Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

Ronaldinho skrev:
Siempre Barca skrev:Andre Santos er er godt indkøb - kvalitet- og bredemæssigt. Efter salget af Armand Traore til QPR, har klubben kun skadet Gibbs tilbage, og det er simpelt bare for lidt. Han minder dertil lidt om Clichy; har speed og unik udenholdhed. Good signing.
De har iøvrigt også fået Craig Bellamy, klasse angriber efter min mening.
Bellamy er solgt til Liverpool på en fri transfer :-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Visca, hvordan ville du have det hvis Milito skiftede til Real? Det er samme situation. Den er ikke helt god. Det er sgu at skide lidt på alle de folk der har støttet og holdt af en, at man efter tre års løn, opmuntring og fine ord fra klub, træner og fans så at skifte til ens ærkerival (én af dem i hvert fald).
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Visca, hvordan ville du have det hvis Milito skiftede til Real? Det er samme situation. Den er ikke helt god. Det er sgu at skide lidt på alle de folk der har støttet og holdt af en, at man efter tre års løn, opmuntring og fine ord fra klub, træner og fans så at skifte til ens ærkerival (én af dem i hvert fald).
Jeg vil selvfpelgelig ikke hoppe af glaede, men jeg ville ikke kalde ham forraedder, hvis vi vel at maerke beslutter os for, at han er ikke vaerd at holde paa. Situationen med Hargo er jo, at Man Utd ikke foelte, han var god nok til at blive tilbudt en kontrakt, det har han selv sagt, og hade forstaaelse for i oevrigt. Havde situation vaeret den samme med Gabi, saa var jeg ikke blevet harm over det.

Det kan da godt vaere at han har faaet stoette, og man har holdt af en, men det er vel ogsaa det man skal med en af sine ansatte?. Hargo har jo ogsaa ikke andet end rost klubben, ogsaa da man valgte ikke at forlaenge med ham. Jeg kan som sagt ikke forstaa at Man Utd fans i dette tilfaelde kan bebrejde Hargo noget. Som jeg skrev tidligere, fans har en tendens til se gennem fingre med kontroversielle beslutninger, naar det er klubben som tager dem, men spilleren maa ikke. Jeg saa f.eks. ikke mange Man Utd fans, som skrev blogs om, at det nu var synd, Man Utd ikke havde tilbudt ham en kontrakt, eller en god nok kontrakt. Alle havde forstaaelse for klubbens beslutning, men naar Hargo vaelger at skifte til City, saa skider han lige pludselig paa alle fans.

Men fred vaere med det, alle fans taenker ikke ens. Jeg synes f.eks. ikke han goer noget forkert, men det er der andre som goer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:Hvad mener folk herinde om Arsenals indkoeb paa sidste dagen af transfervinduet. Arteta, Mertesacker, Santos og Benayoun. Jeg kan kun se Mertasacker som en rigtig forstörkning af holdet, i forhold til sidste saeson. Hvad mener folk herinde?
Har aldrig været fan af tyskeren, men alligevel er han en forstærkning hos Arsenal. Arteta er lidt undervurderet synes jeg, selvom han ikke er verdensklasse er han et udmærket køb. Benayoun er vel et ok køb selvom jeg er overrasket over hvor lidt han spillede i Chelski. A. Santos er brasilliansk landsholdspiller og selvom de ikke er hvad de har været tæller det lidt. Han er nu mere wing end back efter min mening.

Når nu de (selvforskyldt) havde så lidt tid til transfers, så kunne det have være meget værre. Jeg tror de bliver overhalet af Liverpool i år.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Hæhæhæ. Go Blackburn.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

det er ihvertfald ikke hver dag man ser et hold score over dobbelt så mange mål som modstanderen og stadig taber.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Hæhæhæ. Go Blackburn.
Det er noget lårt! Jeg havde fandeme sat penge jeg ikke engang har, på at Arsenal vandt, i håb om at få nogle penge. Den havde jeg, så havde jeg Swansea over WBA og vores egen kamp, naturligvis. Men det er jo ligegyldigt, nu når Arsenal stinker så meget. Fock dig, Wenger. Jeg hader dig.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:Hæhæhæ. Go Blackburn.
Det er noget lårt! Jeg havde fandeme sat penge jeg ikke engang har, på at Arsenal vandt, i håb om at få nogle penge. Den havde jeg, så havde jeg Swansea over WBA og vores egen kamp, naturligvis. Men det er jo ligegyldigt, nu når Arsenal stinker så meget. Fock dig, Wenger. Jeg hader dig.
Jeg havde sat penge på, at Arsenal ville score kampens 4. mål efter pausen, hvilket lige animerede Blackburn til at gøre min økonomi endnu mere elendig. Super.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Det kører for Arsenal, må man sige. Det er nogle kvalitetsspillere, Wenger har købt ind.

I morgen er der nogle spændende kampe i P.L, Spurs - Fools og Man Utd - Chelsea, det ser jeg frem til. En sejr til Man Utd og en sejr til Spurs vil være perfekt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Visca El Barca skrev:Det kører for Arsenal, må man sige. Det er nogle kvalitetsspillere, Wenger har købt ind.
Min promille er pt. indrettet sådan at jeg ike må køre bil... mikdtest talt.

M;EN... Hvis der var et implicit af diss af Arteta dér...... Så ville jeg med glæde give dig en lammer om så du vejer 150+ og er tatoveret i støørstedelen af ansigtet!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:Hæhæhæ. Go Blackburn.
Det er noget lårt! Jeg havde fandeme sat penge jeg ikke engang har, på at Arsenal vandt, i håb om at få nogle penge. Den havde jeg, så havde jeg Swansea over WBA og vores egen kamp, naturligvis. Men det er jo ligegyldigt, nu når Arsenal stinker så meget. Fock dig, Wenger. Jeg hader dig.
Lille tip til fremover: Lad være med at smide penge på Arsenal, de har pt. en målscore på -8...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Lille tip til fremover: Lad være med at smide penge på Arsenal, de har pt. en målscore på -8...
Hermed noteret!

Nej, men helt seriøst, så havde Blackburn jo heller ikke ligefrem været suveræne, og oven i det regnede jeg med at Arsenal ville bevise at de kunne noget. Men åbenbart ikke. Lorte hold.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

BarçaDK skrev:
Visca El Barca skrev:Det kører for Arsenal, må man sige. Det er nogle kvalitetsspillere, Wenger har købt ind.
Min promille er pt. indrettet sådan at jeg ike må køre bil... mikdtest talt.

M;EN... Hvis der var et implicit af diss af Arteta dér...... Så ville jeg med glæde give dig en lammer om så du vejer 150+ og er tatoveret i støørstedelen af ansigtet!

:lol: :lol: :lol: He He, rolig nu, det var ikke for at gøre grin med Arteta, han gjorde det faktisk ret godt, i hvert fald i første halvlegen. Det er bare mere folk som Mertesacker, Santos, Benayoun og Park, som ikke er "quality", sådan som Wenger ellers påstår de er. Mertesacker er tysk landsholdsspiller, men han virker for langsom til P.L. Santos er bare en billigere udgave af Carlos, og ham synes jeg ikke var særlig god, defensivt. Park og Benayoun var ikke med, men der er langtfra Cesc/Nasri til de spillere der. Den eneste, som er en nogenlunde forstærkning må være Arteta.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er i øvrigt en underdrivelse at sige at André Santos ikke var særligt god defensiv. Han er, og har i øvrigt altid været, en kæmpe katastrofe rent defensivt. Fuldstændig ubrugelig i det aspekt!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Luka Modric <3.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster