Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af j´♥ le foot »

zqa skrev:Det er også åndssvagt at mene af en central forsvarsspiller kan lave 20 mål på en sæson, men det gjorde Koeman. Flere gange endda. Ronaldo spiller i øvrigt på kanten, og han laver altså også basser.

Det er nok afhængig af hvilket syn man har på fodbold. En kantspiller er altid en angriber i latinsk fodbold og i England er wing en del af midtbanen. Winger (RW) or (LW)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Han laver desuden også masser af fejl, hvorfor fokuserer man ikke på det?
Fordi han ikke spiller, måske. Har hørt kritik da han spillede..
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:De Gea laver muligvis en fejl ved Fools scoring, men jeg synes altså det er lidt trættende, at de danske medier og fjernsyns kanaler fokuserer så meget på det. De har en tendens til at blæse selv de små fejl helt vildt op. Fint nok at Lindegaard er danske, og man gerne vil se ham vogte målet i Man Utd, men helt ærligt, han er altså ikke ligeså god som De Gea. Han laver desuden også masser af fejl, hvorfor fokuserer man ikke på det?
Enig i fejlene blæses op - målet var ikke en stor fejl
Uenig i at han er bedre end Lindegaard
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:Han laver desuden også masser af fejl, hvorfor fokuserer man ikke på det?
Fordi han ikke spiller, måske. Har hørt kritik da han spillede..
Han har spillet masser af gange i denne sæson, lidt for meget, når man tænker på hvilken middelmådig målmand han er.

Jeg har virkelig ikke hørt, at man har kritiseret ham så meget eller har sat fokus på ham, når han laver fejl. Ligeså straks De Gea laver den mindste fejl, så skal man nok høre om det og læse i næsten samtlige danske medier. Det er latterligt, synes jeg.

I min verden er sagen meget klar, De Gea på en meget dårlig dag er ligeså god som Lindegaard på en god dag. Jeg er lidt overrasket over, at Lindegaard får så meget spilletid i Man Utd. Man snakker jo om at De Gea har problemer på dødbolde og når han skal ud af sit mål, men i det mindste forsøger han. Lindegaard har både fysik og højden, men det er meget meget sjældent at han kommer ud og henter de høje bolde eller piller indlæg ned.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:De Gea laver muligvis en fejl ved Fools scoring, men jeg synes altså det er lidt trættende, at de danske medier og fjernsyns kanaler fokuserer så meget på det. De har en tendens til at blæse selv de små fejl helt vildt op. Fint nok at Lindegaard er danske, og man gerne vil se ham vogte målet i Man Utd, men helt ærligt, han er altså ikke ligeså god som De Gea. Han laver desuden også masser af fejl, hvorfor fokuserer man ikke på det?
Enig i fejlene blæses op - målet var ikke en stor fejl
Uenig i at han er bedre end Lindegaard
Synes du ikke det? Det synes jeg, jeg synes ikke Lindegaard er noget særligt. Hvad er hans forcer egentlig?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af j´♥ le foot »

Kampen mellem Man.u og Liverpool er er endnu et bevis på at fodbold er kedeligt uden en rigtig trequarista.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Er det bare mig, eller har fools spillet bedre end Man Utd i denne kamp? Jeg synes de spiller ret godt, deres genpres er jeg imponeret over.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Rafael for helvede!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Endnu en Webb fejl, jeg kan slet ikke klare den skaldede nar! Især fordi han tror han er verdens bedste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Frækt RVP! Hold dig varm indtil Real kampene, mindst!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Visca El Barca skrev:Er det bare mig, eller har fools spillet bedre end Man Utd i denne kamp? Jeg synes de spiller ret godt, deres genpres er jeg imponeret over.

I anden halvleg, ja. Ellers nej...
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Er det bare mig, eller har fools spillet bedre end Man Utd i denne kamp? Jeg synes de spiller ret godt, deres genpres er jeg imponeret over.
Det er dig. United var klart dominerende i samtlige minutter i første halvleg. Liverpool havde ét tilfældigt skud langt over mål, mens United kunne have ført med mere. I anden halvleg var kampen lige indtil de sidste 20 minutter, hvor United pakkede sig lidt og Liverpool så satte sig på kampen. Samlet set var 2-1 altså helt fortjent.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Er det bare mig, eller har fools spillet bedre end Man Utd i denne kamp? Jeg synes de spiller ret godt, deres genpres er jeg imponeret over.
Det er dig. United var klart dominerende i samtlige minutter i første halvleg. Liverpool havde ét tilfældigt skud langt over mål, mens United kunne have ført med mere. I anden halvleg var kampen lige indtil de sidste 20 minutter, hvor United pakkede sig lidt og Liverpool så satte sig på kampen. Samlet set var 2-1 altså helt fortjent.
Aha ok, jeg må også indrømme at jeg ikke fulgte 100% med i første halvleg, da jeg skulle lave mad. I anden halvleg spillede fools bedre, men vi kan godt blive enige om, at 2-1 sejren kan man ikke stille spørgsmålstegn ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Spilles ANC hvert år nu? De snakker i studiet om, at City led sidste sæson, da Yaya var til ANC? Jeg husker det som at det var forrige sæson, hvor han var afsted med Elfenbenskysten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Har Nastasic egentlig slået Lescott af holdet eller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster