Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

PuyolErGud skrev:Haha. Inde på Wiki står Bendtner som vinder af Ballon D'or!
Han er også den moralske vinder. At Cristiano vinder er tyveri.

Lidt mere seriøst. Hvad siger folk, der i sin tid mente at Leo ikke fortjente sin pris, fordi han modsat Cristiano ikke havde vundet et stort trofæ, til denne pris? Der er brugere herinde som har holdt fast i, at det er antal vundne hold trofæer, der burde afgøre hvem der vinder, ellers er prisen ufortjent. Er Cristianos pris også ufortjent, eller har man ændret holdning nu?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af kklaus »

Heartbreaker skrev:
Final result of the top-3 of the 2013 Ballon d'Or: Ronaldo 27,99% - Messi 24,72% - Ribéry 23,36% #ballondor
Ibrahimovic finished 4th with 5.29%, Neymar 5th with 3,17% and Iniesta 6th with 2.08% of the votes #fcblive [via @edupolo]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Elbarca »

kklaus skrev:Percentages of votes: Cristiano (27.99%), Messi (24.72%), Ribéry (23.36%) #BallondOr [lequipe]
Hvad med før afstemningen blev genåbnet?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Er der én som kan finde resultaterne for de seneste fire år? Kunne være sjovt at sammenligne resultaterne med i år, rent procentmæssigt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Ibrahimovic finished 4th with 5.29%, Neymar 5th with 3,17% and Iniesta 6th with 2.08% of the votes #fcblive [via @edupolo]
Messi: "I can only congratulate Cristiano, he did great and deserves to win. Also congrats to Ribery, who also did it enough to win."
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af kklaus »

Elbarca skrev:
kklaus skrev:Percentages of votes: Cristiano (27.99%), Messi (24.72%), Ribéry (23.36%) #BallondOr [lequipe]
Hvad med før afstemningen blev genåbnet?
Pas, men det kunne være interessant at se.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

kklaus skrev:
Heartbreaker skrev:
Final result of the top-3 of the 2013 Ballon d'Or: Ronaldo 27,99% - Messi 24,72% - Ribéry 23,36% #ballondor
Ibrahimovic finished 4th with 5.29%, Neymar 5th with 3,17% and Iniesta 6th with 2.08% of the votes #fcblive [via @edupolo]

Bare for en god ordens skyld. Det er fint at han fælder en eller to, det er da meget mere forståeligt end de gange han græder over de mest latterlige ting.

Med tanke på hvor overegent Leo de andre år har vundet, og hvor tæt det var i år, selvom Leo har ikke været på toppen, kan jeg sagtens forstå Cristianos reaktion. Han har nok indset, at hvis det nogensinde skulle være at han vandt prisen igen, var det i år. Med tanke på, hvor meget de personlige priser betyder for ham, og hvor meget han går op i sig selv (hans favoritspiller er ham selv, han har bygget et museum om sig selv) er reaktion forståelig og helt på sin plads synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Er der én som kan finde resultaterne for de seneste fire år? Kunne være sjovt at sammenligne resultaterne med i år, rent procentmæssigt.
Som jeg husker det så har Messi vundet meget en meget meget højere margin, og tror ikke at jeg husker forkert.
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Sidste år fik Messi 41, Ronaldo 24 og Iniesta 11 procent. I hvert fald i følge den her: http://bleacherreport.com/articles/1473 ... ed-for-who


2011: Messi 47, Ronaldo 21 og Xavi 9 procent.

2010: Messi 22, Iniesta 17 og Xavi 16.

Og 2009 vandt han med over 200 point til Ronaldo.
Senest rettet af PuyolErGud man jan 13, 2014 9:34 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Ingen PB :cry: :cry: :cry: ......loppen blev skadet på det værst tænkelige tidspunkt :sad:
Og FIFA forlænger afstemningen så Penal kan lige akkurat nå at score flere mål og sende Putagal til VM.
Forskel i stemmeprocent viser at Penal var heldig og jer som mener at det er fortjent kan skride hjem!!!
Kun 3 % fucking procent :eek: Messi var sikker vinder inden FIFAs forlængelse....Det ved vi allesammen.
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Heartbreaker skrev:Er der én som kan finde resultaterne for de seneste fire år? Kunne være sjovt at sammenligne resultaterne med i år, rent procentmæssigt.
Som jeg husker det så har Messi vundet meget en meget meget højere margin, og tror ikke at jeg husker forkert.
Jeg er ret sikker på, at han nogle år har fået vanvittige 47-53%, mens nummer to fik halvdelen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Messi har talt. Ikke mere om den situation. Trækker mit øgenavn tilbage og undskylder til dem, som blev stødt.
Messi: "Ronaldo crying on stage? I understand his reaction, it's normal, with all the emotions..."
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Messi: "I can only congratulate Cristiano, he did great and deserves to win. Also congrats to Ribery, who also did it enough to win."
Messi: "Ronaldo crying on stage? I understand his reaction, it's normal, with all the emotions..." #fcblivce #ballondor
Leo forstår og siger god for hans reaktion, så lad os komme videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af abx »

Antal points:
1. Ronaldo: 1,365 points
2. Lionel Messi: 1,205 points
3. Franck Ribéry 1,127 points
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:
Heartbreaker skrev:Er der én som kan finde resultaterne for de seneste fire år? Kunne være sjovt at sammenligne resultaterne med i år, rent procentmæssigt.
Som jeg husker det så har Messi vundet meget en meget meget højere margin, og tror ikke at jeg husker forkert.
Jeg er ret sikker på, at han nogle år har fået vanvittige 47-53%, mens nummer to fik halvdelen.
PuyolerGuuuuuj kom med svaret, vi havde ret. Han vandt med mere. Hvis det betyder noget.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster