Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:22 kampe, 8 mål og 6 assists er ikke godt nok for et målløst Liverpool-hold? Der er en grund til, at Luis Suarez bliver hyldet som en helt på Anfield, og at man har savnet ham så meget, som man har gjort. Det er fordi, han er en klassespiller med en hel igennem latterlig opførsel.
12 mål og 11 måloplæg i 35 kampe i det seneste år for Liverpool. Det er fint, men det er ikke nok til at gøre ham til en af ligaens allerbedste angribere. Jeg synes i hvert fald, at det seneste år har vist, hvorfor det blev Liverpool, og ikke en af de største klubber, som købte ham.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Suarez er en gennemført forfærdelig karakter. Kun overgået af Pepe, efter min mening. Suarez ved jo udmærket godt, at Parker står lige foran ham. Og ligesom Visca El Barca synes jeg heller ikke, at han er en speciel spiller. Han er i hvert fald ikke verdensklasse.
Jeg er fuldstændig enig, det er håbløst at kalde ham verdensklasse, dertil har han ikke vist nok. Han er jo ikke en, som er speciel dirblestærk ( han minder mig lidt om Pedro i sin spillestil), han lægger ikke op til mange mål ( i de 19 kampe han har spillet i P.L i år, har han kun lagt op til 1 mål, ikke videre imponerende!), og så er hans scroingssnit heller ikke imponerende ( 5 mål i 19 kampe indtil videre i denne sæsons P.L, dem han skal måle sig med, de har scoret mange flere mål end ham). Jeg kan vittelig ikke se, hvordan man kan kalde ham for verdensklasse, hans stats er ikke verdensklasse, og det er hans spil heller ikke altid.
Flax_Generous skrev: Welbeck snubler, fordi han løber ind i uheldige Ivanovic. Det burde ikke give straffe, men det er heller ikke et dive. Welbeck bevæger sig bare som en retarderet (f.eks. her og her) og har balance som Nwankwo Kanu - det burde alle som har set ham spille vide.
Jeg synes faktisk at man kan se, Ivanovic gør ALT for at undgå kontakten, og han prøver endda at tage benet til sig, Welbeck derimod gør alt for at søge kontakten, ikke fordi han er kluntet, men fordi han ved, der kan dømmes straffe. Det synes jeg er film, i den grad, altså hvis man mener at Ini filmede. Ini blev faktisk direkte ramt af modstanderen, modstanderen gjorde ikke noget for at undgå kontakten, faktisk søgte han kontakt. I denne situation gør Ivanovic alt for at undgå kontakten, og Welbeck lader det ene hænge lidt, det resulterer i kontakt ( ikke særlig stor kontakt der burde bringe ham ud af balance) og dermed straffe. Jeg synes den er værre end Inis og også Evras.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Og nej, 8 mål i 22 kampe ( 3 af dem i Carling Cup) og 4 assists ( 3 af dem i Carling Cup), er ikke ligefrem imponerende, især når man kigger på de andre topangribere i England. Og hvad mener man med et Liverpool hold?. Altså at holdet ikke er godt nok, fint fint, men så kan man jo sige at Demba Ba, Yakubu, Dempsey, Bent, Steven Fletcher, Steve Morison, Helguson, Klasnic, Holt, Sinclair osv har scoret flere mål end Suarez i denne sæson i P.L (selvom de spiller på hold, som må betegnes dårligere end Liverpool), de bliver ligeledes hyldet som helte på deres hjemmebane, betyder det så, at de også er verdensklasse?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hey..
Suarez er ENDELIG tilbage og så kal man bare nyde det.

Det er min mening.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:
Jeg er fuldstændig enig, det er håbløst at kalde ham verdensklasse, dertil har han ikke vist nok. Han er jo ikke en, som er speciel dirblestærk
Han er jo netop driblestærk. Det er jo en af hans styrker. Hvorfor tror du, at han har været rygtet heftigt til Barcelona? Det er jo netop én af hans kvaliteter. Er det her et eksempel på en spiller, der ikke er driblestærk? Ikke at der skal gå Youtube-dokumentation i den, men hvis du ser kampe med ham, ville du også se det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc, som jeg skriver, han minder mig utrolig meget om Pedro, og jeg betegner hverken Pedro eller Suarez som noget ekstraordinære spillere, når det kommer til dribling. Gary Cahill blev også rygtet til Barca, der er en helvedes masse spillere som bliver rygtet til Barca, so what?. Hvad har det med sagen at gøre?

Du bruger youtube, og en enkelt episode som bevis for, at han er dirblestærk, skal jeg finde en youtube video med Heskey, hvor han fremstår som verdensklasse?. Og bare rolig, jeg ser en masse Liverpool kampe, og jeg mener ikke Suarez er en verdensklassespiller. Manden brænder virkelig mange chancer, også rigtig mange store chancer, hans mål snit er ikke imponerende, det er hans assists heller ikke. Som jeg skrev i mine indlæg ovenover, jeg kan vitterlig ikke se, hvad han har vist, der retfærdiggør prædikatet, en verdensklassespiller. Hvis han er en klassespiller, så findes
der rigtig mange klassespillere rundt omkring!. Virkelig mange!.

Jeg er med på, at Suarez er dygtig, ingen tvivl om det, men noget specielt, det er han ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Visca El Barca skrev: Jeg er med på, at Suarez er dygtig, ingen tvivl om det, men noget specielt, det er han ikke.

Arrrhhhhhh...

IMO er han en verdens klasse spiller. Hans teknik og driblinger er fremragende, + han strålede til VM og Copa Americana: endda best player of the copa Americana.

Men det er ok at i andre ikke synes om ham, det forandrer ikke hans klasse i min optik.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:der er en helvedes masse spillere som bliver rygtet til Barca, so what?. Hvad har det med sagen at gøre?
Nu var Cahill-rygtet langt fra så vedvarende som Luis Suarez.
Visca El Barca skrev:Du bruger youtube, og en enkelt episode som bevis for, at han er dirblestærk, skal jeg finde en youtube video med Heskey, hvor han fremstår som verdensklasse?.
Hvis du kan finde et klip, hvor Heskey snyder 5 Manchester United-forsvarer og scorer et mål, så kom med det. Igen, Youtube-dokumentation skal man tage med et gran salt, men at lege med et Manchester United-forsvar på den måde viser i hvert fald, at han har en vis form for evne der.
Visca El Barca skrev:Og bare rolig, jeg ser en masse Liverpool kampe, og jeg mener ikke Suarez er en verdensklassespiller.
Enig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

SpillerSomMESSI skrev:
Visca El Barca skrev: Jeg er med på, at Suarez er dygtig, ingen tvivl om det, men noget specielt, det er han ikke.

Arrrhhhhhh...

IMO er han en verdens klasse spiller. Hans teknik og driblinger er fremragende, + han strålede til VM og Copa Americana: endda best player of the copa Americana.

Men det er ok at i andre ikke synes om ham, det forandrer ikke hans klasse i min optik.
Jeg giver ikke så meget for forskellige slutrunder, ment på dne måde, at der altid popper nogle spillere op under en slutrunde, Diouf er et godt eksempel fra 2002 f.eks.

Jeg mener stadig ikke, han er noget speciel. Hans teknik er på højde med Pedro, fremragende yes, noget helt særligt, nej, hans drilinger ligeså.

Så er der hans evne til at brænde virkelig store chancer, hans kun 5 mål i 19 kampe, og hans ene assist. Det er altså ikke tegn på verdensklassespiller, eller en spiller som er speciel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev: Nu var Cahill-rygtet langt fra så vedvarende som Luis Suarez.
Vedvarende? Hans navn blev nævnt mange gange, hvad med Suarez, fordi rygterne var der, så er det 100% sikkert at vi var interesserede?. Som sagt, det er lidt svagt argument, hvis man skal bruge rygter i aviserne som et tegn på, at Suarez er noget speciel.

Jbninc skrev: Hvis du kan finde et klip, hvor Heskey snyder 5 Manchester United-forsvarer og scorer et mål, så kom med det. Igen, Youtube-dokumentation skal man tage med et gran salt, men at lege med et Manchester United-forsvar på den måde viser i hvert fald, at han har en vis form for evne der.
Aha endnu engang er det dig der sætter kritierier for, hvornår man er en klasse spiller, eller noget specielt. Denne gang skal man have snydt fem Man Utd forsvarsspillere, før man kan kaldes for noget specielt?.

Jeg mener ikke youtube klips er en troværdig kilde, hvis man skal argumentere for en spillers klasse. Det er jo ikke sådan, at Suarez på ugentlig basis afdribler 5 mand eller snyder et helt forsvar, ligesom en Leo kan selvfølgelig. Nu skal han ikke sammenlignes med Leo, det vil være uretfærdigt, men hvis man kalder en spiller for klasse spiller eller en speciel spiller, så skal der også være noget særlig ved ham, noget ekstraordinært. Udover hans evne til at sparke, bide, slå, rive sine modstandere i håret, er det ikke noget særlig eller ekstraordinært ved ham. Jeg mener ikke han er en speciel spiller, da han indtil videre ikke har vist noget i sit spil, som er noge specielt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Jeg mener stadig ikke, han er noget speciel. Hans teknik er på højde med Pedro, fremragende yes, noget helt særligt, nej, hans drilinger ligeså.
At sætte Pedros teknik lig med Luis Suarez' er godt nok et kompliment til Pedro. Ærligt talt, så har jeg ikke set de store driblekundskaber fra Pedro endnu. Derimod har jeg set ganske meget i Liverpool.
Visca El Barca skrev:Så er der hans evne til at brænde virkelig store chancer, hans kun 5 mål i 19 kampe, og hans ene assist. Det er altså ikke tegn på verdensklassespiller, eller en spiller som er speciel.
Så, du konkluderer, at han har brændt mange chancer fordi, at han kun har scoret 5 mål? På et Liverpool-hold, der kun har scoret 28 måli Premier League, tyder det meget på, at der - som angriber - ikke er meget at arbejde med.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Vedvarende? Hans navn blev nævnt mange gange, hvad med Suarez, fordi rygterne var der, så er det 100% sikkert at vi var interesserede?. Som sagt, det er lidt svagt argument, hvis man skal bruge rygter i aviserne som et tegn på, at Suarez er noget speciel.
Forskellen er jo tydelig. Cahill blev linket til de fleste klubber, da han var ekstremt billig. Luis Suarez har jo på intet tidspunkt været billig, og derfor har linket nok været mere møntet på hans præstationer og ikke pris.
Jbninc skrev: Aha endnu engang er det dig der sætter kritierier for, hvornår man er en klasse spiller, eller noget specielt. Denne gang skal man have snydt fem Man Utd forsvarsspillere, før man kan kaldes for noget specielt?.
Jeg sætter da ingen kriterier for, hvornår man er en klassespiller eller ej. Det er jo et definitionsspørgsmål. Jeg gav det blot som et eksempel på, at han har vist, at han kan sætte mange folk af i en kamp - og så lige mod Manchester United - ikke Blackburn.

Hvornår kommer det link med Heskey?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:Så, du konkluderer, at han har brændt mange chancer fordi, at han kun har scoret 5 mål? På et Liverpool-hold, der kun har scoret 28 måli Premier League, tyder det meget på, at der - som angriber - ikke er meget at arbejde med.
Suarez, Carroll, Kuyt osv. har brændt ekstremt mange chancer. Hvis du spørger en scouser hvad Liverpools største problem i denne sæson har været, så er brændte chancer nok i top tre. Det er selvfølgelig ikke langt fra kun Suarez' skyld, men han har godt nok også haft en del uskarpe kampe.

Jeg mener som sagt, at Suarez er en god spiller, formentlig en af Liverpools bedste, men at der samtidig er langt fra dette til at være decideret verdensklasse. Han har jo ikke engang været blandt de fem bedste angribere i Premier League i det seneste år, måske ikke engang top 10.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev: At sætte Pedros teknik lig med Luis Suarez' er godt nok et kompliment til Pedro. Ærligt talt, så har jeg ikke set de store driblekundskaber fra Pedro endnu. Derimod har jeg set ganske meget i Liverpool.
Jeg kan nævne Pedros kamp imod Inter på hjemmebane i gruppespillet mod Inter. Han fik Maicon til at se langsom ud, og meget kluntet. På det tidspunktet snakkede alle om, at Maicon var verdens bedste højreback. Jeg mener slet ikke det er et kompliment til Pedro, hverken han eller Suarez er noget særligt, når det kommer til driblinger.
Jbninc skrev: Så, du konkluderer, at han har brændt mange chancer fordi, at han kun har scoret 5 mål? På et Liverpool-hold, der kun har scoret 28 måli Premier League, tyder det meget på, at der - som angriber - ikke er meget at arbejde med.
Nu skrev du jo selv, om jeg ser mange Liverpool kampe, er du nu jeg skal spørge om det samme, når du kommer med dette svar?. Kunne det tænkes, at en af grundene til at Liverpool ikke har scoret flere mål er, at holdets angribere brænder alt for mange chancer, også de helt store?. Hvis man ser Liverpool og Suarez spille, så vil man kunne se, at han får en hel masse at arbejde med.

Der var på et tidspunkt et indslag i 6'eren om formsvage angribe i P.L, og Suarez var med i top 5, jeg mener han var endda nr. 2, kun efter Torres. Deres grundlag for hans placering på denne liste var, at han brændte alt for mange chancer, også de helt store chancer, og scorede for få mål. Som sagt, det er ikke et tegn på, at en spiller er speciel. Jeg kan også fortælle dig, at han indtil videre i de 19 kampe har haft 81 afslutninger, det er da en del, 5 mål derimod er ikke noget særligt ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Flax_Generous skrev:Jeg mener som sagt, at Suarez er en god spiller, formentlig en af Liverpools bedste, men at der samtidig er langt fra dette til at være decideret verdensklasse. Han har jo ikke engang været blandt de fem bedste angribere i Premier League i det seneste år, måske ikke engang top 10.
Jeg tror, at vi er grundlæggende enige i, at han ikke er verdensklasse. Hvem er det egentligt, der har kaldt ham det herinde?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster