Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Men det er vel egentlig skidt for os, hvis flere af de store favoritter ryger ud? Det er jo tydeligt at vi spiller bedst når vi møder en god og stor modstander, mens der er større risiko for at snuble når modstanderen hedder ... Basel for eksempel?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Ja, go Marseille!

Turde dommeren ikke lige give straffe der?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

zqa skrev:Ja, go Marseille!

Turde dommeren ikke lige give straffe der?
Den skulle han ihvertfald have dømt.. Spark i hovedet.. -.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg kan, virkelig KAN ikke vinde på oddset. Det er sindssygt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg kan heller ikke vinde på oddset. Det har så nok også noget at gøre med at jeg aldrig oddser, men stadigvæk.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Og så scorer Marseille! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Klart at der ville blive under 2.5 mål i begge kampe. Det er jo utrolig kedelige hold der spiller.
Allez...

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blach »

Blaugrana92 skrev:Men det er vel egentlig skidt for os, hvis flere af de store favoritter ryger ud? Det er jo tydeligt at vi spiller bedst når vi møder en god og stor modstander, mens der er større risiko for at snuble når modstanderen hedder ... Basel for eksempel?
Vi virker tændte i CL, så jeg tror ikke der er noget at frygte om så modstanderen hed Brøndby! ;-)

Har længe haft en lille kærlighed til Basel, ligefra da jeg besøgte byen for en 5 år siden og så stadion. Den er ligesom vokset siden U21 EM(var inde og se nogle kampe med Schweis..)! :oops: Og så er det jo ikke dårligt at der er connection til Barca og at de spiller attraktiv bold! :lol:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

1-0 og en slot sejr, Basel spillede en god kamp. Jeg synes dog de var alt for forsigtige efter deres mål, de fik 2-3 hjørnespark efter målet, og hvorfor gjorde de ikke mere ud af det, end bare at trække tiden ud?. Bayerns defensiv er jo rystende dårlig, de skulle have udnyttet det lidt mere.

På den anden side kan man sige, at de måske har tænkt, lad os bare tage denne sejr på 1-0 med til returen, og så lægge pres på dem i Tyskland. Bayerns defensiv er simpelthen ikke stærk nok til at holde nullet synes jeg, Basel skal i hvert fald nok få chancer til at score, spørgsmålet er om de kan holde Bayern fra at score mere end en gang?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Blach skrev:
Blaugrana92 skrev:Men det er vel egentlig skidt for os, hvis flere af de store favoritter ryger ud? Det er jo tydeligt at vi spiller bedst når vi møder en god og stor modstander, mens der er større risiko for at snuble når modstanderen hedder ... Basel for eksempel?
Vi virker tændte i CL, så jeg tror ikke der er noget at frygte om så modstanderen hed Brøndby! ;-)

Har længe haft en lille kærlighed til Basel, ligefra da jeg besøgte byen for en 5 år siden og så stadion. Den er ligesom vokset siden U21 EM(var inde og se nogle kampe med Schweis..)! :oops: Og så er det jo ikke dårligt at der er connection til Barca og at de spiller attraktiv bold! :lol:
Attraktivt men virkelig også enkelt.. De løber bare for hinanden og kæmper som ingen andre.. Synes det er genialt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:1-0 og en slot sejr, Basel spillede en god kamp. Jeg synes dog de var alt for forsigtige efter deres mål, de fik 2-3 hjørnespark efter målet, og hvorfor gjorde de ikke mere ud af det, end bare at trække tiden ud?. Bayerns defensiv er jo rystende dårlig, de skulle have udnyttet det lidt mere.

På den anden side kan man sige, at de måske har tænkt, lad os bare tage denne sejr på 1-0 med til returen, og så lægge pres på dem i Tyskland. Bayerns defensiv er simpelthen ikke stærk nok til at holde nullet synes jeg, Basel skal i hvert fald nok få chancer til at score, spørgsmålet er om de kan holde Bayern fra at score mere end en gang?.
Håber faktisk direkte de slår Bayern ud..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Champions league

Indlæg af puyol83 »

JonasV skrev:
puyol83 skrev:Jeg mener også det virker mest sandsynligt uden jeg lige kan huske hvad de andre forklaringer går på...
Tror vist nærmest aldrig jeg har hørt andre forklaringer.
The son of the first president, Arthur Witty, claimed it was the idea of his father as the colours were the same as the Merchant Taylor's School team. Another explanation, according to author Toni Strubell, is that the colours are from Robespierre's First Republic.
Fra engelsk wiki om FCB.

Fedt at Basel vandt og fedt at 3+ lige viste Milan V Barca skilt inden highlights fra Marseille V Inter :lol:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Til os stakler som eksempelvis har Boxer TV, og er uden viasats kanaler og CL kan jeg oplyse, at pr 2. april 2012, skifter Boxer TV ARD-kanalen ud med ZDF (og tilføjer 4 HD kanaler, bl.a. 6'eren i HD) - og dette er virkeligt godt nyt, da ZDF har købt rettigheder til at vise CL fra efteråret 2012 og frem.

Godt nok bliver det først fra næste CL sæson, men så kan de da ses...hvis man ikke er blevet træt af Boxer inden.
Senest rettet af Skydefinten tirs feb 28, 2012 2:29 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Hvorfor har man i det hele taget Boxer TV? De har jo ikke Viasat-kanaler.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Skydefinten skrev:Til os stakler som eksempelvis har Boxer TV, og er uden viasats kanaler og CL kan jeg oplyse, at pr 2. april 2012, skifter Boxer tv ARD ud med ZDF (og tilføjer 4 HD kanaler, bl.a. 6'eren i HD) - og dette er virkeligt godt nyt, da de har købt rettigheder til at vise CL fra efteråret 2012 og frem.

Godt nok bliver det først fra næste CL sæson, men så kan de da ses...hvis man ikke er blevet træt af Boxer inden.
Får vi så 3 kanaler med CL? :D 3+, Tv2Sport og 6'eren? Eller stopper Tv2Sport?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster