Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Syndt for Spurs. Hvor er det dog ufortjent, brækker mig over alle de gange de cunts er kommet igen efter at være spillet ud af banen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Flot mål af Ashley Young.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror ikke på hans comeback i Chelsea, især med tanke på hans fortid og forhold til Abramovich. Men dette hjælper jo blot hans taktik om, at fjerne fokus fra sine spillere og selve spillet i denne afgørende fase af sæsonen. Istedet for at man snakker om Real og om de kan klare presset, så er hele verden beskæftiget med hans fremtid, og det er bare en del af planen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Ret mærkværdigt, og synd for AVB, eftersom det ikke er ret lang tid siden, at han var ude at sige, at han havde Abromovichs fulde opbakning. Men man så sige, at russeren regerer med hård hånd. Selv Mourinho var en lille brik, der blev bedt om at pille af. Men AVB har noget at bevise nu, efter min mening. Det må være en ulempe, at han er yngre end flere af spillerne i truppen.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Det er en smule underligt, at man annoncerer, at man vil til at lave et generatios- og spilskifte, hvorfor man må antage, at man har taget forbehold for svingende resultater i dén fase. Og så fyrer man AVB for manglende resultater.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jbninc skrev:Det er en smule underligt, at man annoncerer, at man vil til at lave et generatios- og spilskifte, hvorfor man må antage, at man har taget forbehold for svingende resultater i dén fase. Og så fyrer man AVB for manglende resultater.
Problemet var bare, at AVB tabte omklædningsrummet pga. de gamle, klamme stjerner, som ikke kunne klare, at deres tid var forbi.

Når du først har tabt omklædningsrummet, er du doomed. Jeg synes bare, det er utroligt, så lidt tillid der er i moderne fodobld. Man er ualmindelig naiv, hvis man tror, at et generationsskifte sker hen over en sommer. Ferguson brugte fra 2003 til 2006 for at indoktrinere Rooney, Rio, Ronaldo, Carrick, Vidic, Evra som holdets rygrad og til nyt hæder. Det burde være logik for burhøns.

Abramovich må have sovet. Han burde vide, at han ikke ville få det optimale ud med de kontrabaserede spillere, han havde i Chelsea, og det derfor kræver tid at hente nye og oplære dem og tilvænne sig England, presset og de skyhøje forventninger. Men igen viste Cirkus Chelsea sit sande værdi. Skræmmende.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mario Balotelli ‏ @MarioBaloteLAD Luk
To save time and money, the Chelsea board have announced that their next manager is already sacked.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Den konto er rent rip-off fra Sickipedia..., kunne tage og kreditere siden lidt.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Dalglish siger at Liverpool skal lære at spille grimt. Jeg spørger, hvornår har Liverpool spillet smuk fodbold?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, lad os lige slå fast én gang for alle, at Balotelli ikke har en Twitter-konto. Så alle de sjove og velskrevne "Balotelli-jokes" har intet med ham at gøre.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Dalglish siger at Liverpool skal lære at spille grimt. Jeg spørger, hvornår har Liverpool spillet smuk fodbold?
Lige siden Dalglish kom til Liverpool, hvis du spørger en Liverpool-fan, fordi Dalglish går op i pass-n-move, selvom det i mine øjne minder om lange norske bolde og håbe på det bedste. Lorte hold.

Seneste rygte om Chelsea-skandalen er, at spillerne ikke gad AVB fordi AVB var en arrogant person. Det er ellers ikke noget, jeg som så kan nikke genkendende til ud fra hans person i medierne.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes nemlig heller ikke de spiller seværdigt fodbold, men han begrunder det med, at de skaber mange chancer ( de har vist haft 21 skud på træværket og har brændt 6 straffespark), men hvem siger at man ikke kan skabe chancer med lange bolde?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

# 23 skrev: Seneste rygte om Chelsea-skandalen er, at spillerne ikke gad AVB fordi AVB var en arrogant person. Det er ellers ikke noget, jeg som så kan nikke genkendende til ud fra hans person i medierne.
Medierne kan narre, ligesom de gør med Cristiano hvor vi alle går rundt og tror at han er et arrogant svin på grund af medierne, men i virkl. er han enhver svigemors drøm.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev: Seneste rygte om Chelsea-skandalen er, at spillerne ikke gad AVB fordi AVB var en arrogant person. Det er ellers ikke noget, jeg som så kan nikke genkendende til ud fra hans person i medierne.
Medierne kan narre, ligesom de gør med Cristiano hvor vi alle går rundt og tror at han er et arrogant svin på grund af medierne, men i virkl. er han enhver svigemors drøm.
Måske er jeg langsom i opfattelsen, men what?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Er du nok ikke. Skriver bare at sådan som de fremstår i medierne, sådan er de ikke i virkeligheden, noget ala den konklusion man kom frem til i Cristiano debatten... men glemte nok en smiley før, så her kommer to. :lol: :grin:
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster