Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Daluigi skrev:Cole har for nogle år tilbage været den bedste på sin position. Det har Evra godt nok aldrig været!
Hvem var bedre end Evra omkring 2008 og 2009?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mit gæt er Cole, især når han skriver at Cole for år tilbage var verdens bedste på sin plads.

Et andet spørgsmål er, hvem synes folk er den bedste venstreback p.t?. Jeg ville have sagt Abi, som jeg mener er mest komplet, men han er jo desværre ude. Udover ham er der ikke en venstreback, der sådan springer i øjnene, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Paolo de Ceglie... :razz:
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

Flax_Generous skrev:
Daluigi skrev:Cole har for nogle år tilbage været den bedste på sin position. Det har Evra godt nok aldrig været!
Hvem var bedre end Evra omkring 2008 og 2009?
Sorry for butting in. Jeg sætter nok også Evra højere end Cole (måske kender jeg ikke Cole godt nok, men han har aldrig imponeret som Evra har).

Tilgengæld var Lahm bedre selv dengang og selv på venstrebacken var mindst lige så god som Evra hvis ikke bedre. At Lahm er endnu stærkere på højresiden gør ham bare til den bedste back i mange år sammen med Alves og herefter Evra.

...men ok, betragter man kun Lahm som højreback så kan jeg ikke komme på en stærkere back på venstresiden 2008-2009 selvom Abidal har været bedre defensivt til alle tider og jeg har en speciel affektionsværdi overfor Gio van Bronckhorst (fatter stadig ikke hvorfor vi skilte os af med ham) ;-)

...i PL har Evra været stærkest i lang tid.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Paolo de Ceglie... :razz:

:cool: :cool: :cool: :cool: .

Er han virkelig så god, jeg synes han er lidt ustabil. Jeg har dog heller ikke set alle Juves kampe, så måske har han leveret sine allerbedste præstationer i de kampe, som jeg er gået glip af.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Paolo de Ceglie... :razz:

:cool: :cool: :cool: :cool: .

Er han virkelig så god, jeg synes han er lidt ustabil. Jeg har dog heller ikke set alle Juves kampe, så måske har han leveret sine allerbedste præstationer i de kampe, som jeg er gået glip af.
Nemlig... ;-)
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Paolo de Ceglie... :razz:

:cool: :cool: :cool: :cool: .

Er han virkelig så god, jeg synes han er lidt ustabil. Jeg har dog heller ikke set alle Juves kampe, så måske har han leveret sine allerbedste præstationer i de kampe, som jeg er gået glip af.
Nemlig... ;-)
He he, ja det må være det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Mit gæt er Cole, især når han skriver at Cole for år tilbage var verdens bedste på sin plads.
I 2008 og 2009 var Cole ikke helt så god som Evra. Cole var dog nok verdens bedste fra 2004 til 2006 (sådan ca.).
Rumenigge skrev:Tilgengæld var Lahm bedre selv dengang og selv på venstrebacken var mindst lige så god som Evra hvis ikke bedre. At Lahm er endnu stærkere på højresiden gør ham bare til den bedste back i mange år sammen med Alves og herefter Evra.
Mja, måske var Lahm den bedste i 2008, men i 2009 var Evra i særklasse den bedste i verden.

Abidal var efter min mening ikke særlig god sin første sæson i Barca. Han var bedre i anden sæson, men var endnu ikke helt på det niveau, som han har nået i de efterfølgende sæsoner (og vel har holdt helt indtil operationen i denne sæson).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

En mand som Alaba er jeg vild med. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er han en defensiv midtbanespiller, som er blevet omskolet til venstreback. Han er 19 år, har ok fysik, er boldsikker, arbejder som en besat, er rigtig god offensivt samt defensivt ( han pillede f.eks. Cristiano fuldstændig ned, da Cristiano skiftede over på højrekant), og så er han rigtig god en mod en.

Hver gang jeg har set ham spille i denne sæson, så har han imponeret mig. Jeg synes f.eks han har mere potentiale end Alba, selvom det måske er en kontroversiel holdning herinde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Et andet spørgsmål er, hvem synes folk er den bedste venstreback p.t?. Jeg ville have sagt Abi, som jeg mener er mest komplet, men han er jo desværre ude. Udover ham er der ikke en venstreback, der sådan springer i øjnene, synes jeg.
Abidal har præsteret på det højeste niveau, når han har været til rådighed, så han er bedste bud. Marcelo har også gjort det godt, selvom Mourinho tilsyneladende ikke kan lide ham. Han er lidt en billig, venstrebenet udgave af Alves, hvilket jo ikke er helt tosset at have.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

... og så er han jo i øvrigt en tikkende bombe. Altså Marcelo. Man ved aldrig hvornår det koger over for ham. Sådan var det også engang med Alves, men han er blevet mere moden. Det er efterhånden længe siden at han har tabt hovedet. Jeg hader ham for hans opførsel i de seneste El Clásico's, altså Marcelo, men har potentialet til at blive en fantastisk venstreback. Det offensive spil er der allerede, og lidt til, så hvis han kan få lidt mere styr på defensiven og sit temperament, så kan han absolut blive en af de bedste på sin position. Men det kræver så absolut også at han får styr på sin til tider helt vanvittige opførsel.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Et andet spørgsmål er, hvem synes folk er den bedste venstreback p.t?. Jeg ville have sagt Abi, som jeg mener er mest komplet, men han er jo desværre ude. Udover ham er der ikke en venstreback, der sådan springer i øjnene, synes jeg.
Abidal har præsteret på det højeste niveau, når han har været til rådighed, så han er bedste bud. Marcelo har også gjort det godt, selvom Mourinho tilsyneladende ikke kan lide ham. Han er lidt en billig, venstrebenet udgave af Alves, hvilket jo ikke er helt tosset at have.
Ja Abi har været rigtig god, men nu er hans situation desværre meget usikker. Med hensyns til Marcelo, så har jeg det lidt på samme måde som Blau. Jeg synes han har problemer med sit temperament, han er jo en tikkende bombe, og det tæller i den grad ned. Så sent som i går burde han have fået rødt kort. Jeg synes ikke en af de bedste på sin position kan have sådan en opførsel, især ikke som forsvarsspiller.

Derudover er jeg meget lidt imponeret over hans defensivt arbejde. Jeg synes stadig han har store store mangler, hvor han har en tendens til at satse for meget, bliver overspillet tit og så hopper han meget nemt på de finter som en kantspiller laver.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:En mand som Alaba er jeg vild med. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er han en defensiv midtbanespiller, som er blevet omskolet til venstreback. Han er 19 år, har ok fysik, er boldsikker, arbejder som en besat, er rigtig god offensivt samt defensivt ( han pillede f.eks. Cristiano fuldstændig ned, da Cristiano skiftede over på højrekant), og så er han rigtig god en mod en.

Hver gang jeg har set ham spille i denne sæson, så har han imponeret mig. Jeg synes f.eks han har mere potentiale end Alba, selvom det måske er en kontroversiel holdning herinde.
Jep Alaba var for vild igår. Meget impressive!

I PL har jeg en major soft spot for G. Bale, selvom han ikke er en traditionel PL back. Som Alves siger det, så er han præcis en fullback som man kender dem i det smukke land of Samba. Hans gode attitude og fysik gør ham nærmest til et unikum i dagens fodbold. Get him (selv €40mio er ikke for meget!!)!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
Visca El Barca skrev:En mand som Alaba er jeg vild med. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er han en defensiv midtbanespiller, som er blevet omskolet til venstreback. Han er 19 år, har ok fysik, er boldsikker, arbejder som en besat, er rigtig god offensivt samt defensivt ( han pillede f.eks. Cristiano fuldstændig ned, da Cristiano skiftede over på højrekant), og så er han rigtig god en mod en.

Hver gang jeg har set ham spille i denne sæson, så har han imponeret mig. Jeg synes f.eks han har mere potentiale end Alba, selvom det måske er en kontroversiel holdning herinde.
Jep Alaba var for vild igår. Meget impressive!

I PL har jeg en major soft spot for G. Bale, selvom han ikke er en traditionel PL back. Som Alves siger det, så er han præcis en fullback som man kender dem i det smukke land of Samba. Hans gode attitude og fysik gør ham nærmest til et unikum i dagens fodbold. Get him (selv €40mio er ikke for meget!!)!
Hvornår lærer folk herinde at forstå, at Bale ikke er back længere? Hvorfor tror I, at manden blev pludselig så god? Det gjorde han, fordi man indså, at han er idiot til de defensive facetter og man indså, at hans offensive kvaliteter er skræmmende og vupti, op som kantspiller.

Det svarer jo efterhånden til, at du putter Iniesta som defensivt midt, hvis Barca vil have Bale som back.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Alves er betegnet som en back, men spiller sjældent en back. Det samme ser jeg i en Bale. Han kan sagtens spille den ultraoffensive back-plads som Alves gør det, hvor hans defensive arbejde dermed ikke bliver mand - til - mand markeringer men at bryde angreb og presse.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: !Option og 92 gæster