Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Afellay99 »

Han burde da efterhånden stå foran en David Silva i køen til en startplads.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Han kunne godt bruges i stedet for David Silva, men det er også rigtigt svært, for man har rigtig gode spillere på det spanske landshold, og jeg synes, at Del Bosque har et luksus problem, når han skal vælge. Når David Silva spiller på mit sædvanlige niveau, så er det også svært at se bort fra ham i startopstilling.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jeg kiggede lidt på David Silvas stats i denne sæson, og han har ikke været særlig godt spillende, hvis man sammenligner med sidste sæson, hvor han var rigtig godt spillende. Det er blevet til 10 assists og 3 mål, hvor han i sidste sæson var oppe på hele 19 assists og 9 mål. Samtidig har Agüero heller ikke været særlig godt spillende, da han har scoret 9 gange og lavet sølle 2 assists, hvorimod det blev til 34 mål og 8 assist i sidste sæson. Derfor er Man City så meget efter Man Utd i tabellen, men dertil skal man også kigge på Kompany, som også har været skidt spillende, altså tre af profilerne til at Man City vandt ligaen i sidste sæson.

Afellay99

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Afellay99 »

Det er netop pga David Silva´s niveau i den her sæson, at jeg mener Mata skal ha chancen fra start. Men på top niveau er David Silva klart foran Mata mener jeg.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

A$AP skrev:Billede

Den var ikke engang til en advarsel...
I sommer blev det vedtaget i engelsk fodbold, at man retrospektivt kun kan behandle en sag, hvis dommeren i kampen ikke har bemærket noget i sin kamprapport. Og da han altså havde givet et frispark, er der ikke mere at komme efter.
Derfor går han fri for denne takling, i og med at dommeren så den dømte frispark. Shit!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Abramovich anholdt? Hvorfor? Og mon det bliver Daniel Craig der skal spille hovedrollen i filmatiseringen?

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Er det "officielt", for har også læst det afvist fra hans talsmands side, og vidst også fra noget USA-ting-kilde-noget. Måske han ikke var så venlig imod ham russeren de fandt død i London den anden dag?
Allez...

Afellay99

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Afellay99 »

Er jeg den eneste der ikke lige forstår hvad i snakker om O.o?

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Afellay99 skrev:Er jeg den eneste der ikke lige forstår hvad i snakker om O.o?
This, http://www.businessinsider.com/roman-ab ... rts-2013-3
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Fatter ikke hvorfor vi ikke købte jan vertonghen... Han ville passe perfekt ind!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Michu, han er så sej. Han virker bare så ligeglad med det hele, på den fede måde.

Fra tid til anden efterlyser man en angriber, som kan give os fleksibilitet og mulighed for den såkaldte "plan b". Med tanke på, at man oftest med plan b i Barca mener en høj stærk angriber, som er god i boksen, synes jeg Michu ville passe perfekt ind.

Han er god på hovedet, han kan agere boks angriber, han arbejder hårdt og så kan han faktisk indgå i det snævre spil. Lad os få ham, især på grund af hans "jeg er så ligeglad med det hele" attituden.

Nårh jo, Michu scorede 15 mål i La Liga sidste år, i P.L har han indtil videre scoret 16, og man snakker om at Cristiano og Leo scorer mange mål i La Liga, fordi man ikke kan finde ud af at forsvare i Spanien ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Quaresma »

Benteke er fandeme farlig.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han er vild!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Ja ham Benteke er godt nok godt spillende - Kanon indkøb!

Synes i øvrigt det er ret tydeligt når man ser PL, at det på ingen måde er verdens bedste liga. Der er vel heller ikke så mange tosser tilbage, som mener dette mere?
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Der er desværre stadig rigtig mange som mener at PL er verdens bedste liga... Jeg ved stadig ikke hvorfor folk tror den er så god. Der er en tendens til at folk tror at det kun er barca og real der kan noget i spanien og at der er flere gode "midterhold" i england. Men det er nu set flere gange at hold i PL køber spillere i mindre klubber rundt omkring i EU som tager ligaen med storm hvilket imo må være et tegn på at ligaen ikke er så god. En spiller som coutinho sad feks på bænken i inter men har taget pl med storm. Det giver jo ingen mening. Silva, mata og yaya var også gode i spanien men de er jo dominerende i pl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster