Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Så det meste af den, S04 var godt med indtil de kom bagud 2-0. ;-)
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Okay. S04 skal snart tilbage på sporet. Jeg har lidt et ømt et hjerte for S04 (Sand).
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Okay. S04 skal snart tilbage på sporet. Jeg har lidt et ømt et hjerte for S04 (Sand).
Og Poulsen! De havde et lækkert hold dengang!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Fedt med pointtab til Dortmund. Håber de får en rigtig dårlig sæson.
Hvorfor dog det? Du er nu en mærkelig fætter.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:Fedt med pointtab til Dortmund. Håber de får en rigtig dårlig sæson.
Hvorfor dog det? Du er nu en mærkelig fætter.
Hvorfor? Fordi jeg ikke er ligeså vild med Klopps Dortmund, er jeg mærkelig? Det giver også meget mening.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Brombi »

Hvis Valdes' beslutning er endegyldig, så må Ter Stegen være det bedste bud på en erstatning på målmandsposten. Stor præstation af ham idag i dagens sejr over Dortmund.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

Hvor er det lækkert med et nederlag til Dortmund. Love it.

Ja Ter Stegen er god, han er også mit bud på en afløser for Victor, dog håber jeg at vi henter en rutineret målmand også, der kan hjælpe ham et år eller to.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af ulrich »

Fedt at nogen blev millionær på det: https://danskespil.dk/oddset/nyheder/20 ... roner.html -_-

BarçaDK

Re: Bundesligaen

Indlæg af BarçaDK »

Han er vel kun dum fordi han ikke har opdaget hullet i nettet? :smile:

Når et hovedstød trods alt er tæt på, nettet blafrer og bolden ligger inde i målet... Så havde jeg nok også dømt mål, hvis jeg kun så det fra dommerens vinkel.

sonnybarca

Re: Bundesligaen

Indlæg af sonnybarca »

Det endegyldige bevis på, hvad sporten efterhånden er blevet til. Kiessling ser sågar selv den gå forbi. Tynde straffespark, hånd på bolden, offside eller ikke offside, er hvad der er. Her bliver det ganske enkelt ikke mere bevidst. At han overhovedet selv vil stå ved målet. Fy for fanden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola told reporters after the game: "With his ability to head the ball inside the penalty area, Mandzukic is the best forward in the world."
Hvordan skal man fortolke denne udtalelse? Hvis man har verdens bedste angriber, er der så behov for at købe Lewandowski, især med tanke på at Pep også vil spille uden en decideret angriber i mange kampe.

Jeg tror Lewandowski til Bayern er faldet til jorden. Lewandowski har vist også været ude og sige, at det sagtens kan ende med en forlængelse af kontrakten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/5610/myster ... ID=HP_HN_3

Nogen der ved, hvad det her handler om? Artiklen handler om 6 mennesker, som var iklædt i ens outfit, havde malet ansigtet og havde nogle mærkelige tegn på brystet. Disse mand var på Allianz arena i weekenden. Dette falder sammen med, at der for nogle dage siden dukkede nogle mærkelige beskeder på billboards i New York, samt noget lignende har fundet sted i London og andre steder.
The same symbol has been seen at locations across the globe, starting with the appearance of a hologram on Rio de Janeiro's Sugarloaf mountain on Sunday, 20 October.

A three-metre football displaying the sign then gouged a huge hole in the turf at London's amateur football hub Hackney Marshes 24 hours later, while New York City's Times Square was struck by similar images on the tourist spot's world famous digital billboards.

Further sightings of the symbol have been witnessed in the Copacabana neighbourhood of Rio and on the Brazilian city's Santa Maria hill, but this is the first time that the mystery has spread to a professional football arena. Also repeatedly spotted at the locations has been the message: #WINNERTAKESEARTH
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Heartbreaker »

Illuminati
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

Hehe ok HB, men dem der tror på den slags, er overbevist om at Illuminati styrer verden allerede. Hvorfor, WINNERTAKESEARTH? Måske er der en turnering i gang mellem de hemmelige organisationer, hvor den vindende organisation får retten til at styre verden? Eller hvad?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster