Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Bundesligaen

Indlæg af BarçaDK »

Visca El Barca, kan du ikke snart melde rent ud mht. Dortmund? :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Dortmund får tæv af Bayern. Kan ikke klare Bayern og har aldrig kunnet lide dem, men det er dejligt at de sætter Dortmund på plads. Alt for meget hype om dem og deres mærkelig mand af en træner. Nu håber jeg at Napoli tager dem på Tirsdag og Arsenal vinder mod Marseille, så de også er ude af C.L. Det kunne være top nice.
Slap nu af, mand. Ellers skal jeg fandenrendemig komme over og trække en BVB trøje over hovedet på dig. Og jeg tager emo med. Tror jeg nok.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Dortmund får tæv af Bayern. Kan ikke klare Bayern og har aldrig kunnet lide dem, men det er dejligt at de sætter Dortmund på plads. Alt for meget hype om dem og deres mærkelig mand af en træner. Nu håber jeg at Napoli tager dem på Tirsdag og Arsenal vinder mod Marseille, så de også er ude af C.L. Det kunne være top nice.
Slap nu af, mand. Ellers skal jeg fandenrendemig komme over og trække en BVB trøje over hovedet på dig. Og jeg tager emo med. Tror jeg nok.
Husk at sejle ham væk et eller andet sted :lol:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Mener vidst nok at Visca bor i Sverige, så den del har han allerede selv sørget for. Næste skridt for ham kan jo være at springe ind i sabel.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

Lopezzz skrev:Come on Visca, mener du seriøst at Dortmund er et lorte hold ?? :?:
De har altid været på min top 5 liste af klubber jeg kan godt lide.

Forresten her er listen:

2. Dortmund
3. Deportivo La Coruna
4. Newcastle
5. Og alle de klubber Roberto Baggio har spillet for :grin:
Jeg har faktisk altid været ret vild med Dortmund, jeg jublede meget da de vandt mesterskabet foran Bayern f.eks. Jeg er bare blevet træt af al den hype der er omkring holdet og deres træner. Man er gået i selvsving over dette hold, det er trættende for mig. De er gode, men så gode er de heller ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Dortmund får tæv af Bayern. Kan ikke klare Bayern og har aldrig kunnet lide dem, men det er dejligt at de sætter Dortmund på plads. Alt for meget hype om dem og deres mærkelig mand af en træner. Nu håber jeg at Napoli tager dem på Tirsdag og Arsenal vinder mod Marseille, så de også er ude af C.L. Det kunne være top nice.
Slap nu af, mand. Ellers skal jeg fandenrendemig komme over og trække en BVB trøje over hovedet på dig. Og jeg tager emo med. Tror jeg nok.

:cool: :cool: :cool: :cool:

BVB trøjen må du mere end gerne trække over hovedet på mig, den er ret lækker synes jeg. Men hvis du nævner Klopp, få du og Emo tæv. Eller også propper jeg snus i røven på jer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Heartbreaker »

Göteborg snus?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Dortmund får tæv af Bayern. Kan ikke klare Bayern og har aldrig kunnet lide dem, men det er dejligt at de sætter Dortmund på plads. Alt for meget hype om dem og deres mærkelig mand af en træner. Nu håber jeg at Napoli tager dem på Tirsdag og Arsenal vinder mod Marseille, så de også er ude af C.L. Det kunne være top nice.
Slap nu af, mand. Ellers skal jeg fandenrendemig komme over og trække en BVB trøje over hovedet på dig. Og jeg tager emo med. Tror jeg nok.

:cool: :cool: :cool: :cool:

BVB trøjen må du mere end gerne trække over hovedet på mig, den er ret lækker synes jeg. Men hvis du nævner Klopp, få du og Emo tæv. Eller også propper jeg snus i røven på jer.
Hvad er det, du ikke kan lide ved Klopp?

Manden er en fantastisk træner. Han har sans for talent, han har en spændende fodboldfilosofi, han er en energisk og følelsesladet person, og så har han en dejlig karisma over sig. Er du mere til tørre kiks som Fabio Capello, Avram Grant og hvad de nu alle sammen hedder, som er så røvsyge at se på og ikke udstråler nogen som helst former for passion udadtil.

Klopp gør fodbold mere sjovt, og han er en sympatisk mand. Har svært ved at følge, du har et mindre had til den mand, der har fået sig hold til med ukendte spillere, som nu er stjerner, til at henrykke fodboldverdenen de sidste 3 års tid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Heartbreaker »

# 23 skrev:... han er en energisk og følelsesladet person, og så har han en dejlig karisma over sig. Er du mere til tørre kiks som Fabio Capello, Avram Grant og hvad de nu alle sammen hedder, som er så røvsyge at se på og ikke udstråler nogen som helst former for passion udadtil.
Vilanova? :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

Heartbreaker skrev:
# 23 skrev:... han er en energisk og følelsesladet person, og så har han en dejlig karisma over sig. Er du mere til tørre kiks som Fabio Capello, Avram Grant og hvad de nu alle sammen hedder, som er så røvsyge at se på og ikke udstråler nogen som helst former for passion udadtil.
Vilanova? :cool:

Vilanova var også tør, ja - men han er nu også lovligt undskyldt, når han sjældent har haft overskud ovenpå sin sygdom.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Dortmund får tæv af Bayern. Kan ikke klare Bayern og har aldrig kunnet lide dem, men det er dejligt at de sætter Dortmund på plads. Alt for meget hype om dem og deres mærkelig mand af en træner. Nu håber jeg at Napoli tager dem på Tirsdag og Arsenal vinder mod Marseille, så de også er ude af C.L. Det kunne være top nice.
Slap nu af, mand. Ellers skal jeg fandenrendemig komme over og trække en BVB trøje over hovedet på dig. Og jeg tager emo med. Tror jeg nok.

:cool: :cool: :cool: :cool:

BVB trøjen må du mere end gerne trække over hovedet på mig, den er ret lækker synes jeg. Men hvis du nævner Klopp, få du og Emo tæv. Eller også propper jeg snus i røven på jer.
Hvad er det, du ikke kan lide ved Klopp?

Manden er en fantastisk træner. Han har sans for talent, han har en spændende fodboldfilosofi, han er en energisk og følelsesladet person, og så har han en dejlig karisma over sig. Er du mere til tørre kiks som Fabio Capello, Avram Grant og hvad de nu alle sammen hedder, som er så røvsyge at se på og ikke udstråler nogen som helst former for passion udadtil.

Klopp gør fodbold mere sjovt, og han er en sympatisk mand. Har svært ved at følge, du har et mindre had til den mand, der har fået sig hold til med ukendte spillere, som nu er stjerner, til at henrykke fodboldverdenen de sidste 3 års tid.
Du er nu meget sød. Det er lige netop indlæg som dette, der gør at jeg har fået nok af Klopp. Henrykket FODBOLDVERDENEN I 3 ÅR! Spis llige brød til. Manden praktiserer kontra fodbold i sin ekstreme form, ligesom Mourinho. Har han også henrykket fodboldverden i 10 år nu? Fair nok du er til kontra fodbold og falder på hælen over Klopp, det er jeg ikke. Jeg er vant til noget der er flottere;).

Det er nu sjovt, at du abdolut vil have at alle skal finde ham som værende interessant, en type der beriger fodboldens triste tilværelse med noget personlighed, godt så! Jeg synes han minder utrolig meget om Mourinho, når han åbner sin kæft eller hans ageren på sidelinjen. Den slags adfærd og personlighed er ikke lige min kop te, jeg finder det primitivt. Det er dog fair, hvis du synes han er helt fantastisk. Hver sin smag. Spørg Bayern om de synes han er interessant type, fantastisk personlighed.

Jeg ville være ret træt af ham, hvis han var la liga træner, ligesom jeg var træt af Mourinho.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

Heartbreaker skrev:Göteborg snus?
Ja!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Fair nok du er til kontra fodbold og falder på hælen over Klopp, det er jeg ikke.
Hader folk der falder på hælen. Man skal bruge den til at stå på, for fanden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Fair nok du er til kontra fodbold og falder på hælen over Klopp, det er jeg ikke.
Hader folk der falder på hælen. Man skal bruge den til at stå på, for fanden.
Den var fortjent.

Træthed er en ond følelse.

Snus i bagenden på vej. Watch out.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Klopp og Simeone, same shit. Begge har bygget et godt hold op af mindre prominente navne, og bygget navne ud af spillere.

Begge hypede? Dunno, men synes at Jørgen er blevet. Indre sympatisk efter al det Chl, end han var før.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster