Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Er du gal hvor er det dårligt af Hart..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Damn. Come on Hart...han har stået en kanonkamp men slutter med et drop. Utroligt at City ikke regner med at han selv skyder.

EDIT: Ærgeligt, City kommer ikke videre fra denne pulje, der er for mange svage led i de store kampe. Haha hvor er de hvide klamme at se på selv når de jubler.
Senest rettet af rummenigge tirs sep 18, 2012 10:35 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Han fejrer igen, så er han vel ikke mere Tristiano?

Hart ser ikke heldig ud. Men fortjent er det. City har været skod.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

city vinder ihvertfald ikke CL det er da 100% selv vores forsvar er bedre,RM er bestemt heller ikke noget at råbe hurra for ronaldo skal jo have hjælp af målmanden hehe,nå anyway det er jo ikke vores pulje så fuck it.
CL begynder først ved 1/8 finalerne.tudeprinsen fik sit mål så lad nu ham nu bare være lidt glad igen

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af brilleaben »

På den lyse side konsoliderer det spansk klubfodbolds overlegne status i forhold til engelsk.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Det var, med Barca-briller, muligvis det værste, der kunne ske. Ronaldo høster selvtillid og tilhængernes kærlighed, Madrid vinder kampen, og er sandsynligvis tilbage på sporet.

Fact: Barcelona og Madrid ville kneppe Premier League.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

vamosbarca skrev:city vinder ihvertfald ikke CL det er da 100% selv vores forsvar er bedre
Hvad mener du med, "selv vores forsvar" ?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

5min 2mål... Det er jo virkelig latterligt af et "såkaldt" godt hold som City er. Real fortjente helt klart sejren, surt.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Denne præstation og denne sejr (måden kommer på, det er typisk Real der aldrig giver op normalt) vil starte en Real stime, tror jeg. Det er så op til os, at bryde den på Camp Nou.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Blau92 jinx it og krisen i Madrid er overstået.
Senest rettet af Lopezzz tirs sep 18, 2012 10:42 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Skulle Hart og Casillas godt nok være to af verdens bedste målmænd? Jeg er ikke imponeret. Casillas satte sig ned ved 0-1 målet og viste igen sin svaghed på dødboldene. Hart var naturligvis prisgivet ved Marcelo's scoring, men selvom Benzema's afslutning da var godt placeret, så han godt nok langsom ud ved 2-2 scoringen. Han så utroligt tung ud. Hans ageren ved 3-2 målet er jo bare decideret pinlig. Hvis Valdés' fejl i ny og næ skulle være argumentet for at han ikke er på linje med ovenstående to, må man bare tilsvarende sige at de også begge har nogle ordentlige bommerter hist og her.

Men altså. Krisen er i min optik ikke ovre i Madrid endnu. De var ikke ovenpå i dag - heller ikke selvom de sad på alt spillet i første halvleg. De måtte kæmpe og bruge samtlige kræfter for at vinde i dag. Desuden er problemerne i omklædningsrummet ikke løst fordi de vinder i dag. Ramos sad stadig på bænken i 90 minutter og Casillas er nok heller ikke helt glad for situation, uanset at de så fik 3 point i dag.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Well tror også denne kamp giver Madrid masser af selvtillid, men hvis vi slår dem i el clasico, så er vi 11 point foran dem, så er ligaen utrolig lang væk for dem, selvom de skulle gå på en lang række kampe med sejre.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Quaresma skrev:Det var, med Barca-briller, muligvis det værste, der kunne ske. Ronaldo høster selvtillid og tilhængernes kærlighed, Madrid vinder kampen, og er sandsynligvis tilbage på sporet.

Fact: Barcelona og Madrid ville kneppe Premier League.
Det var absolut heller ikke forventet at RM ville tabe point idag, men et nederlag som de alligevel var tæt på kunne have skabt rigtig god krisesnak, men den kom desværre ikke i denne omgang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan ikke lade være med at fryde mig lidt over at det er Hart der dropper, når Real alligevel vinder. Jeg hader hans klamme attitude, han er rigtig smart at se på.

Sikke et Drop :lol: :lol: :lol: :lol: . No more Tristiano please, han er glad igen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tolquhon »

Hold da fast en fed 2. halvleg! Virkelig ærgerligt for Man City, men sådan går det, når ens forsvar sejler - Ronaldo og co. kom jo forbi forsvaret stort set hver gang de trådte et skridt eller to til siden. Helt ufatteligt.

Jeg skreg til gengæld af grin ved synet af Mourinhos jubelscene, der til forveksling lignede Ronaldos egen - måske er det en portugisisk ting...? :grin:

Jeg må også indrømme, at Touré af og til fik mig til at savne ham i Barca-trøjen. For pokker, hvor er han en dygtig omstillingsspiller - han fortsætter sit løb fremad uanset hvor mange kroppe Real smed efter ham. Flot flot kamp fra hans side - til gengæld er han desværre en af de eneste City-spillere, der slap med æren i behold i denne kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster