Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Flax_Generous »

Det er seriøst til grin. Kampen burde fløjtes af med det samme.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2834
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af whidgee »

de er bare klamme de fck-fans der laver ballade. De har vundet alt de seneste mange år og når de møder lidt modgang kommer deres sande jeg frem. KLAMME MENNESKER! Og jeg holder ikke med Brøndby og går ikke op i dansk fodbold

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Den Danske Superliga

Indlæg af Flax_Generous »

Det er ikke alle FCK'ere som er idioter. Jeg har et par venner som er inde og se kampen med FCK's udebanefans, og de kunne aldrig finde på det der. Men idioterne som vil slås - kan politiet ikke bare pacificere dem med lidt knippel?
Senest rettet af Flax_Generous søn aug 06, 2017 8:42 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Storken »

Det er uden tvivl en flok tosser, men de 25 minutter tillægstid var sgu det mest interessante ved kampen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af MessiPogba »

Intet fryder mig mere end at se den skaldede, arrogante nar til Ståle have et sammenbrud. Han er sådan en dårlig træner, og det glæder mit fodboldhjerte at se hans stenalderfodbold endelig blevet most til grunden.

Utroligt hvor lidt han får ud af sådan en fantastisk trup med Nordens absolut største budget.

FOrestil jer Zorniger med FCKs trup. Han ville mose alle hold i Superligaen som aldrig set før.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af SparetireDad »

MessiPogba skrev:Intet fryder mig mere end at se den skaldede, arrogante nar til Ståle have et sammenbrud. Han er sådan en dårlig træner, og det glæder mit fodboldhjerte at se hans stenalderfodbold endelig blevet most til grunden.

Utroligt hvor lidt han får ud af sådan en fantastisk trup med Nordens absolut største budget.

FOrestil jer Zorniger med FCKs trup. Han ville mose alle hold i Superligaen som aldrig set før.
Men selvfølgelig hiver FCK den så alligevel hjem....ser det ud til her fem min før tid :twisted:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af MessiPogba »

SparetireDad skrev:
MessiPogba skrev:Intet fryder mig mere end at se den skaldede, arrogante nar til Ståle have et sammenbrud. Han er sådan en dårlig træner, og det glæder mit fodboldhjerte at se hans stenalderfodbold endelig blevet most til grunden.

Utroligt hvor lidt han får ud af sådan en fantastisk trup med Nordens absolut største budget.

FOrestil jer Zorniger med FCKs trup. Han ville mose alle hold i Superligaen som aldrig set før.
Men selvfølgelig hiver FCK den så alligevel hjem....ser det ud til her fem min før tid :twisted:
Fandme også et lækkert mål af Paulovic. Den ramte han fandme godt.

Men jeg hader virkelig bare Ståle.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af MessiPogba »

Endelig, endelig, endelig ser man den sande side af Ståle. Katastrofal ringe træner og endelig er hans primitive fodbold passé. Vi ses og kom aldrig tilbage igen. FOrhåbentligt fyret inden jul og så kan FCK finde sig en anden træner, som vil spille mere fodbold end det lort Ståle står for.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Zanka er bedre end Ståle, er vel den lære man kan udlede af dette.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Zanka er bedre end Ståle, er vel den lære man kan udlede af dette.
Nah. Mere Cornelius var livsvigtig for Ståles håbløse måde at se fodbold på. Ståles fodbold er meget primitivt. Deres opspil var baseret på, at når Zanka eller Johansson fik bolden i det opbyggende, så skulle de slå en lang bold op til Cornelius, da qua sit manglende talent kompenserede med sin enorme fysisk, som ingen i Superligaen kunne hamle op med.

Men planen var så, at når den lange bold blev slået op imod Cornelius, så skulle han enten tage den ned og lægge den ad til de fremadstormende backer eller kanter, som skal ud på kanten og slå den indover til de andre. Og så repeat. Hvis bolden op til Cornelius endte som en mellemvej, så skulle midtbanen op og mose på.

Ergo, FCK havde ikke andet opspil, og det er det ,du ser nu. Du ser, hvor hovedløst deres opbyggende spil er, fordi de ikke har den boldsikkerhed på de lange bolde, som de havde i Cornelius. Dermed er deres spil meget, meget skidt til, da midtbanen, anført af en håbløs Kvist, ikke aner, hvordan de skal diktere en kamp med en bold eller kreere temposkift.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jo jo jeg er sådan set enig.. synes bare at fra den dag Zanka var væk har FCK sejlet... så Zanka har fået Ståle til at se bedre ud end han var som træner.

Men nok om det ... FCK er skod... og det er bor' dæjli'
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:synes bare at fra den dag Zanka var væk har FCK sejlet... så Zanka har fået Ståle til at se bedre ud end han var som træner.
En mand vandt ti millioner i lotto i den samme uge, som han skiftede fra Telmore til Oister. Så skiftet til Oister har været årsagen til, at han vandt pengene ;-)
Senest rettet af Storken søn aug 27, 2017 10:06 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:
SpillerSomMESSI skrev:synes bare at fra den dag Zanka var væk har FCK sejlet... så Zanka har fået Ståle til at se bedre ud end han var som træner.
En mand vandt ti millioner i lotto i den samme uge, som han skiftede fra Telmore til Oister. Så skiftet til Oister har været årsagen til, at han vandt pengene.
Var det ikke tilfældig?

Ligesom det med Zanka?

Eller, pointe?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Skydefinten »

:glad:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:
Storken skrev:
SpillerSomMESSI skrev:synes bare at fra den dag Zanka var væk har FCK sejlet... så Zanka har fået Ståle til at se bedre ud end han var som træner.
En mand vandt ti millioner i lotto i den samme uge, som han skiftede fra Telmore til Oister. Så skiftet til Oister har været årsagen til, at han vandt pengene.
Var det ikke tilfældig?

Ligesom det med Zanka?

Eller, pointe?
phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster