Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af B-Freak »

Synes måske liiiiige folk skal tage det roligt med hensyn til Laudrup...Ja okay, manden får point i nogle svære kampe osv, men sammenligner man Swansea's antal point nu med det antal de opnåede sidste sæson så havde Swansea efter 19 kampe sidste sæson 20 point, og lige nu har de 24 efter 18, så det er ikke fordi Laudrup bare har braget derudaf og leveret meget bedre end alle andre har gjort med Swansea.

Jeg har respekt for manden og synes han gør det okay, men ikke mere end det, synes vi kører det alt for meget op her hjemme.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

B-Freak skrev:Synes måske liiiiige folk skal tage det roligt med hensyn til Laudrup...Ja okay, manden får point i nogle svære kampe osv, men sammenligner man Swansea's antal point nu med det antal de opnåede sidste sæson så havde Swansea efter 19 kampe sidste sæson 20 point, og lige nu har de 24 efter 18, så det er ikke fordi Laudrup bare har braget derudaf og leveret meget bedre end alle andre har gjort med Swansea.

Jeg har respekt for manden og synes han gør det okay, men ikke mere end det, synes vi kører det alt for meget op her hjemme.
'
OOOOOK? Altså de har flere point end sidste sæson, selvom de har spillet en kamp mindre. Og det i en sæson, hvor det oftest er meget meget svært for et oprykker hold at præstere ligeså godt som i første sæson. Det sker oftest at et oprykker hold i sin første sæson overrasker positivt, for derefter at falde til jorden i anden sæson. Laudrup har formået at tilføje flere aspekter til spillet, samt Swansea virker som et bedre hold i forhold til sidste sæson, plus man vinder kampe og hiver point ind. Man skal altså heller ikke glemme han og hans træner-teams fremragende arbejde, hvad angår spillerkøb. De har formået at hente rigtig gode spillere til nærmest ingen penge. Alt dette skal man tage med i sine bedømmelser.

Jeg synes for engangs skyld, at den danske presse eller os danskere ikke overdriver, Laudrup fortjener ros.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af B-Freak »

Visca El Barca skrev:
B-Freak skrev:Synes måske liiiiige folk skal tage det roligt med hensyn til Laudrup...Ja okay, manden får point i nogle svære kampe osv, men sammenligner man Swansea's antal point nu med det antal de opnåede sidste sæson så havde Swansea efter 19 kampe sidste sæson 20 point, og lige nu har de 24 efter 18, så det er ikke fordi Laudrup bare har braget derudaf og leveret meget bedre end alle andre har gjort med Swansea.

Jeg har respekt for manden og synes han gør det okay, men ikke mere end det, synes vi kører det alt for meget op her hjemme.
'
OOOOOK? Altså de har flere point end sidste sæson, selvom de har spillet en kamp mindre. Og det i en sæson, hvor det oftest er meget meget svært for et oprykker hold at præstere ligeså godt som i første sæson. Det sker oftest at et oprykker hold i sin første sæson overrasker positivt, for derefter at falde til jorden i anden sæson. Laudrup har formået at tilføje flere aspekter til spillet, samt Swansea virker som et bedre hold i forhold til sidste sæson, plus man vinder kampe og hiver point ind. Man skal altså heller ikke glemme han og hans træner-teams fremragende arbejde, hvad angår spillerkøb. De har formået at hente rigtig gode spillere til nærmest ingen penge. Alt dette skal man tage med i sine bedømmelser.

Jeg synes for engangs skyld, at den danske presse eller os danskere ikke overdriver, Laudrup fortjener ros.
Han fortjener skam osse ros, men synes måske bare det er blevet taget til et for højt niveau....

Han mangler, efter min mening stadig at bevise hvad han virkelig kan, så lad os se på det når sæsonen slutter, men self håber jeg da at jeg tager fejl og Laudrup ender i top 7-8 stykker med Swansea :smile:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Man kan jo kun forholde sig til det, manden har leveret hidtil, og det har været godt. At skaffe 4 point mere med en kamp spillet mindre end sidste sæson, vil jeg kalde at brage derudad i en klub som Swansea. Hvis han kan vinde den næste kamp, har har lige pludselig skaffet klubben 7 point mere i samme antal kampe som sidste sæson, det er flot.

Læg dertil spillet, resultater mod store hold og hans indkøb. Han har gjort det rigtig godt i Swansea.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af B-Freak »

Synes som sagt at han har gjort det rigtig godt, men at pressen måske bare har kørt ham for meget op. Jeg vil give dig helt ret i at spillet, handler og adskillige kampe har været gode :smile:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af B-Freak »

Når alt så er sagt, så ville det være episk at se ham i spidsen for Barca en skønne dag :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Ham Rafa der er godt nok en kedelig defensiv træner.... Wup Wup Wup. :grin:
Allez...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Fergie og Laudrup skrev: Ferguson siger, at han kunne have dræbt ham? Synes du det er lidt overdrevet?
- Øhh. Med bolden?

Han siger, at han kunne have brækket halsen.
- Jeg tror ikke, han mente slå ihjel bogstaveligt. Men der sker altid ting i kampen, og jeg er sikker på at de ryster hånd efter kampen og så er det ok.


Laudrup har gode pressemøder. Også noget Swansea fans roser ham meget for.
Allez...

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Hæhæ.

Billede

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Ærgerligt at van Persies forsøg på at sacke Williams ikke er med :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Nidzo7 skrev:Hæhæ.

Billede

Det er ret usympatisk lavet, og det ligner virkelig at han gør det med vilje. Der er lidt Pepe over det, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Nu skal man nok have set episoden helt og vurdere om han gjorde det efter at der var fløjtet. Indtil dommeren fløjter gør alle alt for at cleare en bold.

Kan ikke bedømme det helt. Men det jeg kan komme frem til er at Ferguson kom med den mest latterlige udtalelse.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Nu skal man nok have set episoden helt og vurdere om han gjorde det efter at der var fløjtet. Indtil dommeren fløjter gør alle alt for at cleare en bold.

Kan ikke bedømme det helt. Men det jeg kan komme frem til er at Ferguson kom med den mest latterlige udtalelse.

Jep, så ikke kampen live, kan derfor ikke udtale mig om det. Det virker bare som om, det er bevidst, men mit argument er baseret på et gif på nogle sekunder, så nej, jeg kan ikke være sikker.

Vi er enige om, at Sir Alex Fergusons udtalelse er lidt langt ude, jeg er især ikke så vild med, at han prøver at få FA til at straffe spilleren.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Imo er det åbenlyst med vilje. Han kan SAGTENS nå at lade være at sparke. Og så kigger han direkte ned på van Persie i mens han sparker. Og efterfølgende ingen form for undskyldning. Hele hans måde at stå på efter sparket er unaturlig for en clearing i sådan en situation. Virkelig grimt!

8-0 :eek:
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Ok. Så kampen men on and off. Så situationen en gang i slow, og var ikke nok.

Ha, ja. Plus de havde råd til at misse et straffe.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster