Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Lav Balotelli jubelscene. :cool:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

FCBarcelonaChr skrev:Meget skidt.. Skal RVP score mod sin gamle klub?
Dumt. Der røg mit odds. Han skulle jo ikke score.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Arsenal har QPR ude, Wigan hjemme og Newcastle ude.

Tottenham har Southampton hjemme, Chelsea ude, Stoke ude og Sunderland hjemme.

Chelsea har Man Utd ude, Tottenham hjemme, Aston Villa ude og Everton hjemme.


For mit vedkommende har Arsenal det mest overkommelige kampprogram og Chelsea har det vanskeligste. Hvad mener I?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Gareth Bale has won both Player of the Year & Young Player of the Year awards!
Skulle være resultatet. Fortjent nok, men jeg mener at andre kunne have fortjent den en smule mere IMO.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er fair nok, at Bale får den. Det kunne ligeså godt have været Suarez, men manden ødelagde det for sig i den grad, ved hans seneste hjerneblødning.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Kubala skrev:Det er fair nok, at Bale får den. Det kunne ligeså godt have været Suarez, men manden ødelagde det for sig i den grad, ved hans seneste hjerneblødning.
Stemmerne var afgivet inden dag. Men kan godt have den mistanke at selvom han skulle have fået flest stemmer, så ville han ikke blive kåret som den officielle vinder, bare en tanke jeg har.

Jeg gik efter Mata, synes virkelig at han både kreativt og effektivt har været en fantastisk spiller, assist + mål = awesome.
Allez...

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Ronaldinho »

emo skrev:
Gareth Bale has won both Player of the Year & Young Player of the Year awards!
Skulle være resultatet. Fortjent nok, men jeg mener at andre kunne have fortjent den en smule mere IMO.
Njah, både og. Han er Barcelona's svar på Messi. Vi ville ikke ligge hvor vi er, hvis det ikke var for ham. Det samme med Tottenham og Bale. En spiller som Carrick eller Aguero havde jeg ellers som kandidater.
Ronaldinho Gaúcho

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
Kubala skrev:Det er fair nok, at Bale får den. Det kunne ligeså godt have været Suarez, men manden ødelagde det for sig i den grad, ved hans seneste hjerneblødning.
Stemmerne var afgivet inden dag. Men kan godt have den mistanke at selvom han skulle have fået flest stemmer, så ville han ikke blive kåret som den officielle vinder, bare en tanke jeg har.

Jeg gik efter Mata, synes virkelig at han både kreativt og effektivt har været en fantastisk spiller, assist + mål = awesome.

Mata var også en mulighed, og havde han vundet, var det ligeså fair. Hvis det var inden hændelse, så tror jeg ikke, at de har pillet ved stemmerne(hvilket de heller ikke ville gøre, selvom det var efterfølgende, da der blev afgivet stemmer, men hændelse ville have haft indflydelse, bare den tanke, jeg havde), men at Bale vandt fair and square.



Det undrer mig meget, at Cazarlo ikke var med.
Senest rettet af Kubala man apr 29, 2013 12:06 am, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Ronaldinho skrev:
emo skrev:
Gareth Bale has won both Player of the Year & Young Player of the Year awards!
Skulle være resultatet. Fortjent nok, men jeg mener at andre kunne have fortjent den en smule mere IMO.
Njah, både og. Han er Barcelona's svar på Messi. Vi ville ikke ligge hvor vi er, hvis det ikke var for ham. Det samme med Tottenham og Bale. En spiller som Carrick eller Aguero havde jeg ellers som kandidater.



Han har ikke fortjent sig til noget i år. Han har haft en elendig sæson, og han er begyndt, at spille bedre de seneste 5-6 kampe ellers har han været katastrofe.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Ronaldinho skrev:
emo skrev:
Gareth Bale has won both Player of the Year & Young Player of the Year awards!
Skulle være resultatet. Fortjent nok, men jeg mener at andre kunne have fortjent den en smule mere IMO.
Njah, både og. Han er Barcelona's svar på Messi. Vi ville ikke ligge hvor vi er, hvis det ikke var for ham. Det samme med Tottenham og Bale. En spiller som Carrick eller Aguero havde jeg ellers som kandidater.
Aguero? Hvor i alverden kom den fra? Manden har haft en virkelig dårlig sæson. Han har haft nogle enkelte gode kampe, men ellers har helhedsbilledet en meget, meget skidt sæson. Dels har skaderne ødelagt en stor del af sæsonen for ham, og så har hans skilsmisse eftersigende gjort ham meget ked af det, da det har betydet, at hans ekskone og søn flytter tilbage til Argentina. Samtidig har City haft et lorte år, så han har ikke haft de bedst eforudsætninger for at få en god sæson.

Men jeg synes, at Bale har haft en flot sæson, men ingen har været end Juan Mata. Han har været Chelseas lysende stjerne. 18 mål og 32 fucking assist taler sit helt eget tydelige sprog. Han har været sublim hele sæsonen igen og så er han et fryd for øjet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Suarezs navn buet ved prisoverrækkelsen. Trist, kom nu væk fra UK Lui.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Suarezs navn buet ved prisoverrækkelsen. Trist, kom nu væk fra UK Lui.
Hvem blev han buhet af? Af spillerne selv? :eek: :eek:

Men hvorfor trist? Han ligger da som han selv har redt. Manden er jo komplet retarderet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Tror da af publikum... Der er vel gæster derinde. Det er trist, virkelig, vis respekt til en galla. Forfølg ham på banen, hvor dine råb kan gør en forskel. Lad dem være når der ikke er kamp.

Desuden, Gratz til KS, bedste målmand i Championship.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Tror da af publikum... Der er vel gæster derinde. Det er trist, virkelig, vis respekt til en galla. Forfølg ham på banen, hvor dine råb kan gør en forskel. Lad dem være når der ikke er kamp.

Desuden, Gratz til KS, bedste målmand i Championship.
Igen, når manden decideret selv er skyld i det, kan jeg ikke se problemet i det. Han kan bare foretage sig klogere valg på banen. Manden har sparket til spillere, bidt spillere, ytret sig racistisk, divet som en i helvede, og jeg ved ikke hvad. Der er begrænsninger for, hvor meget dumhed, du kan foretage dig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

@emo

Jeg forstår ikke, hvorfor du forsvarer Suarez, altså manden er ligeså usympatisk som Pepe, og ligeså klam/svinsk. Han er dygtig fodboldspiller, den er jeg med på, men som person er han da super klam/svinsk. Vi har alle sammen kaldt Pepe for alt muligt, men når det kom til Suarez, så begyndte selv samme mennesker, at tage let på tingene og joke omkring hans svinestreger. Altså Pepe er jo også dygtig fodboldspiller, men som person er han super klam også.



Kan det have noget, at gøre med, at han er rygtet til os, og kunne passe ind på holdet?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Michman og 78 gæster