Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Det er ikke kun målt op imod FCK, de har været under niveau i forhold til alle andre konkurrenter i Superligaen denne sæson, og også i foråret. Fantasiløst fodbold.

"I 23 kampe i Superligaen i kalenderåret 2010 er det blevet til 9 sejre, 5 uafgjorte og hele 9 nederlag." - Tv2

Spændende at se om det har en chockeffekt til kampen imod Getafe på torsdag. Håber jeg.
Ja, ja - der er jo ikke nogen tvivl om at de havde et rigtig skidt forår. Men jeg synes da bare ikke at det har været en så slem start på denne sæson. Altså de slog jo Midtjylland i forrige runde og fik inden da uafgjot i Brøndby, og så spillede de et tæt opgør med FCK, som de dog tabte i sidste ende. Til gengæld har de haft problemer mod de mindre hold, men det er vel et spørgsmål om disciplin. Jeg tror nu nok at jeg havde ladet LO få de næste to runder med, hvor der først venter en overkommelig opgave i Silkeborg og derefter en lidt sværere kamp mod Lyngby. Hvis der så ikke kom 3 point på kontoen i det første opgør, ville jeg stille ham et ultimatum - 3 point mod Lyngby eller ud. For som sagt, synes jeg heller ikke at den har været SÅ dårlig, deres sæsonstart.

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

FCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK lålå lå.

Fantastisk. 8 points forspring ned til Bundby. Ufattelig at deres fans gang på gang skal blamere sig.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Man må sige at Superligaen er afgjort for i år... desværre.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af JonasV »

Rivaldo10 skrev:Ufattelig at deres fans gang på gang skal blamere sig.
Ja, der fik jeg også lidt af en overdosis i- og omkring Parken idag. Ved godt det langt fra er alle der er sådan, men jøsses...!
Halvsløj kamp i øvrigt, synes jeg.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Jeg stod vil venstre fra midten af Superbest. Og jeg oplevede slet ikke der var slagsmål. Men hold da op. Det er gået vildt for sig kan jeg se i dagens medier. Synd for Brøndby (og alle andre) at der findes sådan nogle mennesker.

Jeg var også heldig ikke at blive slået ned i går, midt på Østerbrogade, fyldt med mennesker.. Heldigvis kom der en eller anden og hev fat i ham tossen, efter han havde skubbet mega hårdt til mig..
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er sku alligevel imponerende at Brøndby altid skal tiltrække de mest hjernedøde fans. Men hvad kan man forvente af et hold der holder til i Brøndby og omegn.

Håber de får en livsvarig karantæne.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

Det er en fuldsatendig uacceptabel opfoersel. Hvordan kan mennesker som dem der lavede ballade i gaar, kalde sig for fans? Disse mennesker burde skamme sig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Nu må det da også have gået op for Bjerregaard og kompagni, at der skal gøres noget for at dæmpe urostifterne. Det ville jo være utilgiveligt, hvis en topklub i eksempelvis Italien, Frankrig, Spanien eller England, havde en forholdsvis stor gruppe af fans (i forhold til dem der er på stadion - altså samlede antal på stadionet), som konsekvent ikke kunne opføre sig ordentligt.

Og de romerlys må Brøndbys fans efterhånden godt stikke op, der hvor solen aldrig skinner. Syng dog i stedet for og kald jer DK's bedste fans, det er vist den eneste titel de får foreløbig. Thomas Rasmussens kommentar var også helt uacceptabelt. "Man skal bakke op om fansene"...Tak for kaffe.

Men ja, ærgeligt for de Brøndby fans som kan opføre sig ordentligt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

Nu har jeg jo den opfattelse, at majoriteten af BIFs fans godt kan opfoere sig ordentlig, men der vil altid vaere nogle ballademagere og desvaerre har BIF ikke vaeret saerlig gode til at haandtere dem, men haaber dette er en slags wake-up call.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Jo, jo det er vel en forventet undskyldning og måske også delvist accepteret, men det var alligevel en skræmmende andel i går, som opførte sig som løsslupne forsøgs-aber.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af soul_pitcher »

I forhold til dydsmønstrerne fra fck:

[youtube]JgstLeozPts[/youtube]

Godt at man er Farum-fan.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

De tosser blev der jo slået ned på med succes. Der har jo været utallige eksempler med Brøndbys fans, som gentagende gange har blameret sig, uden at der er blevet reageret tilstrækkeligt.

Hvornår har FCK fans sidst lavet noget lignende siden august 2008?

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af ladislau »

Ej, så lad dog være med det der; "vores fans er gode nok, men jeres er hjernedøde." Det er jo barnligt. Der jo stjerne mongoler alle steder, som ikke kan opføre sig ordentligt.

Det handler vel om, at der skal slås hårdt ned på denne slags, så kan det godt være, at der skal gøres mere fra Brøndbys ledelse, men det bliver der vel evalueret på. Så må vi se om det er brøndby, Parken , samarbejdet eller noget fjerde hvor det er gået galt.

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Det ændrer stadig ikke på, at andelen af hjernedøde fans er højest hos Brøndby. Hvert fald når det kommer til udtryk.

Jbninc

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Jbninc »

Nu hvor emnet bliver debbateret. Er jeg den eneste der bliver forarget over at se en Mike Jensen næste stå og forsvare de mennesker, der ødelage for adskillige hundretusinde kroner? Han vil ikke gå imod hans egne "fans", men hvor meget fan er du, når du kun er ude på at ødelægge modstanderens stadium?

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke kan tage afstand, når man står live med en journalist, og bliver spurgt til sådan en episode. For mig lignede det lidt, at han egentlig syntes det var lidt sjovt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten, Google [Bot] og 90 gæster