Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Barcelona will play the first leg of the CL quarter-final against PSG on Tue 2 Apr in Paris, the second leg on Wed 10 Apr in Barcelona [ra1]
De datoer skal lige i kalenderen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Real får den svageste modstander, og er 100 % sikker på videre avancement. Vi får ikke en nem modstander, selvom folk tror det. PSG er væsentlig bedre end Milan, og har bedre og par erfarne spillere i truppen. Thiago Silva i forsvaret, Pastore på midten og Zlatan i angrebet(bare disse tre spillere har mere kvalitet end hvad Milan havde at byde i hele truppen). Men det er et plus, at Zlatan ikke kan være med, i det første opgør.



Juventus og Bayern har været uheldige i lodtrækning, og det bliver to spændende opgøre.
Bayern - Juve bliver mammoth! Jeg tror mest på Bayern, mest offensiv kvalitet vil jeg mene. Skal man bedømme på Arsenal kampen onsdags så ser det dog ikke godt ud for Bayern ;-)

Gala er helt sikkert det svageste hold tilbage, så god lodtrækning til RM, men perfekt hvis de kommer i semifinalen og bliver slået ud der.

PSG er svær at tyde, de mangler erfaring, men har masser af kvalitetsspillere. Vi bør gå videre, men det skal gøres med samme intensitet som imod Milan i tirsdags, ellers kan PSG straffe os big time..


VAMoooooS!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:
Barcelona will play the first leg of the CL quarter-final against PSG on Tue 2 Apr in Paris, the second leg on Wed 10 Apr in Barcelona [ra1]
De datoer skal lige i kalenderen.
Done!
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

At psg mangler zlatan i første kamp er en KÆMPE fordel for os! Det er en ok lodtrækning og tror på at vi kan gå videre uden at spille os helt ud. Men vi skal fandeme score på udebane.

Og selvfølgelig er real favoritter mod gala. Men tror sgu at gala kan drille dem. Kan godt se en drogba drille lidt på berna og så med en hjemmekamp i anden kamp kan alt ske. Det er jo et helvede at spille i tyrkiet og det skulle ikke undre mig at hvis real undervurderer dem lidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Gala kommer ikke til, at drille Real. Begge hold har samme stil, hvad angår spillet. Omstillinger og kontra, men Real har en meget bedre trup til det end Gala. Hvis man kan slå Man Utd ud, så kan man også slå Gala ud, uden problemer. Jeg tænker på hjemmekampen mod Man Utd og ikke udekampen.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

At have et godt hold er ikke altid ensbetydende med at man er videre på forhånd. Det at undervurdere en modstander og tag let på kampen kan bide en i røven. Real undervurdere ikke United, men de kan måske have en tendens til at undervurdere Gala.

Tror dog ikke at de gør, i og med at de kun har CHL at kæmpe for og at de så gerne vil have den 10 CHL titel.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

emo skrev:At have et godt hold er ikke altid ensbetydende med at man er videre på forhånd. Det at undervurdere en modstander og tag let på kampen kan bide en i røven. Real undervurdere ikke United, men de kan måske have en tendens til at undervurdere Gala.

Tror dog ikke at de gør, i og med at de kun har CHL at kæmpe for og at de så gerne vil have den 10 CHL titel.

come on emo, det er ikke sådan ment. Men Gala er walk over for Real, især hvis man tænker på, at de ikke skal kæmpe om mesterskabet. I kan sige, hvad I vil, men Real går videre uden problemer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Du skal ikke være for sikker. Der var heller ikke nogen der troede at milan ville drille os! Jeg siger ikke at gala slår real ud. men jeg tror at det kan blive tættere end folk forventer. Rutinerede spillere i drogba, sneijder og så en kanon hjemmebane i den anden kamp.

Jeg vil seriøst hellere møde psg end gala. Vi undervurderer ikke psg men er bange for at vi ville gøre det mod gala. Det bliver nogle fede kampe!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Afellay99

Re: Champions league

Indlæg af Afellay99 »

Grønkjær fortæller desuden, at han ser Bayern München og Juventus som de helt oplagte Champions League-vindere sammen med Real Madrid og Barcelona.
Sku da meget nemt at gætte på en vinder, når man vælger halvdelen af holdene der er tilbage :cool:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

PSG mod Barca, SATANS for at vi ikke trak Real. Jeg sad og råbte, Barca, Barca, Barca da Steve M havde trukket Real op. De fik selvfølgeig Gala. Sikker avancement.

Folk skriver næsten det samme som da vi trak Milan, PSG bliver ikke noget problemet osv. Jeg tror det bliver to meget tætte kampe, de skal nok volde os problemer, masser af problemer tror. Udover at de har nogle erfarne verdensklassespillere i truppen, har det også en absolut verdensklasse træner på bænken. Har Carlo ikke vundet C.L to gange, det mener jeg han har. Han ved, hvad der skal til. Farlig modstander og svære kampe vi har i vente.

Jeg tror dog vi tilsidst vil trække os sejrrigt ud af det, men nogen walkover eller noget der minder om det, bliver det bestemt ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Jeg har ingen fidus til Gala... de er ikke et godt hold IMO, og de burde ikke gå videre imod Real. Men hvis Real ikke tager opgaven seriøst, kan det som Piquenbauer også siger det, blive tætte kampe.

Ingen regnede med at Arsenal ville kunne drille Bayern i returen, men det kunne det. Nok grundet lidt useriøst spil fra Bayern fordi de i deres egne hoveder "var-videre".
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Du skal ikke være for sikker. Der var heller ikke nogen der troede at milan ville drille os! Jeg siger ikke at gala slår real ud. men jeg tror at det kan blive tættere end folk forventer. Rutinerede spillere i drogba, sneijder og så en kanon hjemmebane i den anden kamp.

Jeg vil seriøst hellere møde psg end gala. Vi undervurderer ikke psg men er bange for at vi ville gøre det mod gala. Det bliver nogle fede kampe!

Jeg vil hellere møde Gala end PSG. Sneijder er usynlig og det samme med Drogba. De har ikke lige så gode forsvarsspillere, midtbanespillere eller angribere, som de andre hold, selvom Yilmaz har været exceptionel god, så tror jeg, at Real og Barca vil bremse ham. Milan er også et langt bedre hold end Gala. Men som sagt, I kan mene, at de kan volde dem problemer og overraske, men det tror jeg ikke at de gør. De bliver kørt over, hvis Real spiller godt, og ellers kommer Real videre, hvis de spiller nogenlunde.

dinhxa

Re: Champions league

Indlæg af dinhxa »

Kan se, at Ryanair flyver Billund-Girona tirsdag-torsdag d. 9/4-11/4 for 450 t/r - Føj det lokker, også selvom det ligger lige op til eksamen! :-D

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:PSG mod Barca, SATANS for at vi ikke trak Real. Jeg sad og råbte, Barca, Barca, Barca da Steve M havde trukket Real op. De fik selvfølgeig Gala. Sikker avancement.

Folk skriver næsten det samme som da vi trak Milan, PSG bliver ikke noget problemet osv. Jeg tror det bliver to meget tætte kampe, de skal nok volde os problemer, masser af problemer tror. Udover at de har nogle erfarne verdensklassespillere i truppen, har det også en absolut verdensklasse træner på bænken. Har Carlo ikke vundet C.L to gange, det mener jeg han har. Han ved, hvad der skal til. Farlig modstander og svære kampe vi har i vente.

Jeg tror dog vi tilsidst vil trække os sejrrigt ud af det, men nogen walkover eller noget der minder om det, bliver det bestemt ikke.
Præcist.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Jeg har set et par PSG kampe på Tv3sport1 og har ikke været imponeret. Har været med nød og næppe sejre de fik. Jeg har set dem lidt i CHL, mest de to kampe med Valencia, og der havde de ikke meget at byde på, de var ikke "markant" bedre end Valencia, hvis overhoved.

PSG har ikke stået overfor store hold ala Barcas kaliber. De har ikke et hold der er sammentømret, de har individualister. Alt taler for at vi burde gå videre samlet. En tæt kamp ude, og så ordner vi resten hjemme. Selvf. alt kan ske og meget kan gå galt. Men spiller vi med samme mentalitet som i Tirsdags og som vi normalt spiller med i vigtige kampe, så kan jeg ikke se meget gå galt.

Lavezzi er skyggen af den spiller han var i Napoli.... Verrati er fremtiden men er ikke über-awesome endnu til at styre en kamp selv. Lucas har fået meget ros og er vel nok den spiller der kan mest på egen hånd, og ham der skal skabe en del.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster