Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ronaldinho skrev:Ønskelodtrækning:

Helt klart Chelsea!

Jeg vil helst være fri for de klamme spillere. Ikke fordi jeg er bange for dem, men jeg vil bare helst være fri for at skulle hidse mig op over Drogba, Terry, Fat Frank, Cashley m.fl.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har på fornemmelsen at vi trækker Real, og vi spiller hjemme først.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nidzo7 »

Visca El Barca skrev:Jeg har på fornemmelsen at vi trækker Real, og vi spiller hjemme først.
Meh, ender nok med at vi trækker Chelsea og real trækker Apoel. Og begge hold går videre, og møder hinanden i semi-finalen.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:Flot af Drogba lave en Busquets. Fucking klump.
Lave en Ashley Young, hvis vi absolut SKALÆ refere til andre spillere.
Hvornår har Young lavet en Busquets mod Inter semifinalen???
Hvornår falder Young ikke let, ved den mindste kontakt og ruller rundt?.
Tror du misforstår mig. Jeg hentyder til Busquets, hvor han lige kigger på dommeren, mens han insinuerer noget slemt noget. Hvis du kan forsvare Busquets på det der, så har jeg meget svært med at blive enig med dig.
Tror du misforstår eller også er du bare langsom, men det er da virkelig dumt at du, på et Barca forum på den måde skal stikke til en Barca spiller, når han slet ikke er involveret i kampen!. Hvis det bare var en anden end Drogba som havde lavet det, en der normalt ikke laver sådan noget, så kunne jeg måske forstå det.

Men når Drogba gang på gang har laver sådan noget, så er da ikke smart, at du skal nævne Busquest, på et Barca forum.

Drogba laver ikke en Busquets, han laver en typisk Drogba. Det ville ikke være smart, hvis jeg smutter på Man Utd forum, og skriver, Cristiano laver en Rooney, i en kamp mellem Real og whatever, i en situatin hvor Cristiano f.eks. snyder sig til straffe.
Relax, jeg har ingen intention om at grille ham. Busquets-situationen mod Inter var da til grin, og er gået hen og blevet en klassiker (i negativ forstand). Det må man da indrømme, selvom man er Barcelona-fan.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg spørger igen, Det Drogba lavede, har han ikke lavet det samme mange gange før?. Hvorfor nævner man så Busquets, vel at mærke i en kamp, hvor han slet ikke er med?.

Det er da underligt, at man på et Barca forum skal komme med sådan en kommentar. Derudover har #23 en tendens til at komme med meget mærkværdige kommentarer, han har f.eks. formået at kalde Pep for Nazi og har skældt folk ud, fordi man herinde referede til Man Utd som ManU.

Læg mærke til, at jeg på intet tidspunkt har hyldet Busis aktion, eller prøver at bortforklare den. At du kalder det en klassiker, det må du selv om, men det bliver kun en klassiker, fordi folk hopper med på mediernes overdrivelser. Han er ellers ikke den første eller den sidste der har lavet sådan noget, og ja, jeg vil vædde med at Drogba har taget sig til hovedet uden grund, flere gange end Busi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Slap nu af. Busquets kiggede på dommeren på en pinlig måde (selvom Motta skulle have haft gult kort alligevel, og dermed være udvist), i en meget højt profileret kamp, og Drogbas kiggeri minder om det.

Folk kan virkelig hidse sig selv op over det mindste.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Slap nu af. Busquets kiggede på dommeren på en pinlig måde (selvom Motta skulle have haft gult kort alligevel, og dermed være udvist), i en meget højt profileret kamp, og Drogbas kiggeri minder om det.

Folk kan virkelig hidse sig selv op over det mindste.
Ok så nu spørger jeg dig, ligesom de andre. Har Drogba ikke rullet rundt før og lavet det der?.

Folk kan virkelig formå at se bort fra hvad der skrevet, men komme med de samme kommentarer. Jeg skriver på intet tidpsunkt, at Busi ALDRIG kunne finde på at lave sådan noget. Jeg referede bare til Young, og hans rulleri, men så blev jeg stillet et spørgsmål, som jeg svarede på.

Måske skulle man bare læse, hvad folk rent faktisk skriver, i stedet for at komme herind og pudse sin glorie.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Jeg spørger igen, Det Drogba lavede, har han ikke lavet det samme mange gange før?. Hvorfor nævner man så Busquets, vel at mærke i en kamp, hvor han slet ikke er med?.

Det er da underligt, at man på et Barca forum skal komme med sådan en kommentar. Derudover har #23 en tendens til at komme med meget mærkværdige kommentarer, han har f.eks. formået at kalde Pep for Nazi og har skældt folk ud, fordi man herinde referede til Man Utd som ManU.

Læg mærke til, at jeg på intet tidspunkt har hyldet Busis aktion, eller prøver at bortforklare den. At du kalder det en klassiker, det må du selv om, men det bliver kun en klassiker, fordi folk hopper med på mediernes overdrivelser. Han er ellers ikke den første eller den sidste der har lavet sådan noget, og ja, jeg vil vædde med at Drogba har taget sig til hovedet uden grund, flere gange end Busi.
Man bliver nødt til at have noget selvironi. Busquets' lille skuespil mod Inter var helt latterligt, og jeg skammer mig til den dag i dag over det, men det rører mig ikke synderligt, når andre fans bringer situationen op, eftersom jeg har anerkendt (i mit stille indre), at det var til grin. Make the best of everything - situationen er jo netop blevet så hypet (og næsten med rette), at man bliver nødt til at kunne grine lidt af det. Derfor er det en klassiker. #23 ikke blive slagtet for at (mis)bruge den i en sammenligning.

Hans tidligere kommentarer interessere mig ikke specielt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Nu blev der jo refereret decideret til kiggeriet... du må da meget gerne finde eksempler på Drogba (eller Young), der gør det, hvis det er. At Drogba filmer, ved alle, men det var ikke det, der blev nævnt.

Jeg forstår ikke, hvorfor man skal i forsvarsposition, når det trods alt er det mest kendte eksempel på peek-a-boo gennem de senere år. Havde man hidset sig op, hvis enhver anden var blevet nævnt?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

aha, så hver gang en mand smider sig i et straffesparksfelt, uden der er kontakt, så skal jeg straks råbde "Han laver en Rooney", fordi Rooney har smidt og snydt sig til straffesparks før?. Og samtidig skal Man Utd fans skamme sig over de situationer, selv den dag i dag?.

Det giver altså ikke nogen mening, at man skal refere til Busis hændelse, som skete for snart 2 år siden, i en kamp mellem Chelsea og Napoli. Især når det er en mand som Drogba, som ellers selv er kendt for at lavde disse fald, falder endnu en gang ynkeligt til jorden. Det andet svarer nemlig lidt til, at fans af andre hold kalder Pedro, Dani og Busi for divers, uden at kigge på, at folk som Rooney, Young, Suarez, Drogba, Pepe og jeg ved ikke hvem, render rundt på deres eget hold, og laver præcis det samme.

Det betyder ikke, at jeg synes det Busi lavede var fedt, jeg synes selve #23s kommentar var underlig, og den reagerede jeg på. Først ved at stikke lidt til ham, men så kunne han ikke forstå hvorfor jeg nævnte Young ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Nu blev der jo refereret decideret til kiggeriet... du må da meget gerne finde eksempler på Drogba (eller Young), der gør det, hvis det er. At Drogba filmer, ved alle, men det var ikke det, der blev nævnt.

Jeg forstår ikke, hvorfor man skal i forsvarsposition, når det trods alt er det mest kendte eksempel på peek-a-boo gennem de senere år. Havde man hidset sig op, hvis enhver anden var blevet nævnt?
Hvad med Drogba og Distin? Der lavede han det samme.

Og ja, jeg havde svaret på præcis den samme måde, hvis han havde nævnt Suarez eller en anden. Jeg kan nemlig ikke lide, at folk bare beskylder andre, når man selv ikke er bedre. Altså, det ville virke utrolig dumt, hvis jeg f.eks råbte, han laver en Rooney, hvis en spiller i en kamp, hvor Man Utd slet ikke er involveret, snyder til et straffespark.

Det ville også virke utrolig dumt, hvis jeg sagde, Drogba laver en Pepe, når jeg ved, jeg har en Busi på mit eget hold, som har slemme tendenser, og mere, fordi jeg kan se at Drogba måske har lavet det samme mere end Pepe.

Hvis du tror, at jeg ikke kan klare at Barca får kritik, så tager du fejl. Jeg er fuldt ud i stand til at kritisere Barca, eller Barcas spillere, jeg tror jeg er en af de få, der kan finde på at kritisere Ini herinde, hvis jeg føler han ikke lige præsterer. Jeg kan til gengæld ikke forstå, at man lukker sine øjne og beskylder et andet hold uden at tage stilling til, hvad der foregår på det hold, man er fan af. Eller hvad dets spillere ellers laver.
Senest rettet af Visca El Barca tors mar 15, 2012 12:57 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Nu er det jo også noget oftere, at folk smider sig i straffesparksfeltet, end at de leger skjul i en CL-semifinale...

Jeg antager, at episoden på et tidspunkt bliver glemt (og håber det, så han ikke skal have det hængende over sig), men jeg kan godt nok ikke hidse mig op over, at to situationer, der er ens, bliver sammenlignet. Man har jo ikke anklaget Busquets for noget, han ikke har gjort.

EDIT: Hvem er Distin? Og mht. det der med at henvise til Rooney, som åbenbart skulle være så populært, så se første linje... kiggeriet sker ikke nær så ofte, Busquets gjorde det i en meget højt profileret kamp, og derfor husker man netop den episode. Og nu går jeg i seng.
Senest rettet af Mander tors mar 15, 2012 12:57 am, rettet i alt 1 gang.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:aha, så hver gang en mand smider sig i et straffesparksfelt, uden der er kontakt, så skal jeg straks råbde "Han laver en Rooney", fordi Rooney har smidt og snydt sig til straffesparks før?. Og samtidig skal Man Utd fans skamme sig over de situationer, selv den dag i dag?.

Det giver altså ikke nogen mening, at man skal refere til Busis hændelse, som skete for snart 2 år siden, i en kamp mellem Chelsea og Napoli. Især når det er en mand som Drogba, som ellers selv er kendt for at lavde disse fald, falder endnu en gang ynkeligt til jorden. Det andet svarer nemlig lidt til, at fans af andre hold kalder Pedro, Dani og Busi for divers, uden at kigge på, at folk som Rooney, Young, Suarez, Drogba, Pepe og jeg ved ikke hvem, render rundt på deres eget hold, og laver præcis det samme.

Det betyder ikke, at jeg synes det Busi lavede var fedt, jeg synes selve #23s kommentar var underlig, og den reagerede jeg på. Først ved at stikke lidt til ham, men så kunne han ikke forstå hvorfor jeg nævnte Young ;-) .
Næh, hvorfor skulle United-fans skamme sig i så fald? Det er vel forskelligt hvordan man forholder sig til den slags situationer, jeg siger blot, at jeg skammer mig over den.

Nu er der også forskel på at dive, hvilket så mange spillere gør, og så præstere det famøse 'kig' Busquets lavede. Han fik en spiller smidt ud i en Champions League semifinale på en højst usmagelig og usportslig facon - slef. bliver det husket. Kortet var dog på sin plads.

EDIT: Laver lidt asskissing og giver Mander en thumbs up, for at forklare det bedre end jeg evnede.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:
Visca El Barca skrev:aha, så hver gang en mand smider sig i et straffesparksfelt, uden der er kontakt, så skal jeg straks råbde "Han laver en Rooney", fordi Rooney har smidt og snydt sig til straffesparks før?. Og samtidig skal Man Utd fans skamme sig over de situationer, selv den dag i dag?.

Det giver altså ikke nogen mening, at man skal refere til Busis hændelse, som skete for snart 2 år siden, i en kamp mellem Chelsea og Napoli. Især når det er en mand som Drogba, som ellers selv er kendt for at lavde disse fald, falder endnu en gang ynkeligt til jorden. Det andet svarer nemlig lidt til, at fans af andre hold kalder Pedro, Dani og Busi for divers, uden at kigge på, at folk som Rooney, Young, Suarez, Drogba, Pepe og jeg ved ikke hvem, render rundt på deres eget hold, og laver præcis det samme.

Det betyder ikke, at jeg synes det Busi lavede var fedt, jeg synes selve #23s kommentar var underlig, og den reagerede jeg på. Først ved at stikke lidt til ham, men så kunne han ikke forstå hvorfor jeg nævnte Young ;-) .
Næh, hvorfor skulle United-fans skamme sig i så fald? Det er vel forskelligt hvordan man forholder sig til den slags situationer, jeg siger blot, at jeg skammer mig over den.

Nu er der også forskel på at dive, hvilket så mange spillere gør, og så præstere det famøse 'kig' Busquets lavede. Han fik en spiller smidt ud i en Champions League semifinale på en højst usmagelig og usportslig facon - slef. bliver det husket. Kortet var dog på sin plads.
Uha, nu mikser du rigtig mange ting sammen, men lad os da lige tage fat på den.

Busquets overdrev, ingen tvivl om det, men vil du sige at der ikke var rødt til Motta i situationen?. Det er ikke Busquets, der smider Motta ud, det kan Motta takke sig selv for, mid bekendt er det nemlig et rødt kort i fodbold, når man slår ud efter en modspiller. Hvis du mener at der ikke er det, så er der noget galt.

Jeg kan heller ikke se forskellen mellem at en spiller smider sig i straffesparksfelt og dermed snyder sig til den største målchance man næsten kan få i en fodboldkamp, og så det Busquets lavede. Der er tale om snyd i begge tilfælde, og hvis man virkelig ikke gider at se på snyd i fodbolden, så er det lidt hult at trække på skulderen af den ene form, og sige, jamen det kan ske, og så går helt amok over det andet, selv 2 år efter hændelsen er sket. Det var nummer to.

Så kommer vi videre til nummer tre, her er det Drobga der snyder sig til et frispark, tager sig til hovedet og "snyder" dommeren. Man nævner så straks Busquets, men bliver lidt fornærmet over hvis man nævner Young. Det giver ingen mening.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Nu er det jo også noget oftere, at folk smider sig i straffesparksfeltet, end at de leger skjul i en CL-semifinale...

Jeg antager, at episoden på et tidspunkt bliver glemt (og håber det, så han ikke skal have det hængende over sig), men jeg kan godt nok ikke hidse mig op over, at to situationer, der er ens, bliver sammenlignet. Man har jo ikke anklaget Busquets for noget, han ikke har gjort.

EDIT: Hvem er Distin? Og mht. det der med at henvise til Rooney, som åbenbart skulle være så populært, så se første linje... kiggeriet sker ikke nær så ofte, Busquets gjorde det i en meget højt profileret kamp, og derfor husker man netop den episode. Og nu går jeg i seng.

Hvis du ikke kender Distin, så skal du måske google hans navn, du kan gå i gang nu f.eks. Jeg garanterer dig for, at du finder en fodboldspiller ved det navn, hvis du bare bruger 1 minut af din tid.

Det andet har jeg svaret på. Snyd er snyd i min bog, det er latterligt at man fokuserer på den ene form, i en ekstrem grad og trækker på skulderen af den anden. Det er lidt, ja dobbeltmoralsk, synes jeg.

Jeg synes stadig det er underligt, at man i en situation, hvor mesteren af, kaste sig ned til jorden ved den mindste kontakt, nævner Busquets, på et Barca forum, det er en underlig kommentar, og jeg kunne ikke lade være med at stikke til ham lidt. Derefter følte folk en trang til at pudse sin glorie, og fred være med det, men min mening er stadig den samme.

Og nu går jeg i seng.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster