Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Ja det er deres ræsonnement. Men når bookmakerne gør os til favoritter i turneringen, så er det jo latterligt at skrive, at Dortmund er den næst sværeste PÅ PAPIRET.

Så må man skrive, at skribenten vurderer, i stedet for at skrive, at Barca er de dårligste på papiret, når vi sådan set er de bedste på papiret.
Forumlegende

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:Ja det er deres ræsonnement. Men når bookmakerne gør os til favoritter i turneringen, så er det jo latterligt at skrive, at Dortmund er den næst sværeste PÅ PAPIRET.

Så må man skrive, at skribenten vurderer, i stedet for at skrive, at Barca er de dårligste på papiret, når vi sådan set er de bedste på papiret.
Først og fremmest, så er det super arrogant skrevet, ja. Det er endnu en stikpille fra madridistas side til Barca og det er sgu ved at være rimelig fucking ynkeligt.

Derudover vil jeg som Madrid fan mene, at det stadig passer. Vi har altså tabt til Dortmund samlet i gruppespillet. Derudover tabte vi også til Bayern samlet i semifinalerne sidste sæson, mens de fleste Madrid fans føler, at vi har et rimelig godt tag på Barca i øjeblikket. Jeg havde personligt håbet på Barca, da jeg tror vi vil få "lettere" ved at slå jer ud.

Så det kan jo sådan set godt forsvares, men jeg forstår 100% din latterliggørelse af madridista.dk, for den side er simpelthen blevet så meget til grin.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Som sagt er det jo fair nok, at have den holdning. Men man skal satme ikke begynde, at postulere at Barca på papiret er de svageste. Når vi er lige det modsatte. Vi fører altså den hjemlige liga med 13 point og er i CL-semi for 6. år i træk.

Men det er vel blot endnu et eksempel på, at deres artikler egner sig bedre på bold.dk's forum.
Forumlegende

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Champions league

Indlæg af SirJonas »

"I'll bet my life Bayern will call Guardiola" said Jurgen Klopp jokingly in the press."

Den havde jeg ikke overvejet.......

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Fedtmule skrev:"I'll bet my life Bayern will call Guardiola" said Jurgen Klopp jokingly in the press."

Den havde jeg ikke overvejet.......
Rummenigge reply to Klopp:"His ass will be allocated in Bayern museum.He should have bet his transplanted hair,easier to move than his ass"
Allez...

Afellay99

Re: Champions league

Indlæg af Afellay99 »

Elsker den evige og smukke rivalisering i tysk fodbold :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Til dem der kan tysk.. iskoldt

[youtube]-xwyRd6X-2k[/youtube]

Edit: Han siger faktisk "Jeg vil vædde min røv..." ikke som tidligere "I'll bet my life"

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Er det bare mig eller virker Klopp ikke lidt provo med hans udtalelser? Han udtalte noget omkring Pep også, og han minder mig lidt om Mourinho, dog at han sikkert er langt fra ligeså provokerende, og kommer med ligeså malplacerede udtalelser. Jeg er begyndt, at synes mindre om manden. Han kommer med stikpiller til Bayern og Heynckes. Men selvfølgelig er det med glimt i øjet, men jeg synes også, at sarkasmen kan tage overhånd, når den bruges oftere.

TheOnlyOne

Re: Champions league

Indlæg af TheOnlyOne »

Jeg ELSKER Klopp. Han stinker af klasse

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Man er sgu lidt sart hvis man ikke tåle at høre sådan noget gas.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Elbarca skrev:Man er sgu lidt sart hvis man ikke tåle at høre sådan noget gas.


...ok



Edit: Jeg er ikke så cool person, som kan håndtere sådan noget eller er jeg også mega awesome, og finder disse individer for undermennesker.

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Bayern har ikke været mere overlegene i CHL end hvad der var forventet af dem og et hold på deres niveau. De har haft tætte kampe imod Valencia, de har haft to underlige kampe imod Arsenal, og så har de mødt et imo godt Juve hold men uden offensiv effektivitet. Juve har ligesom Bayern været vilde i den hjemmelige liga, men ikke vildere end hvad der var forventet af dem i CHL.

Hold dem fra firspark og indlæg, så skal vi nok klare et hold af deres kaliber.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

emo skrev:Bayern har ikke været mere overlegene i CHL end hvad der var forventet af dem og et hold på deres niveau.
Hvad skal det helt konkret betyde?
De kan spille sig i deres tredje finale på 4 år. Det er da rimelig overlegent imo.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Helt klart, når du tænker på den måde. Vi kan spille os i vores 4 finale på 5 år, men alligevel er der folk som ikke tror på os, og afviser os som en kommende CHL finalist.

Det jeg tænker på er at rent resultatmæssigt har de gjort hvad de skulle, og ikke mere til. De har haft tætte kampe imod Valencia, som også er et fint hold. De har udover en svipser imod Bate slået Bate klart og slået Lille klart. Det jeg vil sige er at Bayern har i CHL ikke har vist en styrke så modstanderen skal kapitulere på forhånd. Du ved hvad jeg mener når du læser det jeg skriver og lidt mellem linjerne også, bare en smule.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Og med god grund. Vores forsvar har været elendigt, vi har ikke spillet prangende, ikke skabt særlig meget, og hvis Messi ikke spiller eller bliver markeret ud af kampen (ja, det sker), så har vi desværre ikke de ekstra strenge at spillet på, som vi før i tiden har haft.

Mjaarh, jeg er ikke helt enig. Pånær svipseren mod Arsenal (hvor de tog ALT for let på tingene), så har de været temmelig overlegne igennem dette års CL.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster