Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:
Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:
Xavi6Smede skrev:Er der en, der ved, om Isco var offside på sit annullerede mål i første halvleg? Synes den så virkelig tvivlsom ud.

Det var han.
Hvor har du set det?
TV-billederne.
TV-billederne viste det her ved 0.15. Der ligner han ikke en, der står i offside.
Der er jo offside. Svævert, men offside.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Kubala skrev:
Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:
Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:
Xavi6Smede skrev:Er der en, der ved, om Isco var offside på sit annullerede mål i første halvleg? Synes den så virkelig tvivlsom ud.

Det var han.
Hvor har du set det?
TV-billederne.
TV-billederne viste det her ved 0.15. Der ligner han ikke en, der står i offside.
Der er jo offside. Svævert, men offside.
Det er jeg så ikke enig i, men vinklen er dog også skæv. Ligemeget hvad er det totalt umuligt at vurdere for linjedommeren når det er så tæt, et halvt sekund efter står Isco 1 meter i offside.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Marcelo: "It was a clear penalty. Obviously what happened to Barcelona was never going to happen to us, because we're Real Madrid."

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

A$AP skrev:
Marcelo: "It was a clear penalty. Obviously what happened to Barcelona was never going to happen to us, because we're Real Madrid."
Nu håber jeg ikke de trækker Roma, men hvor ville det være morsomt hvis Roma slog dem ud.
Desuden en skrækkelig pinlig udtalelse, når man lige er blevet ydmyget på hjemmebane.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Efter at have set flere gentagelser af den, må jeg erkende, at der var straffe.

Lucas Vázquez kigger udelukkende på bolden, han ved faktisk ikke at der kommer en modspiller i ryggen på ham, og gør sig - som vi så ofte ser i disse type situationer - derfor ikke klar til at spille på den. Benatia kommer med fuld fart og placere begge af sine hænder i ryggen på ham, hvilket i første omgang er idiotisk. Så kan man sige, at skubbet ikke var hårdt nok til at der skulle dømmes straffe, men efterfølgende sparker han ham altså i brystet og rammer overhovedet ikke bolden. Man kan samtidig se, at både skubbet, og sparket 'rykker' i Lucas Vázquez.

Jeg er absolut ikke vild med den engelske dommerstand, og der er også en god grund til, at ikke en eneste af dem skal dømme til VM, men i aften dømte Michael Oliver trods alt en flot kamp. Der var lidt hist og pist her, men han var der i de afgørende situationer, og det var bestemt ikke en nem kamp at være dommer i.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
Marcelo: "It was a clear penalty. Obviously what happened to Barcelona was never going to happen to us, because we're Real Madrid."
Har han virkelig sagt det? :eek:
Hvis ja så har han fuldstændig ret. Real har penge og magt til at gøre hvad der passer dem.
Viva Los Francos!
Senest rettet af Lopezzz tors apr 12, 2018 6:13 am, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Tænk at prisen for bedste spiller 2017 eller BDO vurderes ud efter KUN 13 kampe!!???????? Det er fucking uretfærdigt :eek: :eek: :devil:

Og den skide udebane mål skal afskaffes hurtigst muligt.
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
Marcelo: "It was a clear penalty. Obviously what happened to Barcelona was never going to happen to us, because we're Real Madrid."
Jeg hader den klub.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ramos will get a match ban and miss the first leg of the semis for watching some of the game in the tunnel being suspended. Nobody from the club told him he couldn't do that
Hvis det er rigtigt så er det fandeme sjovt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

LeoMessi skrev:Efter at have set flere gentagelser af den, må jeg erkende, at der var straffe.

Lucas Vázquez kigger udelukkende på bolden, han ved faktisk ikke at der kommer en modspiller i ryggen på ham, og gør sig - som vi så ofte ser i disse type situationer - derfor ikke klar til at spille på den. Benatia kommer med fuld fart og placere begge af sine hænder i ryggen på ham, hvilket i første omgang er idiotisk. Så kan man sige, at skubbet ikke var hårdt nok til at der skulle dømmes straffe, men efterfølgende sparker han ham altså i brystet og rammer overhovedet ikke bolden. Man kan samtidig se, at både skubbet, og sparket 'rykker' i Lucas Vázquez.

Jeg er absolut ikke vild med den engelske dommerstand, og der er også en god grund til, at ikke en eneste af dem skal dømme til VM, men i aften dømte Michael Oliver trods alt en flot kamp. Der var lidt hist og pist her, men han var der i de afgørende situationer, og det var bestemt ikke en nem kamp at være dommer i.
Kunne ikke være mere enig, selv om det er hårdt at erkende.
Synes også at det er svært at kritisere Oliver - fra den position han står i kan han vel ikke se bolden men kun hænderne i ryggen på Vazquez? At folk er så splittede om kendelsen siger vel det hele...

RM har forresten desperat brug for at handle ind til sommer. Den eneste der kommer til chancer i angrebet er vel Ronaldo? Kroos flytter bolde, Marcelo/Carvajal/Modric skaber overtalssituationer, Isco dribler uden at producere chancer, Asensio er en Isco-light udgave og Vazquez spæner rundt som en forvirret kylling.
Benzema og Bale orker jeg ikke en gang at kommentere på.
Med DdG på kassen i stedet for Navas i går, så havde Real vel også kun lukket 1 mål ind.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Piquénbauer skrev:
Ramos will get a match ban and miss the first leg of the semis for watching some of the game in the tunnel being suspended. Nobody from the club told him he couldn't do that
Hvis det er rigtigt så er det fandeme sjovt!
Det ligner ellers ikke Ramos ikke at kende til reglerne :grin:

Så længe at Nacho når at blive klar til semifinalerne, så bør RM være rolige. Ham Vallejo ser jeg ikke det store lys i endnu.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

https://www.instagram.com/p/BhcfARinftC/
Han falder selvfølgelig nemt ham Vazquez, men for mig at se kan kendelsen sagtens forsvares.
Folk der snakker om røveri, korruption og henviser til Bayern kampen skal måske lige tage sølvpapirshatten af før de udtaler sig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Som nævnt tidligere, så kan jeg kun misunde at Zidane tør at skifte offensivt ind - og reagere så hurtigt! 2 udskiftninger i halvlegen, og så Kovacevic ind for Modric et kvarter senere.

RM angreb løs på venstre side uafbrudt de sidste 15 min. Vi stod og kogte, og satte Gomes ind, hvor vi kunne have parkeret bussen med Vermalen i stedet - eller fortrukket, have sat Dembele ind MEGET før.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster