Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blach »

Rubish overhyped League is the new name :cool:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

iStokholm

Re: Premier League Tråden

Indlæg af iStokholm »

Blach skrev:Rubish overhyped League is the new name :cool:
Fuldstændig enig! Nu må Premier League lovers da snart indrømme at den liga er ALT for overvuderet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

iStokholm skrev:
Blach skrev:Rubish overhyped League is the new name :cool:
Fuldstændig enig! Nu må Premier League lovers da snart indrømme at den liga er ALT for overvuderet.
What?! Nu tænker jeg lige hurtigt tilbage;

2004/2005 engelsk hold i finalen (liverpool)
2005/2006 engelsk hold i finalen (Arsenal)
2006/2007 engelsk hold i finalen (liverpool)
2007/2008 engelsk hold i finalen (lUnited, Chelsea)
2008/2009 engelsk hold i finalen (United)
2010/2011 engelsk hold i finalen (United)

Hold nu kæft med, at Premier League er overvurderet, selv et midterhold i premier league ville kunne banke fck synder og sammen. Ja! denne sæson går det fandme ikke godt, men at benægte at niveauet er lavt i premier league er dumt.

ps. hver gang jan mølby siger 1 klog ting, så siger han 2 dumme ting lige efter....

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:... selv et midterhold i premier league ville kunne banke fck synder og sammen.
Det der har dog aldrig været noget godt eller brugbart argument! ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Det er desuden også forket at bruge C.L som målestok, når man skal snakke om niveauet i en given liga. At de engelske hold har problemer i C.L siger ikke meget om selve niveauet i ligaen. C.L bliver bare tit brugt som et argument, når P.Ls styrke skal fremhæves, og det er ikke overraskende at man bruger samme C.L, for at snakke ligaen ned. Begge argumenter er efter min mening forkert.

Min holdning omkring P.L er vel efterhånden også klar, det er en af de bedste ligaer i verden, men ikke ubetinget den bedste liga i verden, sådan som folk har påstået den er.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:... selv et midterhold i premier league ville kunne banke fck synder og sammen.
Det der har dog aldrig været noget godt eller brugbart argument! ;-)
Nej, og eftersom det ikke er afprøvet, så vides det heller ikke. Men det var nu for at pointere, at et midterhold i Premier Leauge (eksempelvis Sunderland), i min optik, ville kunne slå et dansk tophold (som iøvrigt spillede sig videre fra gruppespillet i chl sidste sæson); det siger en del om niveauet, hvilket netop var pointen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Nej, og eftersom det ikke er afprøvet, så vides det heller ikke. Men det var nu for at pointere, at et midterhold i Premier Leauge (eksempelvis Sunderland), i min optik, ville kunne slå et dansk tophold (som iøvrigt spillede sig videre fra gruppespillet i chl sidste sæson); det siger en del om niveauet, hvilket netop var pointen.
Ja, jamen jeg er skam helt enig i din pointe. Nu synes jeg bare ikke at dansk fodbold, om det så er FCK eller HB Køge, skal være målestokken! ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Det er desuden også forket at bruge C.L som målestok, når man skal snakke om niveauet i en given liga. At de engelske hold har problemer i C.L siger ikke meget om selve niveauet i ligaen. C.L bliver bare tit brugt som et argument, når P.Ls styrke skal fremhæves, og det er ikke overraskende at man bruger samme C.L, for at snakke ligaen ned. Begge argumenter er efter min mening forkert.

Min holdning omkring P.L er vel efterhånden også klar, det er en af de bedste ligaer i verden, men ikke ubetinget den bedste liga i verden, sådan som folk har påstået den er.
Du har ret, men det giver da i den grad et fingerpeg om hvor vi står, ift. hvilke ligaer der dominerer og hvordan topniveauet i hver liga står til.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Nej, og eftersom det ikke er afprøvet, så vides det heller ikke. Men det var nu for at pointere, at et midterhold i Premier Leauge (eksempelvis Sunderland), i min optik, ville kunne slå et dansk tophold (som iøvrigt spillede sig videre fra gruppespillet i chl sidste sæson); det siger en del om niveauet, hvilket netop var pointen.
Ja, jamen jeg er skam helt enig i din pointe. Nu synes jeg bare ikke at dansk fodbold, om det så er FCK eller HB Køge, skal være målestokken! ;-)
Det virker som om, at du konsekvent ikke vil bruge dansk fodbold som målestok? Der er da stor forskel på HB Køge og FCK! Sidstnævnte tog bl.a. point fra Champions League vinderne. Men hvad kan så bruges som målestok? Eller rettere; hvorfor ikke bruge Superligaen som målestok?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Det virker som om, at du konsekvent ikke vil bruge dansk fodbold som målestok? Der er da stor forskel på HB Køge og FCK! Sidstnævnte tog bl.a. point fra Champions League vinderne. Men hvad kan så bruges som målestok? Eller rettere; hvorfor ikke bruge Superligaen som målestok?
Der er stor forskel på HB Køge og FCK, ja. Ja, FCK tog point fra Champions League vinderne. Det der kan bruges som målestok er hvordan de ligaer man ønsker at stille op mod hianden klarer sig indbyrdes. Jeg kan bare ikke se hvorfor det at du tror at Sunderland kan tæve FCK kan bruges som et argument for at Premier League er stærkere end La Liga, for jeg tror altså også at et hold som Real Betis, eller det andet Sevilla hold for den sags skyld, kan tæve FCK. Spørgsmålet er vel hvem der ville vinde hvis Real Betis og Sunderland mødte hinanden.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Det virker som om, at du konsekvent ikke vil bruge dansk fodbold som målestok? Der er da stor forskel på HB Køge og FCK! Sidstnævnte tog bl.a. point fra Champions League vinderne. Men hvad kan så bruges som målestok? Eller rettere; hvorfor ikke bruge Superligaen som målestok?
Der er stor forskel på HB Køge og FCK, ja. Ja, FCK tog point fra Champions League vinderne. Det der kan bruges som målestok er hvordan de ligaer man ønsker at stille op mod hianden klarer sig indbyrdes. Jeg kan bare ikke se hvorfor det at du tror at Sunderland kan tæve FCK kan bruges som et argument for at Premier League er stærkere end La Liga, for jeg tror altså også at et hold som Real Betis, eller det andet Sevilla hold for den sags skyld, kan tæve FCK. Spørgsmålet er vel hvem der ville vinde hvis Real Betis og Sunderland mødte hinanden.
Ja hvis jeg prøvede at påvise, at den engelske liga var stærkere end alle andre, så var nødsaget til at bruge en anden målestok, men det gør jeg ikke.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror i to misforstår hinanden. Såvidt jeg kan se, så er Bormbi ikke så meget for argumentet at P.L nu er skod, og har været det i noget tid, fordi de engelske hold ikke klarer sig godt i engelsk fodbold.

Blau mener til gengæld at P.L f.eks ikke er stærkere end La liga, bare fordi FCK spillede 1-1 mod Barca og Sunderland ville tæve FCK.

Jeg tror vi alle i sidste ende er ret enige, succes eller manglen på samme i C.L siger ikke ret meget om niveauet i en given liga. Serie A har f.eks et hold mere i C.L end P.L, og de har også lige vundet over to engelske hold, men betyder det så at Serie lige pludselig er en bedre liga end den engelske Premier League?. Nej, det mener jeg bestemt ikke den er, og derfor skal C.L ikke være målestok for styrken i en given liga. Wow, det der var faktisk et godt eksempel jeg fik brugt, for at få min pointe igennem :cool: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blach »

Altså nu var det jo ikke sådan at ManU slog FCK sønder og sammen dengang, så det tror jeg ikke helt et middel hold kan ;-)
Men jeg tror(og håber) at Premier League's nedtur kun lige er startet, det er så meget federe at se de europæiske hold end de lorte hold Storbritanien sender afsted.. og indeholder! Love til det økonomiske fair play <3
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Blach skrev:Altså nu var det jo ikke sådan at ManU slog FCK sønder og sammen dengang, så det tror jeg ikke helt et middel hold kan ;-)
Men jeg tror(og håber) at Premier League's nedtur kun lige er startet, det er så meget federe at se de europæiske hold end de lorte hold Storbritanien sender afsted.. og indeholder! Love til det økonomiske fair play <3
Ja, det er meget federe at se Grindheim, Santin, hold som APOEL og Basel i CL frem for David Silva, Sergio Aguero, Nani, Rooney, Paul Scholes, Robin van Persie, Vidic, Yaya, Balotelli. Det kan jeg godt se.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blach »

# 23 skrev:
Blach skrev:Altså nu var det jo ikke sådan at ManU slog FCK sønder og sammen dengang, så det tror jeg ikke helt et middel hold kan ;-)
Men jeg tror(og håber) at Premier League's nedtur kun lige er startet, det er så meget federe at se de europæiske hold end de lorte hold Storbritanien sender afsted.. og indeholder! Love til det økonomiske fair play <3
Ja, det er meget federe at se Grindheim, Santin, hold som APOEL og Basel i CL frem for David Silva, Sergio Aguero, Nani, Rooney, Paul Scholes, Robin van Persie, Vidic, Yaya, Balotelli. Det kan jeg godt se.
Alle hvis navn er med fedskrift er blevet købt fra europæiske fodboldklubber, pga. at de engelske klubber har fået rigmænd bag sig og fordi at PL er blevet hyped op, så de får ekstra mange tv-penge, og dermed kan give bedre løn og transfer. Og hvad har Basel gjort dårligt? Spillet attraktiv fodbold? Gået videre som underdogs? Puha hvor er de slemme! APOEL er da heller ikke gået videre på en billig baggrund, medmindre det selvfølgelig er nemt at gå videre imod diverse "mindre" tophold...
Men hvis fokus begynder at rykke fra PL, og der bliver delt ud af nogle af deres TV-penge og sponsor penge, så flere ligaer modtager ca det samme beløb, ja.. så kommer FFP virkelig til at gøre ondt på PL, og det betyder farvel til mange at de spillere som er markeret med fed.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 94 gæster