Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Uha, nu mikser du rigtig mange ting sammen, men lad os da lige tage fat på den.
Det ved jeg nu ikke, men åbenbart så tilpas meget at du ikke kan finde rundt i det.
Busquets overdrev, ingen tvivl om det, men vil du sige at der ikke var rødt til Motta i situationen?. Det er ikke Busquets, der smider Motta ud, det kan Motta takke sig selv for, mid bekendt er det nemlig et rødt kort i fodbold, når man slår ud efter en modspiller. Hvis du mener at der ikke er det, så er der noget galt.
Det er vist rimelig tydeligt, hvad min holdning til kortet er. Den har jeg givet til kende, så overstående er ligegyldigt.
Jeg kan heller ikke se forskellen mellem at en spiller smider sig i straffesparksfelt og dermed snyder sig til den største målchance man næsten kan få i en fodboldkamp, og så det Busquets lavede. Der er tale om snyd i begge tilfælde, og hvis man virkelig ikke gider at se på snyd i fodbolden, så er det lidt hult at trække på skulderen af den ene form, og sige, jamen det kan ske, og så går helt amok over det andet, selv 2 år efter hændelsen er sket. Det var nummer to.
Både Mander og jeg har forsøgt at forklare dig, hvorfor vi ikke har et problem med sammenligningen. Der er ingen der går amok over Busquets-situationen herinde, det var blot en oplagt sammenligning, eftersom det er den mest famøse 'kiggeri'-episode indenfor fodboldensverden de senere år.
Så kommer vi videre til nummer tre, her er det Drobga der snyder sig til et frispark, tager sig til hovedet og "snyder" dommeren. Man nævner så straks Busquets, men bliver lidt fornærmet over hvis man nævner Young. Det giver ingen mening.
Øhm, jeg ved ikke, om du forventer, at jeg vil forsvare #23 eller hvad?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Champions league

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:Flot af Drogba lave en Busquets. Fucking klump.
Lave en Ashley Young, hvis vi absolut SKALÆ refere til andre spillere.
Hvornår har Young lavet en Busquets mod Inter semifinalen???
Hvornår falder Young ikke let, ved den mindste kontakt og ruller rundt?.
Tror du misforstår mig. Jeg hentyder til Busquets, hvor han lige kigger på dommeren, mens han insinuerer noget slemt noget. Hvis du kan forsvare Busquets på det der, så har jeg meget svært med at blive enig med dig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Det er efterhånden skræmmende hvor langt du (Visca) vil gå for at forsvare Busquets.

Noget mere relevant i denne tråd - Hvem skal vi trække i kvarten?
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Benfica eller APOEL må da være drømmemodstanderne.

Mon ikke vi får et par korruptionsbeskyldninger på bold.dk, hvis Barca trækker en af de to 'svage'?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Ingen af de største, men hellere ikke Ailton. Måske Marseille eller Benfy.
Allez...

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

en sort sort fodboldaften et nederlag for fodbolden. :sørgelig:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Det er efterhånden skræmmende hvor langt du (Visca) vil gå for at forsvare Busquets.
Ja, for det jo lige netop hvad jeg gøre, når jeg siger at Busquets har en tendens til at overdrive tingene. Det er godt observeret Daluigi. Thumbs up.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:
Det er vist rimelig tydeligt, hvad min holdning til kortet er. Den har jeg givet til kende, så overstående er ligegyldigt.
Hvis du mener at kortet var på sin plads, så er det underligt at du skriver "han fik en spiller smidt ud...". Det gjorde han jo netop ikke, selvom hans fald virkelig var til grin. At Motta blev smidt ud, kan han takke kun og kun sig selv for, ingen andre.

Quaresma skrev: Både Mander og jeg har forsøgt at forklare dig, hvorfor vi ikke har et problem med sammenligningen. Der er ingen der går amok over Busquets-situationen herinde, det var blot en oplagt sammenligning, eftersom det er den mest famøse 'kiggeri'-episode indenfor fodboldensverden de senere år.
Det er da fint nok, at i ikke ser et problem med sammenligningen, du og mander, men jeg har også forsøgt at forklare dig, hvorfor jeg finder hans kommentar sådan lidt bla bla.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Og ja, jeg kan se at Busquets er unik på det område.

[youtube]BJbSxMt7oH8[/youtube]


[youtube]mP5mLY16xTc[/youtube]

[youtube]VzeKiEtp0m0[/youtube]



Hvor mange er der lige, der kigger på dommeren efter deres dive?. Nej jeg synes stadig #23s kommentar var underlig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ved nogen hvad rekord for flest scoret mål i en C.L/Europe Cup sæson er?. Altså flest scoret mål af en enkelt spiller.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:Slap nu af. Busquets kiggede på dommeren på en pinlig måde (selvom Motta skulle have haft gult kort alligevel, og dermed være udvist), i en meget højt profileret kamp, og Drogbas kiggeri minder om det.

Folk kan virkelig hidse sig selv op over det mindste.
Det her.

Tag det nu roligt, Visca El Barca.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg drømte, at United trak Real Madrid... :roll:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Jøsses Kristus.

Visca, du farer op uden grund. Det er tilmed dig, som anvender den hårde retorik (noget med at være langsom over for #23) uden nogen grund. Så tilbage på sporet tak. Jeg kan i øvrigt ikke se hvorfor det er så slemt at sammenligne ensartede situationer i fodbold. Peek-a-boo er jo ikke at sammenligne med et dive, og det betyder helt klart noget hvor højtprofileret kampen er.

Men Busquets i øvrigt er en klassespiller, som besidder meget mere end at kunne lege skjul (hvilket for øvrigt kun er sket ved en enkelt lejlighed, mig bekendt).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Jeg drømte, at United trak Real Madrid... :roll:
Interessant, hvad mon det betyder?. At APOEL bliver smidt ud af C.L, fordi de er fattige eller noget, og Man Utd i stedet kommer med og de trækker Real, eller bliver Real smidt ud af C.L og skal spille E.L?.

Jeg drømte forresten at jeg var Hank Moody, for meget Californication på en dag, det går ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Det andet, undskyld, men fra nu af er det bare bla bla i mine ører. Sorry guys, men jeg kan ikke tage hele denne her, kampen er høj profileret eller, årh at dive er så normalt, seriøst.

Hvis vi i øvrigt skal til at sammenligne, så skal vi råbe, BARCA-SKUESPIL, hver gang en spiller smider sig. Mig bekendt gjorde vi nemlig meget af det sidste år, i en endnu mere højt profileret kamp, så ja, Barca har meget mere klasse end de dives der, men det ændrer ikke på at vi er en flok skuespillere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster