Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Man kan følge med lidt i PSG inden vi skal møde dem, Søndag aften spiller de på udebane imod Saint Etienne kl. 21 på tv3sport1.
Allez...

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af BarcaRJ »

PSG vs FC Barcelona
Jeg er osse ret fortrøstningsfuld over vi skal møde PSG..ja, på papiret har de et klassehold, men det jeg har set dem spille har ikke skræmt mig..de er, som andre herinde osse sir, ikke sammenspillet Og det virker i mine øjne lidt som om der mangler en rød tråd i spillet. Dog er det en opgave vi skal tage alvorligt og på ingen måde undervurdere. De mangler zlatan i første kamp, hvilket er et kæmpe handicap for dem.

Real Madrid vs Galatasaray
Stensikkert avancement til Real..tror ikke på Galatasaray får noget som helst med hjem fra bernabeu...Returen kan godt blive hed for Real, meen slet ikke i en sådan grad at de sætter noget over styr..tror de lukker den i madrid og spiller den sikkert hjem i istanbul.

Bayern Munchen vs Juventus
Den er pænt åben..tror dog på Bayern, og jeg tar ikke deres nederlag til Arsenal som mere end det..de var videre i deres hoveder og tog nok lidt for let på det i onsdags..koncentrationen skal nok være der mod Juventus.. Tyskerne virker uhyggeligt stærke og de er nok mere eller mindre allerede tyske mestre, så kan (næsten) vende deres opmærksomhed mod CL..det kan Juventus så endnu ikke.

Malaga vs Borussia Dortmund
Jeg blir pænt overrasket hvis Malaga trækker det længste strå her..Dortmund blir simpelthen for stor en mundfuld for dem og jeg mener endda osse at Dortmund kan gå hele vejen til wembley.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Man kan følge med lidt i PSG inden vi skal møde dem, Søndag aften spiller de på udebane imod Saint Etienne kl. 21 på tv3sport1.
Dem af os uden splitscreen vælger dog nok at se vores eget hold spille på det tidspunkt...
Forumlegende

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:
emo skrev:Man kan følge med lidt i PSG inden vi skal møde dem, Søndag aften spiller de på udebane imod Saint Etienne kl. 21 på tv3sport1.
Dem af os uden splitscreen vælger dog nok at se vores eget hold spille på det tidspunkt...
Fy for helvede hvor er du skarp. Selvf. spiller Barcelona også Søndag. ;-)
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

http://sports.yahoo.com/blogs/soccer-di ... --sow.html

PSG spillernes reaktion ved lodtrækningen :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Vi er tydeligvis verdens bedste hold i folks øjne
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:http://sports.yahoo.com/blogs/soccer-di ... --sow.html

PSG spillernes reaktion ved lodtrækningen :lol:
HAHAHA, FUCK HVOR FEDT! :lol:

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at der er en klar konsensus i fodboldverdenen omkring Barca, at de er en af de allerværste modstander at møde, og især når de spiller på deres vanlige høje niveau. Det er noget Real også ved, selvom de er høj i hatten for tiden, men vi spillede også på Reals præmisser de seneste to gange.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Kubala skrev:Jeg tror, at der er en klar konsensus i fodboldverdenen omkring Barca, at de er en af de allerværste modstander at møde, og især når de spiller på deres vanlige høje niveau. Det er noget Real også ved, selvom de er høj i hatten for tiden, men vi spillede også på Reals præmisser de seneste to gange.
Du mener:
Madridista.dk/Debat skrev:Gala er en fin lodtrækning. Havde nu håbet på en lidt nemmere modstander som barca. Så havde der også været mulighed for at sparer nogen af spillerne. Men det havde jo næsten været for nemt.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
Kubala skrev:Jeg tror, at der er en klar konsensus i fodboldverdenen omkring Barca, at de er en af de allerværste modstander at møde, og især når de spiller på deres vanlige høje niveau. Det er noget Real også ved, selvom de er høj i hatten for tiden, men vi spillede også på Reals præmisser de seneste to gange.
Du mener:
Madridista.dk/Debat skrev:Gala er en fin lodtrækning. Havde nu håbet på en lidt nemmere modstander som barca. Så havde der også været mulighed for at sparer nogen af spillerne. Men det havde jo næsten været for nemt.

Ahahaha..jeg læste godt dette citat på madridista.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Kæmpe facepalm...hvor er det dog dumt skrevet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Madridista.dk/Debat skrev:Gala er en fin lodtrækning. Havde nu håbet på en lidt nemmere modstander som barca. Så havde der også været mulighed for at sparer nogen af spillerne. Men det havde jo næsten været for nemt.
:roll:

El LocoBarca

Re: Champions league

Indlæg af El LocoBarca »

Er det Ibras goofy grin man hører gennem videoen? :D

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:
Madridista.dk/Debat skrev:Gala er en fin lodtrækning. Havde nu håbet på en lidt nemmere modstander som barca. Så havde der også været mulighed for at sparer nogen af spillerne. Men det havde jo næsten været for nemt.
:roll:
Og nu vi er i gang...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Er der så lodtrækning igen efter den runde? Det var der nogle der snakkede om. Hvis ikke, hvem kommer så til at møde hvem?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster