VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

mAnDEn eR bArE fAnTAstIsK.

Hurr durr, Nadia.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Thumps up for Bruun

undskyld sproget men når man hører Nadim snakke mistænker man hende lidt for at være mentalt retarderet. Stakkels hendes hold kammerater der skal høre hende snakke dagligt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Zzzzzzzzzzz..

Somebody go get Nadia Nadim. Morten Bruun er vitterligt den ENESTE kommentator som jeg kan tåle under det her VM.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Dickou gør det faktisk også fint. Han kommer bare ikke med klicheer.

En som Flemming Povlsen. Den mand fatter intet af fodbold. Utroligt han kan tjene penge på at komme med sine meninger, eller mangel på det samme.

Anela gør det også godt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Brasilien er vel ikke godt kørende. Vild kval, men dårlig slutrunde indtil videre. Det der kval snyder lidt angående Brasilien; at man tror, at de er de største, men så ses niveauet i slutrunden og alle har fejlbedømt dem.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Brasilien er vel ikke godt kørende. Vild kval, men dårlig slutrunde indtil videre. Det der kval snyder lidt angående Brasilien; at man tror, at de er de største, men så ses niveauet i slutrunden og alle har fejlbedømt dem.
Ikke mig. Proklamerede allerede før VM, at Brasilien spiller meget pragmatisk. De har dog et setup oppe og stå og gode defensivt, men deres offensiv hænger meget, meget på Neymars kunnen, og Neymar er ikke på 100 procent. Alt, alt for ringe beslutningstagen, slet ikke gearet til at trække det læs, der kræves.

Tite er meget pragmatisk.

Problemet er dog midtbanen. Den er ikke afstemt. Hverken Pau, Casemiro eller Cou kan skabe tempo eller diktere spillet dybt eller igangsætte de rigtige angreb.
Senest rettet af MessiPogba fre jun 22, 2018 3:20 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

I øvrigt må Rusland have spillet bedst af alle hold, og også det hold, der har et klart system/koncept, hvor det til og med fungerer. Lidt vildt at tænke på. Den her slutrunde kan alle de store hold vinde, hvis man baserer den på de første kampe. Niveauforskellen er der ikke rigtigt blandt topholdene.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Kubala skrev:I øvrigt må Rusland have spillet bedst af alle hold, og også det hold, der har et klart system/koncept, hvor det til og med fungerer. Lidt vildt at tænke på. Den her slutrunde kan alle de store hold vinde, hvis man baserer den på de første kampe. Niveauforskellen er der ikke rigtigt blandt topholdene.
Kroatien vinder lortet.
Stærkt hold hele vejen rundt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Hvis det ikke bliver Messi, så giv Iniesta trofæet!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Iniesta, Modric, Müller, Keylor Navas, Honda, Cavani, Giroud, HU HU meme Island, Shaqiri, De Bruyne, Casemiro osv. Er efterhånden ligeglad. Bare ikke CR7.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Iniesta, Modric, Müller, Keylor Navas, Honda, Cavani, Giroud, HU HU meme Island, Shaqiri, De Bruyne, Casemiro osv. Er efterhånden ligeglad. Bare ikke CR7.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hu Hu Who?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Norbit skrev:
Kubala skrev:I øvrigt må Rusland have spillet bedst af alle hold, og også det hold, der har et klart system/koncept, hvor det til og med fungerer. Lidt vildt at tænke på. Den her slutrunde kan alle de store hold vinde, hvis man baserer den på de første kampe. Niveauforskellen er der ikke rigtigt blandt topholdene.
Kroatien vinder lortet.
Stærkt hold hele vejen rundt.
Skulle også nævne Kroatien med Rusland, af de hold, der har et koncept, der fungerer. Rusland dog allerflest.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Iniesta, Modric, Müller, Keylor Navas, Honda, Cavani, Giroud, HU HU meme Island, Shaqiri, De Bruyne, Casemiro osv. Er efterhånden ligeglad. Bare ikke CR7.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hu Hu Who?
Islands vikinge fans og deres HU HU HU HU som får en masse mennesker til at blive våde i bukserne.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Hehehe..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Nigeria skal vel helst slå Island?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Det er faktisk godt at se dommeren omstøder sin egen dom. Der er slet, slet ikke straffe. Neymar er en tøs.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster