Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af SpillerSomMESSI »

# 23 skrev:Lol, Lopezzz. Du vil hellere have Estland med fremfor Serbien? Du vil hellere have Bosnien med, selvom Bosnien har knalddygtige spillere fremfor endnu dygtigere franske spillere (Hvis du selvfølgelig er bosnier, er det selvfølgelig klart for dig). Du vil hellere have Grækenland fremfor Kroatien og du vil hellere have DK med frem for Portugal?

Så det du siger, at du ikke vil se spillere som Ronaldo, Nani, Moutinho, Coentrao, Danny, Vidic, Subotic, Krasic, Ljajic, Benzema, Ribery, Evra, Abidal, Nasri, Valbuena, Gourcuff, Malouda, Modric, Rakitic, Krancjar, Milan Badejl, Eduardo, Srna, men du vil gerne se på kedelige græske spillere, talentløse estere (eller hvad folk fra Estland hedder) eller Morten Olsens skandaløse ringe hold, som alligevel kun kommer med til EM for 3 kampe og hjem igen uden at berige os med noget godt fodbold. Jeg indrømmer, jeg hader alt med Morten Olsen, og jeg elsker Danmark, men så længe den mand står ved roret, under jeg ham ikke succes. Hans primitive fodobldforestilling og stædighed vedrørende spillevalg, selvom de er elendige, irriterer mig grænseløst.

Er det sådan, jeg skal forstå det, at du gerne vil have et EM uden de gode spillere, som beriger fodboldelskere med flot og godt spil?
Selvom de spillere du lister ville berige et EM, er der da masser af spillere foruden dem som ville gøre EM fantastisk *Iniesta**Xavi*Rooney*Rossi*Goetze*etc.etc.etc... Jeg mener kun at Ronaldo,Nani + de Franske spillere du lister ville gøre EM mere berigende, end alle de andre på listen.. gode ja men Vidic gør ikke EM IMO mere beriget at se på.

Det gør derimod, Rommedahl!!!!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

# 23 skrev:Lol, Lopezzz. Du vil hellere have Estland med fremfor Serbien? Du vil hellere have Bosnien med, selvom Bosnien har knalddygtige spillere fremfor endnu dygtigere franske spillere (Hvis du selvfølgelig er bosnier, er det selvfølgelig klart for dig). Du vil hellere have Grækenland fremfor Kroatien og du vil hellere have DK med frem for Portugal?

Så det du siger, at du ikke vil se spillere som Ronaldo, Nani, Moutinho, Coentrao, Danny, Vidic, Subotic, Krasic, Ljajic, Benzema, Ribery, Evra, Abidal, Nasri, Valbuena, Gourcuff, Malouda, Modric, Rakitic, Krancjar, Milan Badejl, Eduardo, Srna, men du vil gerne se på kedelige græske spillere, talentløse estere (eller hvad folk fra Estland hedder) eller Morten Olsens skandaløse ringe hold, som alligevel kun kommer med til EM for 3 kampe og hjem igen uden at berige os med noget godt fodbold. Jeg indrømmer, jeg hader alt med Morten Olsen, og jeg elsker Danmark, men så længe den mand står ved roret, under jeg ham ikke succes. Hans primitive fodobldforestilling og stædighed vedrørende spillevalg, selvom de er elendige, irriterer mig grænseløst.

Er det sådan, jeg skal forstå det, at du gerne vil have et EM uden de gode spillere, som beriger fodboldelskere med flot og godt spil?
Hør nu her lille ven, for det første, de kedelige græske spillere og de talentløse estere og alle de andre ukendte spillere der kommer fra fattige lande som du også nedgøre har lige præcis brug for succes så de kan lukke røven på arrogante mennesker som dig selv.
For det andet, jeg vælger med hjertet og jeg har ikke brug for nogen at sige mig hvad jeg skal gøre og ikke gøre.

3. lad nu være
MDCCCXCIX

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg vil i stedet kommentere lidt på kampene;

1. Tyrkiet ligner selvfølgelig favoritten til 2. pladsen. Det ærgrer mig lidt - ikke fordi jeg har noget specielt mod tyrkerne, men har en lille forkærlighed for de belgiske talenter. Jeg havde håbet på, at EM12 var deres "time to shine".
2. Hvilket brag i Irland! Faktisk den kamp jeg er mest spændt på i dag, begge hold har min sympati. Jonathan Wilson har lavet et fint armensk previewpå Guardian. Rusland er så godt som videre, med mindre Andorra laver miraklet.
3. Hård aften for esterne, der nok sidder og bider negle. Spændende kamp i Slovenien - slovenerne er ikke ringe, men udfaldet bliver nok et spørgsmål om motivation. Tror på serbisk 2. plads.
4. Mon ikke Frankrig får hevet mindst en uafgjort hjem. Bosnien har allerede vundet meget gennem 2. pladsen.
5. Ser ikke uafgjort som en umulig opgave for Sverige, men en sejr bliver nok svær. Holland har været imponerende i kval'en.
6. Jeg tror på uafgjort - det faktum, at begge hold går videre ved et X, kan ikke undgå at ligge i baghovedet. Meget afhænger af DK's koncentration og spillet frem ad banen, de kan ikke overleve med en defensiv mur.
7. Kunne godt forestille mig en 2. plads, der bliver afgjort på de indbyrdes opgør - hvor Tjekkiet er bedst. Point til Skotland i Spanien virker usandsynligt, mens Tjekkiet er blevet mere og mere middelmådige. Spørgsmålet er, hvornår Skotland igen vil få så god en chance for at gå videre fra en kval-runde.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Siempre Barca »

# 23 skrev:[..] du vil hellere have DK med frem for Portugal?
Så du vil have Portugal frem for dit hjemland? Alt respekt for dig er tabt. -.-

teemuss

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af teemuss »

jeg er ligeglad,jeg vil bare have spanien som vinder af em.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af abx »

lol, siger man stadig sådan? HUsker det fra tilbage i 90erne.
Siempre Barca skrev: Så du vil have Portugal frem for dit hjemland? Alt respekt for dig er tabt. -.-
Próxima Estación.... Parallel!

teemuss

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af teemuss »

ABX hvis spanien og dk mødes holder jeg skam osse med spanien,så skal du jo osse tabe al respekt for mig. :smile:
og hvorfor holder jeg så med spanien,jo fordi der er så mange barca spillere derfor.!!!!

Blaugrana97

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana97 »

Kom så de 'Røde og Hvide!'.. Der er, et yndigt laaaaaaaaaaaaand.........

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Kom sååååå Danmark!! 1 mål mere så er portugiserne færdige og hvis Sverige vinder så er der bye bye Gustav :cool:
MDCCCXCIX

Blaugrana97

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana97 »

Kom nu Danmark.. Vind den her!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Pieyanthikos »

Ud med Bendtner og ind med Larsen (eller Ebbe Sand), så skal det nok gå. Den mand er så overvurderet.

Ellers en af de bedste halvlege længe af det danske hold - de får nok problemer med at holde presset og tempoet i endnu 45 min., men med Portugal i offensiven kan der blive plads i kontrafasen. Bjelland måtte for min skyld gerne stå fast i forsvaret sammen med Agger.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Blaugrana97

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana97 »

Amen, hvor er fantastisk..

Jeg elsker Romme's aflevering.. :grin:

teemuss

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af teemuss »

det er squ ikke ligefrem barca der spiller og så christian poulsen ind,manden har mindre teknik end min mormor.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Nidzo7 »

Villa bliver ved med at bombe for Spanien, dejligt at se. Huntelaar er jo sindsyg for de orange, 10 mål til, og han er oppe på 40 mål, samme antal som Kluivert.

Blaugrana97

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana97 »

Smukt, Danmark. Smukt, Smukt, Smukt..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster