Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Uh, den kritik fra Neville ville jeg elske at læse.

http://www.sambafoot.com/en/news/25960_ ... tion_.html

Vaersgo
Tak.

Artikel fra 2011, som er det år jeg nævner at jeg ser bort fra. Og samtidigt er det på baggrund af en kamp og ikke et generelt syn. Tyndt.

Jeg forholder mig til hans spil nu og i denne sæson. Alle har brug for en tilvæningsperiode.

Igen vil jeg nævne at Abidal var mere end elendig i sin første Barca sæson.

Uuh, mål.

Kritikken er ikke paa baggrund af en kamp, den faldt efter endnu en elendig kamp af Luiz. Og som jeg skriver, jeg synes ikke han har flyttet sig saerlig meget siden da, hvis overhovedet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Som vel var i hans tilvæningsperiode. Men at du ikke mener at han har flyttet sig siden den tid, gør at vi ikke kan diskutere om dette emne. Da jeg helt klart mener at han har flyttet sig og er blevet en bedre forsvarspiller.

Og ja, han har lig smidt bolden væk, tihi. Men hvem gør ikke det. Puyol taber en duel med en lille spinkel 19 årige franskmand.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg snakkede ellers ikke om hans boldtab, men hans placeringsevne.

Men ja, som du skriver, vi kan ikke diskuetere, fordi vi to ser ham så forskelligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Lampard skylder mig penge!
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Pique og David Luiz som kommende forsvarsduo? Så bliver der sgu indbyrdes konkurrence, hvem der kan miste fokus allerhurtigst.

Pique har brug for en som er meget seriøs a la Puyol ved siden af sig. Pique er fantastisk dygtig, men hans koncentration er stadig et lille problem for ham. Han er jo en meget spontan type som person også, hvis man bare har læst lidt om ham, og det kan man se på hans spil på banen også.

Så Piques fremtidige makker, når Puyol stopper om 5-7 år, skal være en ledertype, der er meget seriøs.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

En ledertype købes ikke bare. Denne opbygges. Jeg kan ikke se en eneste spiller blive købt direkte som Puyol erstatning. Ramos er da ligeså ukoncentreret fra tid til anden som Pique eller Luiz er det. Men ham og Pique klarede sig fint sammen under VM.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:Pique og David Luiz som kommende forsvarsduo? Så bliver der sgu indbyrdes konkurrence, hvem der kan miste fokus allerhurtigst.

Pique har brug for en som er meget seriøs a la Puyol ved siden af sig. Pique er fantastisk dygtig, men hans koncentration er stadig et lille problem for ham. Han er jo en meget spontan type som person også, hvis man bare har læst lidt om ham, og det kan man se på hans spil på banen også.

Så Piques fremtidige makker, når Puyol stopper om 5-7 år, skal være en ledertype, der er meget seriøs.
Pique har da om nogen været stabil for barca i år! Han har spillet på et højt niveau hele sæsonen og han ligner en spiller der er ved at udvikle sig til kommende anfører... Synes tit man har set pique holde feks masche i ørerne! At sammenligne luiz med pique er forresten blasfemi!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:Pique og David Luiz som kommende forsvarsduo? Så bliver der sgu indbyrdes konkurrence, hvem der kan miste fokus allerhurtigst.

Pique har brug for en som er meget seriøs a la Puyol ved siden af sig. Pique er fantastisk dygtig, men hans koncentration er stadig et lille problem for ham. Han er jo en meget spontan type som person også, hvis man bare har læst lidt om ham, og det kan man se på hans spil på banen også.

Så Piques fremtidige makker, når Puyol stopper om 5-7 år, skal være en ledertype, der er meget seriøs.
Pique har da om nogen været stabil for barca i år! Han har spillet på et højt niveau hele sæsonen og han ligner en spiller der er ved at udvikle sig til kommende anfører... Synes tit man har set pique holde feks masche i ørerne! At sammenligne luiz med pique er forresten blasfemi!
Læs nu hvad jeg skriver.. Hvor ser du, jeg sammenligner Pique med Luiz? Jeg siger blot, at de begge to kan være en anelse ukoncentreret. Intet andet.

Ligeldes har jeg ikke negligeret Piques spil i denne sæson, for han har vist flot spil.

Og det med at holde Mascherano i ørerne. Jeg har sagt det før og siger det igen. Han er ikke den bedste forsvarsspiller. Han er en knalddygtig mand-mod-mand-spiller, men det er jo noget, han har fra sin tid som defensiv midtbanespiller, hvor han er god til at time tacklinger og lignende, men rent og skær det med at positionere sig på banen i forhold til at være forsvarsspiller, der er Mascherano en del på hælene. Ja, jeg ved godt, at mange herinde er uenige, men læg mærke til Mascheranos spil i positionsspillet. Han er ofte malplaceret i forhold til de andre oprigtige spillere, som har fået centerbackspil igennem modermælken nærmest.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

I og med at du skriver som du gør så virker det som om du laver indirekte sammenligning af deres koncentrations evne. Du siger vel at de begge har en tendens til at miste koncentrationen og derved laver du en sammenligning af deres koncentrations evne.

Og hvad har masches evner med noget at gøre? Så fordi han, i dine øjne, er ringe defensivt så betyder det ikke noget at pique holder ham i ørerne? Da du siger at pique er dårlig til at koncentrere sig så skulle man ikke tro at han kunne overskue at holde andre i gang. Men som jeg skriver så har han flere gange holdt masche i kort snor hvilket lige netop viser at pique ikke kun kan koncentrere sig om sit eget spil men også om andres!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg er lidt i et dilemma....

Har mønt på Bradford, men elsker Laudrup.

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Storken skrev:Jeg er lidt i et dilemma....

Har mønt på Bradford, men elsker Laudrup.
Dude
Billede

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Quaresma »

Hahahhaha, "Pitbull.dk"
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Jamen hvor lidt plads skal du bruge til at afslutte på. Det et så klasse lagt ind.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Tam finale... Men fine mål

Lækkert for Michael
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Tam finale... Men fine mål

Lækkert for Michael
Hvorfor tam? Swansea spiller da ret godt?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster