Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Hvem, Visca? Kan ikke se hvad der står.
BVBs højreback. Ham polakken, jeg er helt vild tosset med ham. Han er jo vanvittig! Han minder mig om Dani anno 07/08 og 08/09.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Lige nu er jeg ligeglad med, om Real skulle gå videre og vende resultatet, for det var hårdt for os i går. Deres fans var utålelige, sammen med visse Man utd fans, men jeg er glad, at de også fik sig en snitter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Nej var elkjær glad for at ronaldo scorede? det var da underligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

FCBarcelonaChr skrev:Vilderen:

Billede

Südtribüne er så bims. Uden tvivl den vildeste tribune samme med Gate13 hos Pana. Vanvittigt!
#jesuisSheep

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

4 forsvarsspillere og 2 defensive midtbanespillere...Og så hører man folk sige at barca har et dårligt forsvar :?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Vilderen:

Billede

Südtribüne er så bims. Uden tvivl den vildeste tribune samme med Gate13 hos Pana. Vanvittigt!
Helt enig! Dortmunds fans er fucking sindssyge (på den rigtig gode måde)!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Alligevel spøjst at tænke på når nu Dortmund var så tæt på at ryge ud imod Malaga. Jeg er sikker på de scorer på Bernabeu. Real er færdige.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Elbarca skrev:Alligevel spøjst at tænke på når nu Dortmund var så tæt på at ryge ud imod Malaga. Jeg er sikker på de scorer på Bernabeu. Real er færdige.
Real kan ikke holde dem fra fadet i 90 minutter, det nægter jeg at tro på. Dertil er de alt for farlige i omstillingsspillet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:Hvem tør satse på en El Clasico finale ??
Jeg vil gerne satse min ødelagte dvd fjernbetjening som er blevet kastet ned i gulvet en del gange på grund af dårlige kampe. Det er en genstand der har fyldt mit sind med så meget smerte igennem årene. Og jeg er villig til at sætte den på at Barca ihvertfald står Bayern München ud.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Lopezzz skrev:Hvem tør satse på en El Clasico finale ??

Jeg tror desværre ikke på, at vi kan lave comeback, men Real gør det, Jeg mener det uden pis.. Ja man kan beundre Klopp og BVB ligeså tosset som man vil, men tro mig, når det virkelig gælder på Bernabeu, vil Real vise hvorfor de er en klasse over BVB.

Jeg var helt seriøs i mit første indlæg. Der er gået mode i at man melder voldtægter, det startede i går, har lagt ører til det på FB. Jeg hopper så med på vognen, jeg vil gerne melde et forestående voldtægt, voldtægtsmænd er klædt i hvidt, stedet det sker er Bernabeu, ofrene er nogle meget veltrænede tysk talende gutter i gult og især en portugiser med lidt fimsede tendenser er den slemmeste af dem alle voldtægtsmænd.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Lopezzz skrev:Hvem tør satse på en El Clasico finale ??

Jeg tror desværre ikke på, at vi kan lave comeback, men Real gør det, Jeg mener det uden pis.. Ja man kan beundre Klopp og BVB ligeså tosset som man vil, men tro mig, når det virkelig gælder på Bernabeu, vil Real vise hvorfor de er en klasse over BVB.

Jeg var helt seriøs i mit første indlæg. Der er gået mode i at man melder voldtægter, det startede i går, har lagt ører til det på FB. Jeg hopper så med på vognen, jeg vil gerne melde et forestående voldtægt, voldtægtsmænd er klædt i hvidt, stedet det sker er Bernabeu, ofrene er nogle meget veltrænede tysk talende gutter i gult og især en portugiser med lidt fimsede tendenser er den slemmeste af dem alle voldtægtsmænd.
Det var der også en del der sagde sidste år mod bayern... men nej! real kan ikke holde dortmund fra at score. Og kontra stød er jo guf for dortmund!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det er ikke nødvendigt med et skide sammendrag?!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvorfor skal 3+ træde i det..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Quaresma skrev:HAHAHAHHAA, JEG ER OFFICIELT DORTMUND-FAN!!!! FUCK HVOR ER DET HERLIGT. HAHAHAHHAHAA. KARMA IS A BITCH, MADRID
Jeg har holdt med Dortmund lige siden the one and only Chapuisat.

Billede
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Lopezzz skrev:Hvem tør satse på en El Clasico finale ??

Jeg tror desværre ikke på, at vi kan lave comeback, men Real gør det, Jeg mener det uden pis.. Ja man kan beundre Klopp og BVB ligeså tosset som man vil, men tro mig, når det virkelig gælder på Bernabeu, vil Real vise hvorfor de er en klasse over BVB.

Jeg var helt seriøs i mit første indlæg. Der er gået mode i at man melder voldtægter, det startede i går, har lagt ører til det på FB. Jeg hopper så med på vognen, jeg vil gerne melde et forestående voldtægt, voldtægtsmænd er klædt i hvidt, stedet det sker er Bernabeu, ofrene er nogle meget veltrænede tysk talende gutter i gult og især en portugiser med lidt fimsede tendenser er den slemmeste af dem alle voldtægtsmænd.
Det var der også en del der sagde sidste år mod bayern... men nej! real kan ikke holde dortmund fra at score. Og kontra stød er jo guf for dortmund!
Glæd dig imens det varer. Jeg forudser en slem slem skuffelse, når klokken er 23:00 næste tirsdag.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster