Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

@ Visca

Det er jo kun fordi, at Romeu har en tidligere Barca-fortid, at du anser ham i samme klasse som Jones.

Jones har spillet en flot sæson, og han har nok været den bedste unge spillere i England sammen med Daniel Sturridge. Han har vist fleksibilitet, teknik, angrebsivrighed, råstyrke, flotte tacklinger og en flot kurve.

Det eneste problem er, at når han spiller central forsvar, så er han IMO en anelse for ung endnu til at dirigere et forsvar igennem 90 minutter, hvorfor han til tider kan lave små kiks her og der, men husk på at han er skide 19 år gammel. Det er meget, meget, meget, meget sjældent, at en 19-årig forsvarsspiller spiller som en Nemanja Vidic eller Carles Puyol. Forsvarsspil kræver erfaring og rutine at bestride på verdensklasseniveau.

Jeg husker da stadigvæk, at Puyol var pænt dårlig i hans første par sæsoner hos Barca, mens Vidic det første halve år hos United var lige så god som en 13-årig pige på et serie 4-hold i Randers.

Og hans tid i Blackburn var lige så godt spillende. Han er et kæmpe talent. Udover hans forsvarsevner har han også en forholdsvis god teknik, fantastisk raids op ad banen og tempo i sit spil.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

FCBarcelonaChr skrev:Alt for fedt mål:
[youtube]jfXxBrLcKus[/youtube]
:razz:
Haha, Igor Bogdan fra Bolton er nok den ringeste keeper, jeg har set længe. Glemmer aldrig Manders citat om, at hans målmandskammerat, som er fed, var bedre end ham. Alt for sjovt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Alt for fedt mål:
[youtube]jfXxBrLcKus[/youtube]
:razz:
Haha, Igor Bogdan fra Bolton er nok den ringeste keeper, jeg har set længe. Glemmer aldrig Manders citat om, at hans målmandskammerat, som er fed, var bedre end ham. Alt for sjovt.
Nu var det ikke helt hans skyld, dem som kommenterede kampen fra stadion var inde paa det, ligesom Howard heller ikke jublede voldsomt, for at vise sympati. Der var nemlig alt for meget vind, og bolden lavede et underlig hop, var de inde paa.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er da overhovedet ikke løgn at han var god til at sætte spillet i gang. Han var hurtig til at sætte spillet i gang i flere situationer, hvor han lavede nogle gode udkast, blandt andet et par stykker helt op til Berbatov. Hans udspark var ikke fantastiske, for det var svært rigtigt at finde nogen der kunne vinde hovedstødsduellen overfor så stærke spillere som Williamson og Coloccini. Det er vel heller ikke helt ved siden af at han i det store hele var sikker i sine indgreb. Han var uden chance ved både 1-0 og 2-0 i mine øjne, mens han som sagt ikke så helt godt ud ved 3-0 målet, selvom jeg mener at den helt store fejler her var Phil Jones.
# 23 skrev:... mens Vidic det første halve år hos United var lige så god som en 13-årig pige på et serie 4-hold i Randers.
Der er ingen serie 4 hold i Randers - vi har kun fra serie 2 og op ad!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Umiddelbart mærkeligt at Bogdan har modvind i det han går tilbage til målet efter scoringen ;)
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:@ Visca

Det er jo kun fordi, at Romeu har en tidligere Barca-fortid, at du anser ham i samme klasse som Jones.

Jones har spillet en flot sæson, og han har nok været den bedste unge spillere i England sammen med Daniel Sturridge. Han har vist fleksibilitet, teknik, angrebsivrighed, råstyrke, flotte tacklinger og en flot kurve.

Det eneste problem er, at når han spiller central forsvar, så er han IMO en anelse for ung endnu til at dirigere et forsvar igennem 90 minutter, hvorfor han til tider kan lave små kiks her og der, men husk på at han er skide 19 år gammel. Det er meget, meget, meget, meget sjældent, at en 19-årig forsvarsspiller spiller som en Nemanja Vidic eller Carles Puyol. Forsvarsspil kræver erfaring og rutine at bestride på verdensklasseniveau.

Jeg husker da stadigvæk, at Puyol var pænt dårlig i hans første par sæsoner hos Barca, mens Vidic det første halve år hos United var lige så god som en 13-årig pige på et serie 4-hold i Randers.

Og hans tid i Blackburn var lige så godt spillende. Han er et kæmpe talent. Udover hans forsvarsevner har han også en forholdsvis god teknik, fantastisk raids op ad banen og tempo i sit spil.
Naarh saa nu ved du hvordan min hjerne fungerer, og hvordan jeg taenker, interessant.


Jeg kan aerlig talt ikke se, hvad det er der goer ham til noget specielt, det er lidt ligesom med Wilshere, bevares, manden er da en rigtig god fodboldspiller, men sidste aar foer Barca kammpe, isaer returen blev han hypet alt for voldsomt, ja engelske presse mente saagar at han kunne spille paa Barca mandskab, til det svarede Pep, at han var dygtig ja, men den slags spillere har Barca masser af paa akademiet.

Min pointe er, at Jones er da dygtig, men han er ikke out of this world talent, selvom de engelske fordbold personligheder vil goere ham til. Jeg kan f.eks. ikke se, hvorfor han skulle vaere en klasse over Romeu, Romeu spiller fast for Chelsea, han spiller altid solidt, selv i nederlaget til Villa var han af de bedre paa holdet, og den bedste midtbanespiller paa holdet. Han har talent, han spiller rigtig godt, han har overblik, teknik og han kan tackle. Hvorfor skulle han ikke vaere i samme klasse som Jones?.

Det er jo ikke foerste gang han laver fejl, altsaa ikke smaa fejl som du proever paa at kalde dem, men store store fejl, altsaa fejl som koster maal. Saa sent som mod Blackburn var han decideret ringe, og i aften ( i hvert fald i foerste halvleg) var han heller ikke ret god, og saa lavede han selvfoelgelig den fejl ( selvom Lindegaard heller ikke er uden skyld i det).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Umiddelbart mærkeligt at Bogdan har modvind i det han går tilbage til målet efter scoringen ;)
I dunno, men hvis man ser efter, saa tager bolden et maerkelig hop, og som sagt, kommentatorerne sagde, at det ikke var hans fejl, det var bare et freak maal.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Det er da overhovedet ikke løgn at han var god til at sætte spillet i gang. Han var hurtig til at sætte spillet i gang i flere situationer, hvor han lavede nogle gode udkast, blandt andet et par stykker helt op til Berbatov. Hans udspark var ikke fantastiske, for det var svært rigtigt at finde nogen der kunne vinde hovedstødsduellen overfor så stærke spillere som Williamson og Coloccini. Det er vel heller ikke helt ved siden af at han i det store hele var sikker i sine indgreb. Han var uden chance ved både 1-0 og 2-0 i mine øjne, mens han som sagt ikke så helt godt ud ved 3-0 målet, selvom jeg mener at den helt store fejler her var Phil Jones.
# 23 skrev:... mens Vidic det første halve år hos United var lige så god som en 13-årig pige på et serie 4-hold i Randers.
Der er ingen serie 4 hold i Randers - vi har kun fra serie 2 og op ad!

Igen, men det er loegn at skrive, at han naermest var sikkerheden selv, paa et hjoernespark boksede han bolden lige til en Newcastle spiller, som stod i feltet, det er ikke godt eller sikkert maalmandsspil. Han havde et par ddarlige udspark, frisparket var rigtig godt sparket ind ja, men Cabaye sparker altsaa langtfra, og saa lavede han en fejl ved 3-0 maal, men Jones var ogsaa skyldig her. Han spillede slet ikke en saa god kamp, som de beskriver der, det er jo ren propogande det der!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:@ Visca

Det er jo kun fordi, at Romeu har en tidligere Barca-fortid, at du anser ham i samme klasse som Jones.

Jones har spillet en flot sæson, og han har nok været den bedste unge spillere i England sammen med Daniel Sturridge. Han har vist fleksibilitet, teknik, angrebsivrighed, råstyrke, flotte tacklinger og en flot kurve.

Det eneste problem er, at når han spiller central forsvar, så er han IMO en anelse for ung endnu til at dirigere et forsvar igennem 90 minutter, hvorfor han til tider kan lave små kiks her og der, men husk på at han er skide 19 år gammel. Det er meget, meget, meget, meget sjældent, at en 19-årig forsvarsspiller spiller som en Nemanja Vidic eller Carles Puyol. Forsvarsspil kræver erfaring og rutine at bestride på verdensklasseniveau.

Jeg husker da stadigvæk, at Puyol var pænt dårlig i hans første par sæsoner hos Barca, mens Vidic det første halve år hos United var lige så god som en 13-årig pige på et serie 4-hold i Randers.

Og hans tid i Blackburn var lige så godt spillende. Han er et kæmpe talent. Udover hans forsvarsevner har han også en forholdsvis god teknik, fantastisk raids op ad banen og tempo i sit spil.
Naarh saa nu ved du hvordan min hjerne fungerer, og hvordan jeg taenker, interessant.


Jeg kan aerlig talt ikke se, hvad det er der goer ham til noget specielt, det er lidt ligesom med Wilshere, bevares, manden er da en rigtig god fodboldspiller, men sidste aar foer Barca kammpe, isaer returen blev han hypet alt for voldsomt, ja engelske presse mente saagar at han kunne spille paa Barca mandskab, til det svarede Pep, at han var dygtig ja, men den slags spillere har Barca masser af paa akademiet.

Min pointe er, at Jones er da dygtig, men han er ikke out of this world talent, selvom de engelske fordbold personligheder vil goere ham til. Jeg kan f.eks. ikke se, hvorfor han skulle vaere en klasse over Romeu, Romeu spiller fast for Chelsea, han spiller altid solidt, selv i nederlaget til Villa var han af de bedre paa holdet, og den bedste midtbanespiller paa holdet. Han har talent, han spiller rigtig godt, han har overblik, teknik og han kan tackle. Hvorfor skulle han ikke vaere i samme klasse som Jones?.

Det er jo ikke foerste gang han laver fejl, altsaa ikke smaa fejl som du proever paa at kalde dem, men store store fejl, altsaa fejl som koster maal. Saa sent som mod Blackburn var han decideret ringe, og i aften ( i hvert fald i foerste halvleg) var han heller ikke ret god, og saa lavede han selvfoelgelig den fejl ( selvom Lindegaard heller ikke er uden skyld i det).
Jeg synes faktisk, det er en anelse underligt, at du ikke kan se det ekstraordinære over Jones. Altså selv mine Barca, Real, Arsenal, Liverpool-venner, der alle sammen hader United og slet ikke kan rose en spiller fra United, er alle sammen vilde med Jones og enige i, at han er noget stort. Det er ikke kun os engelske fanboys, der roser ham. Han er bare et kæmpe talent.

Du bygger Romeus talent på 7 kampe for Chelsea i alt. 7 kampe. Jones har til dages dato spillet 65 kampe, og siden hans debut tilbage i 2010, har hans udvikling været stærkt op ad. Det her er ikke en af de her one season wonder, som engelske spillere er gode til. Lad Romeu køre videre i nogle måneder, og så kan vi se hans talent er udviklet eller om han går i stå.. Jeg erkender dog, at Romeu ser utrolig spændende ud og han er dygtig og kan blive helt exceptionelt god, men at sige at han er på samme niveau som Jones er for mig en anelse overvurdering.

Wilshere er et kæmpe talent. Hans eneste problem er, at manden spiller for et mildest talt ringe hold, hvor der ikke eksiterer noget defensiv, de har kun van Persie, der nærmer sig et flot international niveau, mens resten er humørspillere. Husk endelig, at Wilshere var den eneste af alle Arsenals spillere, der kunne gøre en forskel mod Barca i foråret 2011 på Emirates. I en alder af 19 år formår han altså at kunne følge med i Xavi og Iniestas dominering af spillet, som flere topspillere er blevet ydmyget i.

Wilsheres talent er IMO fuldstændig indiskutabelt, da hans tekniske niveau er meget højt, han besidder flair, overblik og vision, som gør ham meget differentieret fra andre engelske midtbanespillere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:@ Visca

Det er jo kun fordi, at Romeu har en tidligere Barca-fortid, at du anser ham i samme klasse som Jones.

Jones har spillet en flot sæson, og han har nok været den bedste unge spillere i England sammen med Daniel Sturridge. Han har vist fleksibilitet, teknik, angrebsivrighed, råstyrke, flotte tacklinger og en flot kurve.

Det eneste problem er, at når han spiller central forsvar, så er han IMO en anelse for ung endnu til at dirigere et forsvar igennem 90 minutter, hvorfor han til tider kan lave små kiks her og der, men husk på at han er skide 19 år gammel. Det er meget, meget, meget, meget sjældent, at en 19-årig forsvarsspiller spiller som en Nemanja Vidic eller Carles Puyol. Forsvarsspil kræver erfaring og rutine at bestride på verdensklasseniveau.

Jeg husker da stadigvæk, at Puyol var pænt dårlig i hans første par sæsoner hos Barca, mens Vidic det første halve år hos United var lige så god som en 13-årig pige på et serie 4-hold i Randers.

Og hans tid i Blackburn var lige så godt spillende. Han er et kæmpe talent. Udover hans forsvarsevner har han også en forholdsvis god teknik, fantastisk raids op ad banen og tempo i sit spil.
Naarh saa nu ved du hvordan min hjerne fungerer, og hvordan jeg taenker, interessant.


Jeg kan aerlig talt ikke se, hvad det er der goer ham til noget specielt, det er lidt ligesom med Wilshere, bevares, manden er da en rigtig god fodboldspiller, men sidste aar foer Barca kammpe, isaer returen blev han hypet alt for voldsomt, ja engelske presse mente saagar at han kunne spille paa Barca mandskab, til det svarede Pep, at han var dygtig ja, men den slags spillere har Barca masser af paa akademiet.

Min pointe er, at Jones er da dygtig, men han er ikke out of this world talent, selvom de engelske fordbold personligheder vil goere ham til. Jeg kan f.eks. ikke se, hvorfor han skulle vaere en klasse over Romeu, Romeu spiller fast for Chelsea, han spiller altid solidt, selv i nederlaget til Villa var han af de bedre paa holdet, og den bedste midtbanespiller paa holdet. Han har talent, han spiller rigtig godt, han har overblik, teknik og han kan tackle. Hvorfor skulle han ikke vaere i samme klasse som Jones?.

Det er jo ikke foerste gang han laver fejl, altsaa ikke smaa fejl som du proever paa at kalde dem, men store store fejl, altsaa fejl som koster maal. Saa sent som mod Blackburn var han decideret ringe, og i aften ( i hvert fald i foerste halvleg) var han heller ikke ret god, og saa lavede han selvfoelgelig den fejl ( selvom Lindegaard heller ikke er uden skyld i det).
Jeg synes faktisk, det er en anelse underligt, at du ikke kan se det ekstraordinære over Jones. Altså selv mine Barca, Real, Arsenal, Liverpool-venner, der alle sammen hader United og slet ikke kan rose en spiller fra United, er alle sammen vilde med Jones og enige i, at han er noget stort. Det er ikke kun os engelske fanboys, der roser ham. Han er bare et kæmpe talent.

Du bygger Romeus talent på 7 kampe for Chelsea i alt. 7 kampe. Jones har til dages dato spillet 65 kampe, og siden hans debut tilbage i 2010, har hans udvikling været stærkt op ad. Det her er ikke en af de her one season wonder, som engelske spillere er gode til. Lad Romeu køre videre i nogle måneder, og så kan vi se hans talent er udviklet eller om han går i stå.. Jeg erkender dog, at Romeu ser utrolig spændende ud og han er dygtig og kan blive helt exceptionelt god, men at sige at han er på samme niveau som Jones er for mig en anelse overvurdering.

Wilshere er et kæmpe talent. Hans eneste problem er, at manden spiller for et mildest talt ringe hold, hvor der ikke eksiterer noget defensiv, de har kun van Persie, der nærmer sig et flot international niveau, mens resten er humørspillere. Husk endelig, at Wilshere var den eneste af alle Arsenals spillere, der kunne gøre en forskel mod Barca i foråret 2011 på Emirates. I en alder af 19 år formår han altså at kunne følge med i Xavi og Iniestas dominering af spillet, som flere topspillere er blevet ydmyget i.

Wilsheres talent er IMO fuldstændig indiskutabelt, da hans tekniske niveau er meget højt, han besidder flair, overblik og vision, som gør ham meget differentieret fra andre engelske midtbanespillere.
Nej jeg bygger Romeus talent ud fra det jeg kender til ham og set til ham, altsaa fra Barca tiden og hans stamplads paa Chelseas mandskab, efter faa maaneder i et helt nyt land og en hel anden fodboldkultur bekraefter bare dette. Romeu har selvfoelgelig meget at laere, det er jo ikke fordi han er unik, men det er Jones saa sandelig heller ikke.

Skader er vel den primaer aarsag til at han har faaet saa mange kampe, altsaa Jones, men der er aabenlyse mangler hos ham. Hans placeringsevne er ikke ret god, han mangler endnu meget at laere naar det kommer til det taktiske aspekt, nogen gange tager han unoedvendige loeb fremad banen synes jeg. Saa sent som i kampen i aften tonser han bare frem med bolden, istedet for at alfevere, han ender saa med at miste bolden og efterlader dermed et hul i frosvaret, Newcastle var bare ikke god nok i situationen, og de udnyttede ikke hans fejl. Han behoever selvfoelgelig ikke at vaere faerdigudviklet allerede som 19 aarig, det er der ingen der siger. Jeg siger heller ikke at han er daarlig, overhooevedet ikke, jeg mener blot at jeg virkelig har svaert ved at se, han skulle vaere en klasse over Romeu, og det bedoemmer jeg ud fra det jeg har set til de to spillere indtil videre.

Du blived ved med at skrive, at dine venner som hader Man Utd, synes han er ekstraordinaert, men som jeg skriver, han har nogle mangler, og derfor kan han ikke vaere i en klasse for sig selv.

Med hensyns til Wilshere vil jeg blot referere til Peps udtalelser sidste aar. Han er da en dygtig spiller, en meget meget dygtig spiller, men han er ikke one of a kind, saadan som den engellske presse vil goere ham til. Pep sagde, man selv havde spillere rendende paa akademi, som var ligesaa talentfulde som Wilshere. Dette blev betragtet som en meget arrogant kommentar, men hvis man kender bare lidt til Pep, saa vil man vide, at man aldrig er respektloes, og isaer ikke naar det kommer til modstanderen. I dette tilfaelde fortalte han bare sandheden, ikke mere. Bare fordi han havde en god kamp mod Xavi og Iniesta, er det ikke ens betydende med at han er fuldstaendig vanvittig, hvis man bedoemte spillere udfra dette kriterie, saa er det faktisk en hel del spillere, som er vilde, for Wilshere er ikke den eneste som har spillet godt mod Barca.

At han spiller for Arsenal ( efter din mening en daarlig klub) mener jeg ikke er en haemsko, tvaertimod. Han faar netop disse chancer fordi han spiller i Arsenal. Jeg har f.eks meget svaert ved at se, at han havde faaet chancen i Barca, Real eller endda Man Utd, i en saa ung alder.

Jeg skriver det gerne igen, det er ikke at rakke ned paa disse to engelske talenter, talent har de masser af, men jeg synes bare de bliver over-hyped nogen gange. Det er jo ikke fordi at der ikke findes et ligesaa stort talent som Jones i Premier League, og det er heller ikke fordi der findes et ligesaa stort eller endda stoerre talent end Wilshere i verden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Phil Jones er virkelig imponerende offensivt. De rushes han laver op ad banen er giftige. At han så mangler meget i det defensive er meget naturligt med hans alder.

Mener også han på nuværende tidspunkt har mere potentiale end Romeu. Men det er i kraft af hans position. Hvordan kan i sammenligne dem når de ikke spiller samme position. Giver ikke meget mening.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jeg indikerer også, at Jones stadigvæk har en del mangler, især i den defensive aspekt, men til trods for hans alder gør han det altså utrolig flot. Jeg har i mit liv ikke set forsvarsspiller under 21 år, som har vist vanvittig forsvarsspil. Forsvarsspil er IMO mest rutine og erfaring. Det er jo hellere ikke for sjovt, at mange forsvarsspiller først peaker ved midt 20'erne, fordi de får via deres rutine og erfaring bygget på, hvordan de skal placere sig og forholde sig til forskellige situationer. Men jeg synes, at Jones har gjort det meget flot i så ung i en alder. Derudover har han også vist fleksibilitet qua mange pladser. Han har vist flot spil på alle pladser, han har spillet.

Jeg synes sgu, at Jones er et ekstraordinært talent. Han har mange aspekter med i sit spil, og han har et uhørt stort potentiale. Desuden er det også sjovt, for Jones er et år yngre end Romeu, og han er IMO nogle skridt foran Romeu.

Mht. til Wilshere.
Jeg siger ikke, at fordi han spiller lige en god kamp mod Xavi og Iniesta, at det understreger hans talent. Jeg siger, at han har spillet mange gode kampe, og hans store test var mod Xaviesta, hvor han bestod fantastisk flot. Det viser bare, at han ikke er en overhyped engelsk spiller (som medierne normalt plejer at gøre med en engelsk spiller). Han er IMO udover det sædvanlige. Jeg så f.eks. Wilsheres som 16-årig, da han fik kampe i CC, hvor han altså legede rundt med rutinerede PL-spiller fra sin tidligere position som højre wing.

Nu skal man altså hellere ikke gøre La Masia til målestoksforhold til talentsammenligning. Fordi den har spyttet Messi, Thiago, Xavi, Iniesta og andre ud er det ikke ensbetydende med, at alle andre talenter der er gode. Bare kig på Bojan. Der kan man altså snakke om en, der bliver hyped op. Han fik utallige chancer for at udvikle sig, men der skete intet, og han levede slet ikke op til nogle af tingene. Jones og Wilshere har f.eks. i modsætning udviklet sig meget, meget flot siden deres debut til i dag, mens Bojan inderligt levede længe på, at han var så ung, da han fik debut på et meget godt Barca-hold, så var han kæmpe talent.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Phil Jones er virkelig imponerende offensivt. De rushes han laver op ad banen er giftige. At han så mangler meget i det defensive er meget naturligt med hans alder.

Mener også han på nuværende tidspunkt har mere potentiale end Romeu. Men det er i kraft af hans position. Hvordan kan i sammenligne dem når de ikke spiller samme position. Giver ikke meget mening.
Fuldstændig enige. Han er virkelig imponerende, når han til tider tager sagen i egen hånd. Men ligesom dig så er hans defensive egenskaber pt. ikke for gode nok til at være central forsvar i en klub af Uniteds kaliber, hvor forsvaret i lang tid har været Uniteds helt store styrke. Jeg synes, at han skal være central midt de næste par år, og når han så har fået mere erfaring og rutine kan han bygge videre på sin placeringsevne og forudsigelse af kampens forløb. Noget som Vidic lever ekstremt højt på.

Jeg synes, at han skal agere i en tremandsmidtbane med Carrick og Cleverley. Det kunne blive meget giftigt, for så kunne det være for en gangs skyld, at United kunne få en midtbane, der er i stand til at dominere. CArrick som Busquets-typen, der placerer sig godt på banen og erobre (Det er Carrick rigtig dygtig til), Jones som box-to-box og Cleverley som kreatøren.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Wilshere og Jones er åbenlyst to meget talentfulde spillere. Det ville ikke overraske mig, hvis de begge kom fast i startopstillingen for England, Arsenal og United inden året er udløbet - og måske endda vil blive betragtet som nogle af de vigtigste spillere i deres klubber. Som 20-årige. Det sker altså sjældent.

Romeu er også særdeles talentfuld, men han er meget uprøvet, og så har han altså endnu ikke vist det topniveau, som Jones og Wilshere engang imellem har formået at ramme.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Laes f.eks det her, det er jo direkte loegn paa loegn paa loegn!. Det er ren propaganda, ren manipulation af sandheden!. Det er virkelig pinligt!.
Enig, men sådan er det altid med den danske sportspresse i forhold til danske spillere. Bare tænk på hvor overvurderet Bendtner er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster