Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2497
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1213 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Real trækker Leciester i kvarten.
Derefter City i semi.
I finalen slår de Atl. Madrid på et Ramos hovedstød i overtiden.

Ronaldo spiller som en pose jord, scorer ikke en eneste gang i CL, men vinder Ballon D'Or.

Tror sgu, at jeg satser hele formuen på ovenstående scenarie. Storken, hvad tror du jeg får i odds?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ffs nu skal de fandeme snakke om dommeren igen... Det var da ufatteligt. Der er flere fejlkendelser i en gennemsnitlig Real kamp.
Du får sgu da ikke Real-fanen Grønborg og skabsmadridistaen Elkjær til at snakke dårligt om Real, mate.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Hvis Madrid trækker Leicester så håber jeg der bliver oprettet en underskriftsindsamling. Det er år efter år.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
I det mindste kan Leciesters to tårne i midterforsvaret heade, så måske kan det være holdet, der stopper Reals eneste taktik, som er at smide høje bolde i feltet og vente på at Ronaldo eller Ramos kommer flyvende ind og header dem.

Men kender jeg Reals held, så vil Huth og Morgan angiveligt nok være helt håbløse til at heade i løbet af de to kampe.
De kan intet på dagen mod Madrid. Ellers er de garanteret skadede. Jeg tror virkelig på, at de får Leicester. Ellers får de AM som altid choker mod dem i CHL.
Sidder og griner lidt for mig selv sådan lidt sørgmodigt, for det er 100 procent, det der kommer til at ske.

SKulle man smide sin opsparing på Real vinder CL igen i år, og at vi trækker Bayern, hvor første kamp spilles på Camp Nou?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Grønborg er fin. Elkjær må gerne sætte sig på en tegnestift.

Det er fuldstændig sindssygt så meget opmærksomhed dommeren får efter kampen i onsdags. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi ikke havde hørt det samme hvis det var alle andre hold. Det var blevet nævnt men overhovedet ikke på samme måde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Elkjær: Leicester fortjener det, for over to kampe har de vundet.

Også Elkjær: Barcelona fortjener det ikke. Selvom de vandt over to kampe..

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

De brokker sig næsten ligeså meget over dommerne, som vi gør over en lodtrækning, der endnu ikke har fundet sted :lol:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Grønborg er fin. Elkjær må gerne sætte sig på en tegnestift.

Det er fuldstændig sindssygt så meget opmærksomhed dommeren får efter kampen i onsdags. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi ikke havde hørt det samme hvis det var alle andre hold. Det var blevet nævnt men overhovedet ikke på samme måde.
Ja, Grønborg er helt fin (100.000 gnage bedre end Schmeichel som vært, og en milliard gange bedre end den royale vært, Jes Dorph), men han er stadigvæk lidt grim, for han er kæmpe Real-fan
PuyolErGud skrev:Elkjær: Leicester fortjener det, for over to kampe har de vundet.

Også Elkjær: Barcelona fortjener det ikke. Selvom de vandt over to kampe..

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Elkjærs logik er sommetider meget ......... slående ...
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Nu er det åbenbart okay at Vardy overspiller lidt, taget betydningen af kampen i betragtning. Kan de blive enige med sig selv!?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:Nu er det åbenbart okay at Vardy overspiller lidt, taget betydningen af kampen i betragtning. Kan de blive enige med sig selv!?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nu må vi se hvad de siger til suarez om lidt... Jeg glæder mig i hvert fald efter det der blev sagt til vardy.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Drømmescenariet, hvis man gerne vil se det endelige nedbrud af Preben Elkjær, ville være, at Juventus og Barca trak hinanden til næste runde.

Første kamp spilles i Juventus, hvor Barca taber 4-1.

I studiet snakker de om, at Juventus er bedre end Barca, og at Barca får det svært at smadre Juventus' defensiv.

I kamp 2, kommer Barca foran 1-0, men kan ikke nedbryde Juventus' stærke defensiv. De får et lille offside mål til 2-0, hvor kampen ender med, at SUarez lige ovedriver sig til et straffe det i det 93. minut, som Neymar sparker sikkert ind, og bum, Juventus går videre.

FOrestil jer lige det epic sammensmeltning det ville være at se Preben herefter gå fuldstændig amok over, at hans elskede Italien ikke længere har et hold i CL og er røget ud ti lhans absolutte hadehold. :grin: :grin:
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2497
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1213 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Det næste halve år bliver der ikke snakket om dommeren uden at nævne PSG kampen og Suarez. Det bliver laaaaaaange 6 måneder.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Chelsea og Barca kampen bliver kaldt skandale kamp, men hvorfor glemmer folk Inter og Barca sæsonen efter? Det var da ligeså skandaløst måde, Inter gik videre på. To klokkeklare straffespark Barca ikke fik, to offside mål Inter fik og et korrekt mål, Barca fik annulleret.

Man skal ikke langt tilbage end sidste sæson, for pege på en fejlkendelse, der sendte Barca ud af CL. Atleti var røget ud, hvis Barca havde fået straffespark, som også var rimelig tydelig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Chelsea og Barca kampen bliver kaldt skandale kamp, men hvorfor glemmer folk Inter og Barca sæsonen efter? Det var da ligeså skandaløst måde, Inter gik videre på. To klokkeklare straffespark Barca ikke fik, to offside mål Inter fik og et korrekt mål, Barca fik annulleret.

Man skal ikke langt tilbage end sidste sæson, for pege på en fejlkendelse, der sendte Barca ud af CL. Atleti var røget ud, hvis Barca havde fået straffespark, som også var rimelig tydelig.
Eller Bayern kampen (den første) hvor de fik offside mål og et mål efter et kæmpe frispark på alba.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi se hvad de siger når de skal snakke om dommeren. Jeg håber virkelig at de er kommet ned på jorden igen og kan se på det stille og roligt. Og ja jeg snakker især om Preben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster