Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Fint nok...
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Mine penge siger...

Lyon - Apoel
Napoli - Chelsea
AC Milan - Arsenal (med tanke hvor hvordan Arsenal altid failer på dette tidspunkt)
Basel - Bayern München
Leverkusen - Barcelona
CSKA - Real Madrid
Zenit - Benfica
Marseille - Inter
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er enig med dig langt hen ad vejen, Bager, men jeg tror virkelig at Chelsea kan få sit hyr med Napoli. Jeg kan sagtens forestille mig Napoli vinde den duel over de to kampe. Derudover er jeg også i tvivl om de sidste to. Benfica virker stærke og Zenit har ikke imponeret mig synderligt i europæisk sammenhæng. Ligeledes virker Inter jo ekstremt svingende, men omvendt har Marseille heller ikke været imponerende, hverken i ligaen eller i Champions League. De to sidste opgør virker meget åbne og jeg tror ligeså vel at Benfica og Marseille kan gå videre, som Zenit og Inter kan det.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Benfica slår Zenit, no doubt.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fin lodtrækning. Den skal vi nok klare! :smile:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bayer Leverkusen-Barcelona will be played on Tuesday 14 February. Barcelona-Bayer Leverkusen will be played on Wednesday 7 March #fcblive
Der er lidt længe til..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:
Bayer Leverkusen-Barcelona will be played on Tuesday 14 February. Barcelona-Bayer Leverkusen will be played on Wednesday 7 March #fcblive
Der er lidt længe til..
Hold kæft, hvor er det bittert, mand ... jeg er i Barcelona den 14.! Kunne de da ikke bare lige bytte rundt. Simpelthen så irriterende af UEFA er så ringe til at planlægge sådan noget .....

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Bayer Leverkusen-Barcelona will be played on Tuesday 14 February. Barcelona-Bayer Leverkusen will be played on Wednesday 7 March #fcblive
Der er lidt længe til..
Hold kæft, hvor er det bittert, mand ... jeg er i Barcelona den 14.! Kunne de da ikke bare lige bytte rundt. Simpelthen så irriterende af UEFA er så ringe til at planlægge sådan noget .....
Tja, skylden ligger mere hos dit eget elskede hold. De kunne bare lade være med at vinde gruppen, så kunne du have set kampen, hvis de var blevet nummer 2. ;)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Tja, skylden ligger mere hos dit eget elskede hold. De kunne bare lade være med at vinde gruppen, så kunne du have set kampen, hvis de var blevet nummer 2. ;)
Næ. Det er alle andres skyld. Især UEFA's. Og også lidt CIA. Men mest FBI. Og PET. Fock dem ...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Manchester United could make Champions League return as Fifa threatens to ban Swiss side’s in European competition following Sion row
The world governing body have given Switzerland's FA until January to implement necessary punishments after the side fielded ineligible players in the Europa League

17 Dec 2011 15:56:00
By John Stammers

Manchester United could see their Champions League place restored after Fifa warned the Swiss FA that their domestic sides could be banned from European competition following the row over Sion's Europa League participation.


Basel, who qualified ahead of United, could face expulsion from the competition if the Swiss FA do not follow Fifa's instructions in relation to a ban imposed on Sion by the January 13.

If Basel are disqualified, one option would see Sir Alex Ferguson's side return to the tournament, however it is also possible that the Swiss side's last-16 opponents, Bayern Munich, could be given a bye.

The statement reads: "Should this deadline not be respected, the Swiss FA will be automatically suspended from 14 January 2012 onwards."

If suspended, the ban would stop the Swiss national side, who are due to host Argentina in a friendly in February, from playing any international games as well. Euro 2012 would remain unaffected though, with Switzerland failing to qualify.

The case was sparked in the summer when Sion signed six players while under a transfer ban for player poaching in 2008. The players took their case to a civil court in Valais, Switzerland, which ruled them as eligible to play and they were thus fielded by Sion in the domestic league.

Some of the players featured against Celtic in the Europa League qualifying round, and whilst Sion beat the Scottish club they were then expelled from the competition as Uefa saw the players as ineligible.

As a complex legal battle between continues, Fifa wants the Swiss League to condemn Sion to a 3-0 defeat in each domestic game that featured any of the six players.

Fifa said to reporters: "The executive committee decided to give a final deadline of 13 January to the Swiss FA to enforce the registration ban imposed on Sion ... and to sanction the attitude of the club repeatedly trying to circumvent this decision in a legally abusive manner.

"As a consequence, all matches in which the relevant players participated shall be declared forfeit or three points shall be deducted respectively."
Hvad siger folk til det her? Hvordan vil folk have det, hvis Basel ryger ud, paa grund af noget som Sion har gjort?

Hvis det var Barca, saa ville jeg ikke have det godt med, at vi kom med i en turnering, efter at vaere blevet henvist til 3. pladsen i gruppen, fordi det hold som vi tabte til, bliver udelukket pga. noget som egentlig ikke er deres skyld.

EDIT: Hvordan kan FIFA udelukke hold fra C.L? C.L er jo under Uefa regi, saavidt jeg ved?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Det lyder lige lovlig søgt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Det lyder lige lovlig søgt.
??.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Det er jo helt hen i vejret, og har ingen som helst sammenhæng.

Hvorfor stammer det fra?
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Det er jo helt hen i vejret, og har ingen som helst sammenhæng.

Hvorfor stammer det fra?
Det taenkte jeg ogsaa paa, isaer fordi der findes en mulighed for at Man Utd kan faa Basels plads, men som de skriver i artiklen, det mest sandsynlige er, at Bayern bare gaar videre, og skal sidde over i 1/8 finalen.

Det er vist nogle FIFA tosser, som har udtalt det, det staar paa de fleste fodbold sider. Men, lad os se bort fra Man Utd, synes folk det er rimeligt, at Basel bliver straffet for noget, som fodboldforbund og et helt andet hold har gjort forkert?. Basel har trods alt faaet flotte resultater i aarets gruppespil, og det er fuld fortjent, at de er videre. Taenk at man nu kan fratage dem mulighed for det, og det er ikke fordi Basel har gjort noget forkert.

Nu bliver dette scenarie nok aldrig realitet, men det vil svare til, at Barca bliver smidt ud af C.L, fordi Espanyol eller Valencia eller et andet spansk hold har overtraadt regler. Det lyder grotesk, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har hverken sat mig ind i sagen eller reglerne, men det ville da være lidt ærgerligt, hvis Basel skulle smides ud. De har jo i den grad fortjent deres avancement. Og så vil jeg for resten også hellere se United mod Ajax end United mod Bayern,

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barca80, Isageren og 41 gæster