Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg er bare bange for at han laver en adebayor og begynder at slacke ligeså snart han er helt sikker starter. Synes han har haft en tendens til at knokle i starten (også i everton) for så at falde af på den.

Jeg håber dog at han bliver ved. Han kan købes billigt og ville passe rigtig fint ind på vores kant pga sin fremragende offensiv.
Dølle er i hopla en fuldkommen eminent kantspiller. Offensivt er han virkelig dygtig, og derudover har han et godt spakr, når han skal sende indlæg ind.

Men som Xavi6Smede siger det, så tror jeg desværre, han skal blive behandlet som en stjerne/føle sig meget vigtig for at du får det bedste ud af ham, og han får det svært i Barcelona.

Men kan han formå at holde fokus, så er han ufattelig dygtig rent offensivt. En stærk en-mod-en spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

Det er bare elendigt af Argentina at tabe til Bolivia. Uanset. Med karantæne til Messi i fire kampe, kan de risikere ikke at kvalificere sig til VM, derfor skulle Messi have behersket sig, selvom han følte, at han var blevet uretfærdigt behandlet af dommerne.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Det er bare elendigt af Argentina at tabe til Bolivia. Uanset. Med karantæne til Messi i fire kampe, kan de risikere ikke at kvalificere sig til VM, derfor skulle Messi have behersket sig, selvom han følte, at han var blevet uretfærdigt behandlet af dommerne.
Men hvorfor skal man se bort fra noget, der nærmest er faktuelt, at det er snarere højden, der ofte vinder kampene for Bolivia, end det er gæsternes manglende kunnen? Jeg personligt synes, det er sygt, at man får lov til at spille fodbold så højt oppe.

Men jeg er da enig, at Argentina er et ringe spillende landshold, da de har hverken nogen rød tråd, i det, de foretager sig, på trods af at være beriget med nogle af de allerbedste offensive spillere i international fodbold.

Men jeg synes sgu ikke, at man skal smide hele hatten på Argentinas manglende kvalitet, fordi de lige taber mod Bolivia, når man gang på gang har set, hvordan alle landshold, der kommer forbi, lider i ekstreme grader pga. højden.

Det eneste, jeg dog fremover håber er, at der så fremadrettet vil være en rød tråd med spillere, der sviner dommernes mødre til. Så håer jeg, at alle fremover får 3-4 dage, hvis det er normen, og man skal statuere et eksempel med Messi, da han er spillets bedste spiller. Men mon ikke, vi kommer til at se episoder, hvor en spiller ikke engang får karantæne for at gøre det samme som Messi?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Man kan diskutere, hvorvidt fire dages karantæne er den rette straf, men det er sgu dumt sagt af Messi. Det er simpelthen en uværdig opførsel af Argentineren.

Jeg tror egentlig Messi har godt af en lille pause. Når man mister jordforbindelsen, så er det meget sundt at blive pillet ned. Man kan ikke bare te sig som et fjols, fordi man er verdens bedste.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

Fordi der er andre hold, der har slået Bolivia i Bolivia. Argentina er bare ekstrem elendige uden Messi og det må de gøre noget ved. Det kan ikke være rigtigt, at man ikke kan slå dem, selv med de der højde problemer.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

illuminati confirmed. Faxe scorede i det 18. minut 1992!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af B-Freak »

Video vil fjerne alle forkerte kendelser.........



Sorry for den lidt dårlige kvalitet
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Ærlig talt så er det kun godt. Nu kan alle se at ham dommeren ikke er god nok. Han har ingen undskyldning for det der og er tydeligvis ikke god nok til sit arbejde. Så farvel til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Argentina XI vs Brazil:

Romero; Otamendi, Maidana, Mercado; José Luis Gómez, Lucas Biglia, Banega; Messi, Dybala, Di María; Higuaín.
OFFICIAL Brazil XI:

Weverton;
Fágner, Silva (c), Gil, F.Luís;
Paulinho, Fernandinho, Augusto;
Coutinho, Gabriel Jesus, Willian.
Kick-off om 45 minutter. Spilles i Melbourne.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Mercado med mål til sidst i halvlegen. Forhåbentligt det vil åbne lidt op for en meget tør kamp indtil videre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Dybala, di Maria og Messi på en tre offensiv midtbane bag angriberen. Hold kæft hvor vanvittig offensiv man.

Please, Sampaoli. Jeg håber så meget, du formår at sammensætte alle disse sindssyge fodboldspillere til en samlet enhed, soom kan vinde VM. Messis eftermæle ville blive forevigt som den største selv for den største ignorant, hvis Argentina vinder VM næste år.

Det ville være absurd, hvis endnu en træner pisser Argentinas enorme offensive firepower væk og bare endnu engang bruger taktikken, der hedder "Giv bolden til Messi og håb på de bedste".
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

Ens puls kommer ikke op og ringe til denne kamp.

Men jeg er så pjattet med de 2 spilledragter.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af B-Freak »

God start for Sampaoli må man trods alt sige.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Det er seriøst en skandale, at Deschamp er fransk landstræner, når de har så mange gode spillere. Han spiller med fucking Moussa Sissoko inde, når du har Oussane Dembele, Kylian Mbappé og sågar Lacazette på bænken.

Deschamp er en fransk udgave af Tata Martino. En mand, der slet ikke fatter omfanget af det talent, han har til rådighed.

EDIT: Og nu, mens de jagter en sejr mod Sverige, skifter han både Payet og Griezmann ud. Du jagter en mål man og så skifter du dem, der kan skaffe dig et mål, men beholder Sissoko inde.

Under EM 16 var han heldig, at Griezmann var så god, elelrs synes jeg klart man så en træner, der ikke helt ved, hvad han laver.

Og så er det temmeligt vildt, at Roberto Martinez er belgisk landstræner. Han er ligeså en ringe træner....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster