Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af teemuss »

sorry men jeg er fuldstændig uenig,i mine øjne er messi den bedste spiller vi nogenside har set :smile: men alle har jo lov at have deres mening og jer osse selvfølgelig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Ronaldinho har skabt Messi
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af zqa »

Det er der ingen der benægter, jeg konstaterede blot, at Ronaldinho var mere magisk at se spille. Hans rytme og flow, bevægelser, magisk.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af SpillerSomMESSI »

zqa skrev:Det er der ingen der benægter, jeg konstaterede blot, at Ronaldinho var mere magisk at se spille. Hans rytme og flow, bevægelser, magisk.
Ronnie på sine bedste dag var klart mere spetakulær end selv Messi på sine bedste dage. Ronnie kunne nogle ting som jeg aldrig har set andre gøre.. med smil på læben :-)

Messi er bare laaaaangt bedre "overall" og meget mere målfarlig, men han spiller aldrig for at levere et "show".. for ham er det bare sjovt at spille og komme forbi modstanderen og lave mål..

Ronnie var David Letterman of Football, Messi er Elvis!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af fidanho »

Man skal virkelig være en Ronnie hater, eller medløberfan der kun har fulgt med siden 2007, for at sige Messi var bedre entertainer.
For mig var Ronnie den der gjorde fodbold sjovt at se på. Der er ingen der bliver som ham, og ingen der kommer til at underholde som ham.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Jeg er uenig med dem, der anser Messi som bedre. Det som Ronaldinho kunne, har jeg ikke set hos nogle endnu. Manden har noget, som jeg værdsætter så højt, og det er fodboldhjerne. Hans blik for spillet, hans magiske touch og hans kreativitet, som jeg ikke har set før, var fuldstændig uimodståeligt.

Ronaldinho på sit højeste var den bedste, og IMO er han stadig verdens bedste. Jeg kan aldrig beksrive min kærlighed til den mand. Den kedeligste kamp mellem Barca mod Almeria i Ronaldinhos dage kunne blive ligeså spændende som en Champions League-kamp. Manden er magisk.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:Jeg er uenig med dem, der anser Messi som bedre. Det som Ronaldinho kunne, har jeg ikke set hos nogle endnu. Manden har noget, som jeg værdsætter så højt, og det er fodboldhjerne. Hans blik for spillet, hans magiske touch og hans kreativitet, som jeg ikke har set før, var fuldstændig uimodståeligt.

Ronaldinho på sit højeste var den bedste, og IMO er han stadig verdens bedste. Jeg kan aldrig beksrive min kærlighed til den mand. Den kedeligste kamp mellem Barca mod Almeria i Ronaldinhos dage kunne blive ligeså spændende som en Champions League-kamp. Manden er magisk.
Messi er mere effektiv end Ronaldinho nogensinde var, og laver langt flere assists også, så fodboldhjernen er vel ikke helt gal. Også mere stabil end Ronaldinho var.

Ronaldinho havde mere flair, flere skill moves og var muligvis mere kameravenlig (når han spillede fodbold, ikke udseendemæssigt...).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

# 23 skrev:Jeg er uenig med dem, der anser Messi som bedre. Det som Ronaldinho kunne, har jeg ikke set hos nogle endnu.
Ronaldinho vil selvfølgelig blive husket som en genial fodboldspiller - men Messi vil blive husket som den bedste nogensinde. I mine øjne er det den afgørende forskel på de to.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Elbarca »

fidanho skrev:Man skal virkelig være en Ronnie hater, eller medløberfan der kun har fulgt med siden 2007, for at sige Messi var bedre entertainer.
For mig var Ronnie den der gjorde fodbold sjovt at se på. Der er ingen der bliver som ham, og ingen der kommer til at underholde som ham.
Forskellen er vel også at dinho er brasser mens Messi er argentiner. en argentiner skal være på Coke før han kan underholde i samme grad som en brasser. Med dinho var det ham man fulgte, med Messi er det hele holdet.

Det havde været interessant hvis dinho havde holdt formen mens Pep gjorde sit indtog og skabte den nuværende synergi på holdet.

Thiago Alcántara

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Thiago Alcántara »

fidanho skrev:Man skal virkelig være en Ronnie hater, eller medløberfan der kun har fulgt med siden 2007, for at sige Messi var bedre entertainer.
For mig var Ronnie den der gjorde fodbold sjovt at se på. Der er ingen der bliver som ham, og ingen der kommer til at underholde som ham.
Ville være lidt underligt at "hoppe på vognen" i 2007, det var ikke just prangende det vi leverede dér ;-)

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af fidanho »

Tænkte nu mere på, at i 2007 begyndte det at gå dårligt for Ronaldinho, men godt for Messi.
- Men enig i at 07' var et knap så godt år. ;-)
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Mange af jer har leget i sandkassen den gang da Ronaldinho var på toppen ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Imorgen er der lodtrœkning til play-off og jeg håber det bliver sådan :

Tjekkiet - Tyrkiet
Kroatien - Montenegro
Portugal - Bosnien
Irland - Estland
MDCCCXCIX

teemuss

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af teemuss »

lopezz det gælder næppe mig jeg er 42 hehe :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

teemuss skrev:lopezz det gælder næppe mig jeg er 42 hehe :lol:
Det bare i orden, du skal bare vide at du er ikke alene :glad:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 52 gæster