Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Landsholdsfodbold

Indlæg af JonasV »

Farce.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Alcantara »

Hvor er det skidt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Stephan Andersen gør det sgu heller ikke godt..

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

DK, i gør det sq ikke godt.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Hahah ja send N.Pedersen ind, Bendtner Version #2, det skal nok hjælpe. Håber dette bliver resultatet, så vi kan komme af med MO!!!!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Simon Poulsen kigger ned i jorden når han løber.. Jesus Christ..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Man har Fischer, som kan skabe noget på egen hånd, men så sender vi da lige endnu e stor mand ind i stedet for.

Fuck dig, Olsen. Du er en kæmpe nar. Tak for at gøre os til grin.

Olsens taktiske evner får Arsene Wenger til at fremstå taktikkens mester.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck nu af, med Nicklas Pedersen og hvad fanden ved jeg. Brug nu for helvede, den bedste dansker i løbet af foråret, Viktor Fischer. Det er jo til grin, at Morten Olsen konsekvent ser bort fra ham. Jeg har længe støttet Morten Olsen, fordi han altså har gjort det godt, om man kan lide ham eller ej, taget vores begrænsede spillermateriale i betragtning, min min tålmodighed er brugt.

Han bliver ved med at bruge Rommedahl på kanten, Christian Eriksen forkert og lader fortsat Simon Kjær starte, selvom Okore igen og igen beviser, at han åbenlyst er et bedre valg. Simon Kjær udtalte den anden dag, at han godt var klar over, at han skulle til at tage ansvar og træde til, hvilket han selv synes han var klar til. Det er han bare ikke. Det er jo helt forkert, at det er Simon Poulsen's fejl ved 0-2 målet. Det er Simon Kjær der bryder linjen og vælger at bakke. Der skal han simpelthen bare have styr på, hvor linjen er og så ellers bare holde den.

Det er decideret pinligt at være vidne til. Og brug nu for helvede Lasse Schöne. Jeg begriber ikke, at MO ikke bruger Ajax-midtbanen. Christian Poulsen, Lasse Schöne og Christian Eriksen. Stil nu sådan her op:

Lindegaard
Jacobsen - Okore - Agger - Bjelland
Schöne - Poulsen - Eriksen
Krohn-Dehli - Cornelius - Fischer

Bum. Sådan. Jeg ved i øvrigt godt at Lindegaard og Agger ikke er tilgængelige i dag, men det var bare sådan helt generelt.
Senest rettet af Blaugrana92 tirs jun 11, 2013 8:57 pm, rettet i alt 1 gang.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Landsholdsfodbold

Indlæg af JonasV »

Er der nogen der ved, hvor man evt. kan se Argentinas kamp i aften?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Fuck nu af, med Nicklas Pedersen og hvad fanden ved jeg. Brug nu for helvede, den bedste dansker i løbet af foråret, Viktor Fischer. Det er jo til grin, at Morten Olsen konsekvent ser bort fra ham. Jeg har længe støttet Morten Olsen, fordi han altså har gjort det godt, om man kan lide ham eller ej, taget vores begrænsede spillermateriale i betragtning, min min tålmodighed er brugt.

Han bliver ved med at bruge Rommedahl på kanten, Christian Eriksen forkert og lader fortsat Simon Kjær starte, selvom Okore igen og igen beviser, at han åbenlyst er et bedre valg. Simon Kjær udtalte den anden dag, at han godt var klar over, at han skulle til at tage ansvar og træde til, hvilket han selv synes han var klar til. Det er han bare ikke. Det er jo helt forkert, at det er Simon Poulsen's fejl ved 0-2 målet. Det er Simon Kjær der bryder linjen og vælger at bakke. Der skal han simpelthen bare have styr på, hvor linjen er og så ellers bare holde den.

Det er decideret pinligt at være vidne til. Og brug nu for helvede Lasse Schöne. Jeg begriber ikke, at MO ikke bruger Ajax-midtbanen. Christian Poulsen, Lasse Schöne og Christian Eriksen. Stil nu sådan her op:

Lindegaard
Jacobsen - Okore - Agger - Bjelland
Schöne - Poulsen - Eriksen
Krohn-Dehli - Cornelius - Fischer

Bum. Sådan. Jeg ved i øvrigt godt at Lindegaard og Agger ikke er tilgængelige i dag, men det var bare sådan helt gen
nahh det er banen der er dårlig.. :)

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kvoller »

Skal man ikke have en hurtigere en på backen end Bjelland? Han er da ikke særlig hurtig, ved godt at udvalget er noget småt, men jeg ser nu hellere man finder en anden en. Måske Lumb?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Stod det til mig, tog man halvdelen af u19-holdet op på a-holdet.. og så kunne man smide de gamle af holdet..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

De er også så fucking søde. Der er jo nul vindermentalitet på det her landshold. Hvorfor går de ikke ind i tacklingerne med livet som indsats, og omringer dommeren når han dømmer forkert? Vis nu da for helvede at I vil noget? Især det med dommerne er et problem. De er sgu for søde ved dem. Havde det nu været Spanien, Italien, Frankrig, England, Brasilien, Argentina, Tyskland, name one, der var blevet snydt for det der straffespark, havde de jo nærmest overfaldet dommeren. Lad ham nu mærke presset.

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kvoller »

Jeg kan sgu godt forstå Landsholdet ikke kan lokke fulde huse til deres kampe. Med det spil de ligger for dagen skal de være heldige at der overhovedet er nogen på stadion..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Så længe Olsen er træner, vil vi altid være en joke. Gud ved, hvad fanden der foregår oppe i hans hoved, når amatører Stephan Andersen, Simon Kjær, Rommedahl og Simon Poulsen kan blive ved med at være fast startere på et landshold.

Alle sofatrænere kan se, at der er et eller andet fuldstændig galt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster