans reagerer hårdest på et nederlag, men måske er det Oversætterens egen skyld? Dårlig taber mentalitet har han selv implementeret i Real.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

3 kampe mellem Dortmund og Real denne sæson. Målscore 8-4.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Messi to Ronaldo: "See you at the CL final".
Ronaldo to Messi: "Are we watching at your home or mine?"
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:
Visca El Barca skrev:
Lopezzz skrev:Hvem tør satse på en El Clasico finale ??

Jeg tror desværre ikke på, at vi kan lave comeback, men Real gør det, Jeg mener det uden pis.. Ja man kan beundre Klopp og BVB ligeså tosset som man vil, men tro mig, når det virkelig gælder på Bernabeu, vil Real vise hvorfor de er en klasse over BVB.

Jeg var helt seriøs i mit første indlæg. Der er gået mode i at man melder voldtægter, det startede i går, har lagt ører til det på FB. Jeg hopper så med på vognen, jeg vil gerne melde et forestående voldtægt, voldtægtsmænd er klædt i hvidt, stedet det sker er Bernabeu, ofrene er nogle meget veltrænede tysk talende gutter i gult og især en portugiser med lidt fimsede tendenser er den slemmeste af dem alle voldtægtsmænd.


Ikke meget optimisme at hente her.. Real kan ikke holde dem fra fadet på Bernabeu. Tror jeg ikke på..
Optimisme? forhåbentlig ønsker du vel ikke Real i finalen, så du er vel lidt optimistisk, når du tror at BVB går videre :cool: .

Jeg tror ikke på det, Real er trods alt meget bedre end det, de fik vist i aften. Det var bare en decideret off-day, når selv Varane kan spille dårligt, så ved man at der noget spøjst igang. Det gør de ikke igen, de kører BVB over på Bernabeu.

For at være ærlig, hvis Real vender det her (hvilket jeg er næsten 100% sikker på det gør), samt de spiller bedre end Bayern i finalen, vil jeg ikke have det mindste imod at anerkende deres titel, for så har de i den grad fortjent den.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Fuck hvor er jeg glad lige nu!!! Vi blev i det mindste ikke slagtede af Tysklands klare to'ere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

For at det hele ikke skal lyde Real Real Real fra min side af. Cadeau til BVB, på alle måder var det en imponerende indsats. Mister deres stjernespiller til direkte konkurrent, ikke en optimal optakt til kampen, og så leverer de det her, fantastisk!

Tjek lige det her, gør det endnu mere imponerende.
In 621 games, only Barcelona (5-0 in Nov 2010) scored more goals than Dortmund tonight against a team coach by Mourinho [via mrchip]
Vildt!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Quaresma skrev:Fuck hvor er jeg glad lige nu!!! Vi blev i det mindste ikke slagtede af Tysklands klare to'ere.
Det var nu også to´erne, der mødtes i aften ;)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Elbarca skrev:
Quaresma skrev:Fuck hvor er jeg glad lige nu!!! Vi blev i det mindste ikke slagtede af Tysklands klare to'ere.
Det var nu også to´erne, der mødtes i aften ;)
Hehehehe, word!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:Meeeeeeeen, det er altså sjovt hvordan Real fans sviner oversætteren til. Overalt jeg læser, får han den største sviner, ikke noget med at kritisere hans taktiske valg, det er mere, Mourinho brænd i helvede, Mourinho du er dårlig, Mourinho din kujon, Moruinho jeg hopper du bliver fyret på vej hjem osv osv... Real fans reagerer hårdest på et nederlag, men måske er det Oversætterens egen skyld? Dårlig taber mentalitet har han selv implementeret i Real.
Nu ved jeg ikke hvor du læser henne, men man kunne i hvert fald læse mange Barca fans skrive det samme om både Tito og mange af Barcas spillere igår på diverse foras.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Uanset hvad, Visca, så er det jo fedt, at Real får sig en snitter(jeg er ligeglad med, om de skulle gå videre nu, for ville have, at de skulle bide i den bitre æble). Altså jeg har ikke skrevet på min FB profil, at der var tale om voldtægt, men det har andre Barca fans, ligeså vel som Real fans gjorde i går, da vi fik os en snitter.



Jeg må ærligt indrømme, at jeg var virkelig ramt i går, og jeg har aldrig været så ramt i alle de 11 år, som jeg har været fans af Barca, som jeg var i går. Jeg skulle lægge ører til hånen og alt muligt, så det er fedt, at de får det tilbage i hovedet.
Senest rettet af Kubala ons apr 24, 2013 11:35 pm, rettet i alt 2 gange.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Ikke herinde, og eneste fora som tæller er dette. ;-)

Men ja, mon ikke det bare er alle de "tynde" fans som skriver sådan.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster