Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se mig ud af hvordan det er med ude og hjemme i kvart og semi. Men det går nok. Man u og pool er bedre end juve og City.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

klogfyr skrev:
ulrich skrev:
emo skrev:Er det ikke Utd. - Barca i første kamp, og så Barca i returen ?
Nej, vi har hjemme i førstekamp mod United.

https://www.uefa.com/uefachampionsleagu ... d=2000982/
United starter hjemme, da de ikke kan spille hjemme samme gang som City. Det sagde han også i lodtrækningen, så vi har hjemmebane til sidst.
Ah okay. Jeg forstod ikke hans gebrokne engelsk ret godt :)

Antimadridista
Indlæg: 9344
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
Goaaal skrev:Fedt med United!

Ronaldo får lov at holde illusionen om, at han er den bedste i live. Kæft en walkover at trække i en kvartfinale.
Synes ikke at Ajax er meget mere end walkover end United på papiret.
I allerhøjeste grad da. Specielt på papiret! De har væsentlig flere anerkendte topspillere end Ajax.

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Lad os nu fokusere på Barcelona i stedet for alt andet pjat. Altså da Ajax slog Real ud, synes jeg folk herinde ikke ville møde Ajax fordi de så stærke ud og kunne slå Real ud, men nu er de lige pludselig en walkover? Come on.

Det bliver nogle spændende opgør mod United, som ikke var 100 % overbevisende mod PSG, men stadig har set stærke ud efter OGS.
Real var jo ikke hvad de var i foregående udgaver. Desuden er Juve i allerhøjeste grad advaret. Ligesom fokus og dermed pres øges, på de unge Ajax drenge, efter Real udklasseringen.

Så det var en let Juve lodtrækning. Det var deres Atletico lodtrækning så tværtimod ikke!

Hvorfor må man egentlig ikke vurdere på øvrige opgør..?? Det er vel CL tråden det her!!
Nu har jeg jo heller ikke påstået at man ikke må vurdere de andre opgør, men at tage den store konspirationsteori-hat på, og Ronaldo kommer nemt til alt, Ajax er en walkover etc. er jo ikke særligt nyttigt. Uanset hvad Real ikke er nu, så havde de stadig en 2-1 føring med fra Amsterdam, så Ajax er selvfølgelig en let modstander.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ved vi noget om karantæner til man u?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Det er vel i øvrigt den mest kedelige quarter final trækning, der kunne ske? Ikke meget fyrværkeri på papiret. Eneste der ville være mere kedeligt, var hvis Liverpool og Barca byttede plads.

Antimadridista
Indlæg: 9344
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:
Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Lad os nu fokusere på Barcelona i stedet for alt andet pjat. Altså da Ajax slog Real ud, synes jeg folk herinde ikke ville møde Ajax fordi de så stærke ud og kunne slå Real ud, men nu er de lige pludselig en walkover? Come on.

Det bliver nogle spændende opgør mod United, som ikke var 100 % overbevisende mod PSG, men stadig har set stærke ud efter OGS.
Real var jo ikke hvad de var i foregående udgaver. Desuden er Juve i allerhøjeste grad advaret. Ligesom fokus og dermed pres øges, på de unge Ajax drenge, efter Real udklasseringen.

Så det var en let Juve lodtrækning. Det var deres Atletico lodtrækning så tværtimod ikke!

Hvorfor må man egentlig ikke vurdere på øvrige opgør..?? Det er vel CL tråden det her!!
Nu har jeg jo heller ikke påstået at man ikke må vurdere de andre opgør, men at tage den store konspirationsteori-hat på, og Ronaldo kommer nemt til alt, Ajax er en walkover etc. er jo ikke særligt nyttigt. Uanset hvad Real ikke er nu, så havde de stadig en 2-1 føring med fra Amsterdam, så Ajax er selvfølgelig en let modstander.
Nu putter du ord i munden. Jeg konspirerer overhovedet ikke. Men Ajax ER en lettere modstander. På højde med Porto. Forkert at bringe dem helt op, pga deres sejr over et træt og uinspireret Real hold.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Jeg satser på at Leo fortsat har godt styr på de engelske hold.

Ville nu være dejligt at have Dembele klar.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Edit: nvm..
Senest rettet af kklaus fre mar 15, 2019 1:50 pm, rettet i alt 1 gang.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

PuyolErGud skrev:Lad os nu fokusere på Barcelona i stedet for alt andet pjat. Altså da Ajax slog Real ud, synes jeg folk herinde ikke ville møde Ajax fordi de så stærke ud og kunne slå Real ud, men nu er de lige pludselig en walkover? Come on.

Det bliver nogle spændende opgør mod United, som ikke var 100 % overbevisende mod PSG, men stadig har set stærke ud efter OGS.
Pas på med at bruge ordet pjat. ;-)
Det bliver nogle spændende kampe, og ja, man skal ikke undervurdere Utd.

Antimadridista
Indlæg: 9344
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
PuyolErGud skrev:Lad os nu fokusere på Barcelona i stedet for alt andet pjat. Altså da Ajax slog Real ud, synes jeg folk herinde ikke ville møde Ajax fordi de så stærke ud og kunne slå Real ud, men nu er de lige pludselig en walkover? Come on.

Det bliver nogle spændende opgør mod United, som ikke var 100 % overbevisende mod PSG, men stadig har set stærke ud efter OGS.
Pas på med at bruge ordet pjat. ;-)
Det bliver nogle spændende kampe, og ja, man skal ikke undervurdere Utd.
Hvorfor? "Pjat", er da enormt respektfuldt..

Antimadridista
Indlæg: 9344
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Nogen der er updated på Uniteds mange skader??

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Potentielt kun engelske modstandere (for os) resten af turneringen. United -> Liverpool -> City(Tottenham)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9344
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:Potentielt kun engelske modstandere (for os) resten af turneringen. United -> Liverpool -> City(Tottenham)
Top :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Lækker lodtrækning. Altid fedt at møde United og spille på Old Trafford. Det kunne sagtens have været værre, og deres defensiv er altid til at tale med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster