Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Siempre Barca »

zqa skrev:Det tror jeg nu ikke på. Det ville imo være et skridt tilbage, og så er forventninger så usandsynligt store, at han stort set kun kan faile... Men det lokker nok en del, at de skal spille CL næste sæson..
FC er den største klub, der kan være interesseret i ham. Så hvis han ville spille "top-fodbold", er FC det rigtige valg. Det kan godt være, at Niels Holmstrøm udtalte, at man ikke ville hente ham, men han lukker også så meget mierda ud.

Mener du virkelig at forventninger er store? Efter en skuffende periode med Roland, og den igangværende katastrofe med CV Jensen, er det svært at præstere dårligere. :-)

Men.. der skal ske noget til sommer, hvis vi ikke skal blive smadret i Champions League. Nye spillere skal tiltræde. Drømme-scenariet ville være, at man hentede Thomas Enevoldsen til den ubevægelig venstrekant. + at Christian Poulsen (virker ikke sandsynligt - han udtalte forleden, at han er glad for livet i Evian) vendte hjem.

.. det tror jeg dog bare ikke på sker :-(.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Plz, Odense gør mig den tjeneste at rykke ned, så vi igen kan vinde nogle kampe... aaaaa! Hvor er i frustrerende at se på.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Horsens away! Kom så Brøndby.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Daluigi »

Hahaha Sverige IF får da den ene lussing efter den anden... Gud hvor jeg elsker det!

Åha i fodbold uden filter skal man se på Carsten Werge den flæskegris stå og tale om, at pynten er røget af Barca og æraen måske er forbi... amen seriøst!? Efter ½ uges dårlige resultater.... Suk.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

TV3's såkaldte ''eksperter'' er til grin. Den eneste er noget værd er altid dejlige Luna!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Daluigi »

Ham der Gaxe er i hvert fald den mest primitive abe de har haft med derinde.. Han fik jo næsten Holmstrøm til at lyde nuanceret!

Gaxe udtaler han aldrig har set Barcas spillere lave et hovedstød... JØSSES!!! Hvordan er han blevet ekspert!?
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Det er ærgeligt, at Holmstrøm pludselig er blevet en klaphat. Ham har jeg ellers haft stor respekt for i lang tid (på trods af at han er FC'er).
#jesuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Siempre Barca »

Hvorfor det? Pga. hans udtalelser om Barcelona i gårsdagens udgave af Fodbold Uden Filter?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Han har længe været en idiot at høre på, som om han føler sig overlegen i det studie. Men især siden fan-debatten for nogle uger siden, har han været et kæmpe stort nul for mig.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har hele tiden ment at manden var irriterende. Det har intet at gøre med at han er FCK'er eller programmet i går, som jeg slet ikke har set.

Oftest synes jeg bare, at han diskuterer på en meget underlig måde. I en diskussion skal det helst være sådan, at man lader modparten komme til ord, høre vedkommendes argumenter og så modargumentere. Det gør Holmstrøm meget meget sjældent. Ham AGF fan episoden er ikke engang overdrevet, tit og ofte opfører Holmstrøm sig sådan, han afbryder og afbryder, sjovt nok efter selv at have stillet spørgsmål og krævet et svar. Når modparten så er i gang med at give svar, så afbryder han meget arrogant. Det kan godt være at han er castet til den rolle, altså ham der altid er sur og skarp og komme med kontroversielle udtalelser, men det er kedeligt at se på, synes jeg.

Og så synes jeg faktisk ikke, hans indsigt i fodboldens verden er så stor. Oftest siger han ting, som slet ikke passer, men smatidig bliver han virkelig forbandet, hvis han føler andre siger ting, som ikke passer, hvis man altså ikke har sine facts på plads.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Siempre Barca skrev:Hvorfor det? Pga. hans udtalelser om Barcelona i gårsdagens udgave af Fodbold Uden Filter?
Har det på samme måde som emo;
emo skrev:Men især siden fan-debatten for nogle uger siden, har han været et kæmpe stort nul for mig.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Siempre Barca »

Fair nok, han er også lidt á et svin. Ifølge ham er alt det igangværende i FC perfekt, men lige så snart det er væk, indrømmer han hurtigt, at det var katastrofalt. Han forsvarede Roland Nilsson intenst, men det blev hurtig vendt til kraftig kritik, da han blev fyret.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15191
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Lopezzz »

Det er heldigt for OB at både Lyngby og Køge spiller forfærdeligt
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja vi skal prise os lykkelige for at de to hold under os er endnu mere elendige end vi er, selvom det burde være svært at være det.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

... fee anden halvleg, super dejligt med så mange unge spillere, og fuck en ringe linjedommer, nuuuj.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster