Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Træfsikker er han da. Udplacere Hart fuldstændig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Flot redning af Hart!

teemuss

Re: Premier League Tråden

Indlæg af teemuss »

city er jo bare et købehold uden sjæl ligesom RM liverpool er en klub med historie og sjæl præsis som barca. :smile:

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

teemuss skrev:city er jo bare et købehold uden sjæl ligesom RM liverpool er en klub med historie og sjæl præsis som barca. :smile:
Lawl.. SÅ du mener at Real ikke har historie?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Liverpool har sgu ikke noget at gøre med Barca. De lever i fortiden, fordi de ikke har vundet en skid de sidste 20 år, og de spiller forfærdelig fodbold.

Jeg forstår i øvrigt ikke det der argument med "historie" - hvor går skillelinjen for, hvornår man har historie, og hvornår man ikke har? Har Utd ingen historie, fordi de har vundet en del mere siden 1991, end de havde vundet inden da? Eller går linjen helt arbitrært ved antal trofæer pr. årtusindeskiftet?

Men fint nok, at man kan leve på fortidens sejre, når man ikke er i stand til at vinde noget i nutiden.

Kom så City!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Nidzo7 skrev:Kompany>Vidic
Sådan en kommentar er så dum at høre på, at det ville være det samme som, hvis man sagde, at Van Persie er bedre end Messi.

Vidics evner burde være klart og indiskutabelt overfor alle. Det er ikke for sjovt, så der er kun gået 2 mål ind i alle de kampe Vidic har været med for United i denne sæson. Og ligeledes var Vidic den helt generelle grund til at United vandt ligamesterskabet sidste år som fucking forsvarsspiller. FORSVARSSPILLER. Hvor tit sker det?

Kompany er fantastisk forsvarsspiller, men ingen over Vidic i forsvarsfacetter. Den eneste er IMO kun Puyol, der kan sættes i samme kategori som Vidic, når denne er i form.

@ Visca

Jeg forstår dig. Dommerne er katastrofale i England, hvilket også kom til udtryk ved Uniteds kamp, hvor linjedommeren åbenbart mener, at en ren tackling i feltet skal takseres til straffe.

Enten dømmer dommerne ufattelig ringe ved at give frispark hele tiden og dømme meget tyndt eller svagt, ellers tillader de, at svinske spillere og svinske hold som Chelsea, Wolverhampton og andre må brække benene på modstanderen uden kort. Det er enten eller. Den eneste, der kan styre en kamp i England er kun Howard Webb. Resten er lige til at lukke op og skide i. Sørgeligt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Første gang jeg nogensinde sidder og ærgrer mig, når Liverpool klokker i det. Det troede jeg aldrig jeg ville opleve. Come on, POOL!!!!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

# 23 skrev:
Nidzo7 skrev:Kompany>Vidic
Sådan en kommentar er så dum at høre på, at det ville være det samme som, hvis man sagde, at Van Persie er bedre end Messi.
Måske ligeså dum som den om at Barcelona spillerne smider sig ved den mindste kontakt, senest Milan kampen? Eller...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev: @ Visca

Jeg forstår dig. Dommerne er katastrofale i England, hvilket også kom til udtryk ved Uniteds kamp, hvor linjedommeren åbenbart mener, at en ren tackling i feltet skal takseres til straffe.

Enten dømmer dommerne ufattelig ringe ved at give frispark hele tiden og dømme meget tyndt eller svagt, ellers tillader de, at svinske spillere og svinske hold som Chelsea, Wolverhampton og andre må brække benene på modstanderen uden kort. Det er enten eller. Den eneste, der kan styre en kamp i England er kun Howard Webb. Resten er lige til at lukke op og skide i. Sørgeligt.
Synes du, jeg synes han er en katastrofe og over-hyped dommer. Manden har tit nogle mærkværdige kendelser, og man har vel ikke glemt VM finalen. Jeg ved at hans betingelser ikke var optimale, men hans præstation var ringe i den kamp, en af mange. Webb er slet ikke god, men medierne har gjort ham god med al den hype, der er omkring ham. Hvis Webb er den bedste af de engelske dommere, så er dommerstanden virkelig ringe i England.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev: @ Visca

Jeg forstår dig. Dommerne er katastrofale i England, hvilket også kom til udtryk ved Uniteds kamp, hvor linjedommeren åbenbart mener, at en ren tackling i feltet skal takseres til straffe.

Enten dømmer dommerne ufattelig ringe ved at give frispark hele tiden og dømme meget tyndt eller svagt, ellers tillader de, at svinske spillere og svinske hold som Chelsea, Wolverhampton og andre må brække benene på modstanderen uden kort. Det er enten eller. Den eneste, der kan styre en kamp i England er kun Howard Webb. Resten er lige til at lukke op og skide i. Sørgeligt.
Synes du, jeg synes han er en katastrofe og over-hyped dommer. Manden har tit nogle mærkværdige kendelser, og man har vel ikke glemt VM finalen. Jeg ved at hans betingelser ikke var optimale, men hans præstation var ringe i den kamp, en af mange. Webb er slet ikke god, men medierne har gjort ham god med al den hype, der er omkring ham. Hvis Webb er den bedste af de engelske dommere, så er dommerstanden virkelig ringe i England.
Jeg siger ikke, at han er god. Jeg siger bare, at han godt kan lægge en linje, som han fastholder. Udover De Jongs morderiske tackling, synes jeg, at Webb er godt til at fastlægge en linje. At han så har mange mærkelige kendelser er så noget andet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Aguero for pokker....

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rejs dig op Aguero.. Der var jo ikke noget..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Man har eddermeme ikke mange hjerneceller som Liverpools spiller, når man gang på gang bliver ved med at lave indlæg ind til boksen, hvor Suarez skal konkurrere mod to fysiske monstre og stærke spiller som Kompany og Lescott.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

teemuss

Re: Premier League Tråden

Indlæg af teemuss »

"23" du må da hade liverpool som utd fan gør du ikk? :glad:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

teemuss skrev:"23" du må da hade liverpool som utd fan gør du ikk? :glad:
Jeg hader Liverpool som pesten, men jeg hader City til døden, selvom de har nogle vilde spillere, så kan jeg ikke fordrage klubben, deres klamme fans, der lige pludselig er dukket frem efter alle disse år.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster