Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14685

Er det sandt, eller bare en form for tidlig aprilsnar eller noget?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14685

Er det sandt, eller bare en form for tidlig aprilsnar eller noget?
Det er vist desværre sandt. Forhåbentlig kommer han til at spille igen - og helst snart.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14685

Er det sandt, eller bare en form for tidlig aprilsnar eller noget?
Det er vist desværre sandt. Forhåbentlig kommer han til at spille igen - og helst snart.
Aha ok, det er synd, han er ellers en sympatisk mand og dygtig fodboldsspiller naar han er paa toppen. God bedring til ham herfra, og haaber han kan komme tilbage.

Nogen der ved noget om sygdommen, og hvor gode/daarlige er hans odds for at spille fodbold paa topplan? Jeg taenker, at han har jo haft denne sygdom i efterhaanden 18 maaneder, hvis ikke mere. Han var vaek naesten hele sidste saeson, saa kom han tilbage og blev meldt klar og nu har han faaet den samme sygdom.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Trist.

Ikke lige hvad United står og mangler..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg kender ikke rigtig noget til sygdommen, men jeg kan læse mig til, at den er kronisk og ikke kan kureres medicinsk, så det er jo ikke ligefrem et godt udgangspunkt. Det er vel heller ikke en mulighed at få en ileostomi og så spille med stomipose. Så... Ikke vildt gode odds.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Jeg kender ikke rigtig noget til sygdommen, men jeg kan læse mig til, at den er kronisk og ikke kan kureres medicinsk, så det er jo ikke ligefrem et godt udgangspunkt. Det er vel heller ikke en mulighed at få en ileostomi og så spille med stomipose. Så... Ikke vildt gode odds.
Synd for manden, trist hvis han bliver tvunget til at opgive top-fodbold.

Og ja, man skulle da tro der hviler en forbandelse over Man Utd i denne saeson, det er jo helt vildt saa mange skader og alt mulige andre uforudsigelige ting de bliver udsat for i denne saeson.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

Flax_Generous skrev:Jeg kender ikke rigtig noget til sygdommen, men jeg kan læse mig til, at den er kronisk og ikke kan kureres medicinsk, så det er jo ikke ligefrem et godt udgangspunkt. Det er vel heller ikke en mulighed at få en ileostomi og så spille med stomipose. Så... Ikke vildt gode odds.
Min kusine har også lige fået konstateret samme sygdom. Lægerne siger også, at den er kronisk. Hun behandles med binyrebarkhormon plus andre piller. De håber, at hun efter et halvt år ikke behøver at tage så mange piller for at holde symptomerne nede. Men det lyder ikke som en rar sygdom at have.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20918
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1147 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Trist nyhed. Håber han kommer til at spille fodbold igen.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

klogfyr skrev:Min kusine har også lige fået konstateret samme sygdom. Lægerne siger også, at den er kronisk. Hun behandles med binyrebarkhormon plus andre piller. De håber, at hun efter et halvt år ikke behøver at tage så mange piller for at holde symptomerne nede. Men det lyder ikke som en rar sygdom at have.
Nej, det lyder godt nok ikke rart. Denne beretning fra en som har haft en slem omgang colitis ulcerosa er f.eks. ret grim, selvom den ender godt.
Visca El Barca skrev:Og ja, man skulle da tro der hviler en forbandelse over Man Utd i denne saeson, det er jo helt vildt saa mange skader og alt mulige andre uforudsigelige ting de bliver udsat for i denne saeson.
Ud af Uniteds trup på 25 spillere er 9 af dem lige nu skadet. Heriblandt altså Vidic (som er ude i et år ), Chicharito, Anderson, Cleverley og ikke mindst stakkels Fletcher. I alt er United nu oppe på 41 skader i denne sæson. Til sammenligning har City haft 12.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20918
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1147 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

41 skader! :eek: Og så siger Arsenal-fans at de har mange skader i løbet af en sæson..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Hvad er det for en Mourinho-Chelea taktik Villas-Boas er begyndt at praktisere? Jøsses.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Hvad er det for en Mourinho-Chelea taktik Villas-Boas er begyndt at praktisere? Jøsses.
Mener de i selve spillet eller hor har du laest/ hoert det henne?. Jeg synes ikke Villas-Boas's spillestil minder om Mourinhos, Villas-Boas' spillestil er mere flydende og teknisk anlagt, Mourinhos var mere fysisk.

Maaske mener du hvordan han ageres overfor medier? Efter at have faaet meget kritik, gik Villas-Boas naermest til angreb paa medier, journalister og isaer tidligere fodboldspillere, som nu er eksperter, deriblandt Lawrenson, Alan Hansen og Gary Neville. Man gatter paa, at han gjorde det for at skabe en os mod hele verden stemning i truppen, noget som Mourinho ogsaa var og er kendt for at goere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Hans "når vi komme foran 1-0 behøver vi ikke længere at angribe"..
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Villa Boas er en offensiv, kontrollerende tænkende træner, men hans trup hos Chelsea passer slet ikke med den form for fodobld hna vil spille, hvorfor han pt. er nødt til at fastholde Mourinhos direkte fodboldstil i truppen, da det er den stil, den nuværende bedst trup er egnet til. Udover Mata, som er deres kantspiller, har de intet kreativitet centralt, eller en teknisk meget stærk midtbanespiller, som kan diktere og styre spillet centralt, hvilket er en vitalt del af AVBs filosofi. Jeg håber, at Chelsea giver AVB lang snor, da hans idéer er gode, han er ung og han er symaptisk. Han kan skabe store resultater, men det kræver en generationsskifte og så hente de spillere, han har brug for.

Offensiven med Mata, Sturridge og Torres er IMO allerede klar. Det er mere den centrale midtbane, der mangler en offensiv kreatør, som kan holde på bolden, styre spillet og skabe spillet, så en spiller som Torres kan blive fodret og at denne kreatør kan tage noget af modstanderens fokus, så Mata og Sturridge kan skabe noget fremadrettet.

De har en dygtig box-to-box-spiller i Meireles og så nogle gode reserver i Lampard, Ramires. Hvis Essien kan vende tilbage til sin gamle form, så mangler de en kreatør, en centralforsvar mere og en højre back.

Cech
Ny back - Ny CB - Terry - Cole
Essien - Meireles
Sturridge - Ny kreatør - Mata
Torres

Der skal bare trimmes i truppen og fjerne de spillere, som kun passer den direkte stil og herefter hente teknisk, fleksible spillere, der kan spille mange positioner i offensiven. Så kan kreatøren også af og til bytte plads med Mata undervejs.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Enig.

Dog mener jeg, at de mangler nogle bedre boldspillende forsvarer i deres trup. Skal de have succes med en mere boldbesiddende spillestil, så starter det ved forsvaret - og måske endda målmanden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster