Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Visca - jeg må indrømme at jeg også har svært ved at se relevansen ved at et svækket RM kunne slå Barca for to sæsoner siden som HB pointerede i sin post.

Alt kan ske i fodbold så selvfølgelig kan et skadesramt Bayern hold vinde over Barca. Det omvendte kunne vel også lade sig gøre. Jeg mener bare at Barca er stærkere p.t. og har en god chance for at gå videre. Det kræver at Barca spiller op til deres bedste og at vi ikke sløser chancer bort som med City og PSG.

Neyo og Suarez får chancer tror jeg, og hvis de sløser med dem kan det blive komplekst. Især på dødbolde vil Bayern true og så skal de lukkes af på flankerne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Du siger jo selv, at alt kan ske. Det siger HB også, alt kan ske, selvom de skulle mangle 3-4 startere. Det synes jeg er let at forstå.

Jeg er sådan set lidt ligeglad med, at folk har travlt med at pointere, at vi er stærkere end Bayern. Er vi det, er vi ikke det, hvem ved? "min far er stærkere end din far" leg er lidt uinteressant for mig, må jeg indrømme.

Du mener så, at Bayern næsten ingen chance har på Camp Nou, de burde i hvert fald ikke få noget som helst med fra Camp Nou. Det fortolker jeg som, at du forventer vi vinder klart eller? Det er din opfattelse. Min er en helt anden, men heldigvis finder vi jo ud af det om en uge og det samlet resultat får vi om to ca. to uger.

Relevansen skal ses i, at HB mener et hold sagtens kan få et resultat mod os, selvom holdet skulle mangle 3-4 startere. Havde Pep foretrukket at alle mand var klar? Helt sikkert! 100%, det ville n hvilken som helst træne gøre. Men hvad er garanti for, at de spiller man tror ville starte ind, ville ende med at starte inde f.eks.? Det er ikke sikkert.

Pep har stadigvæk en god trup, han har gode spillere at vælge mellem. Det var vel det, HB mente med sit indlæg, tror jeg.
Senest rettet af Visca El Barca tors apr 30, 2015 4:17 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Det var netop det, jeg mente, Visca. :glad:

Nu skal der ikke koges for meget suppe på min kommentar omkring Real slog os tilbage i 2013 med et reservespækket hold. Det var såmænd bare for, at folk ikke fik gjort os til kæmpe favoritter. Vi har hjemmebane fordel i første kamp og måske den bedste offensiv, der nogensinde er set, men bolden er rund og Bayern skal nok gøre sit, for at forhindre et dårligt udgangspunkt til returkampen, uanset skader eller ej.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er med dig Brotha.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Du siger jo selv, at alt kan ske. Det siger HB også, alt kan ske, selvom de skulle mangle 3-4 startere. Det synes jeg er let at forstå.

Jeg er sådan set lidt ligeglad med, at folk har travlt med at pointere, at vi er stærkere end Bayern. Er vi det, er vi ikke det, hvem ved? "min far er stærkere end din far" leg er lidt uinteressant for mig, må jeg indrømme.

Du mener så, at Bayern næsten ingen chance har på Camp Nou, de burde i hvert fald ikke få noget som helst med fra Camp Nou. Det fortolker jeg som, at du forventer vi vinder klart eller? Det er din opfattelse. Min er en helt anden, men heldigvis finder vi jo ud af det om en uge og det samlet resultat får vi om to ca. to uger.

Relevansen skal ses i, at HB mener et hold sagtens kan få et resultat mod os, selvom holdet skulle mangle 3-4 startere. Havde Pep foretrukket at alle mand var klar? Helt sikkert! 100%, det ville n hvilken som helst træne gøre. Men hvad er garanti for, at de spiller man tror ville starte ind, ville ende med at starte inde f.eks.? Det er ikke sikkert.

Pep har stadigvæk en god trup, han har gode spillere at vælge mellem. Det var vel det, HB mente med sit indlæg, tror jeg.
Jeg synes at skuffelsen LANGT større hvis Barca er ryger ud som vi gjorde imod Chelski og Inter, det klart bedre hold, men straffet pga dommer og/eller freakmål. Derfor er det interessant at snakke om styrkeforholdet før kampen - selvom det er hypotetisk. Da vi røg ud til Bayern to sæsoner tilbage der var jeg 100% afklaret med at Barca røg ud til et stærkere og mere sultent hold så det gjorde knapt så ondt. Slår Bayern os på Camp Nou på tirsdag så vil det gøre rigtig ondt og kritikken af dem som ikke præsterede vil være hård.

Sådan skal holdet selvfølgelig ikke tænke. Det er en kamp som kræver 100% og man går efter t vinde, som var det den sidste dag på jorden.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tolquhon »

Det er lige gået op for mig, at vi først spiller onsdag - det betyder, at jeg når at få Sky Sports inden kampen! Tag DEN, elendige internetforbindelse! :grin:

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nói NPO »

Tolquhon skrev:Det er lige gået op for mig, at vi først spiller onsdag - det betyder, at jeg når at få Sky Sports inden kampen! Tag DEN, elendige internetforbindelse! :grin:
Hvordan har du lige fået sky sports?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Damn er ikke hjemme i aften, er der nogen der kender sider med streams som kan bruges på tablets?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Nói NPO skrev:
Tolquhon skrev:Det er lige gået op for mig, at vi først spiller onsdag - det betyder, at jeg når at få Sky Sports inden kampen! Tag DEN, elendige internetforbindelse! :grin:
Hvordan har du lige fået sky sports?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tolquhon bor i England :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:
Nói NPO skrev:
Tolquhon skrev:Det er lige gået op for mig, at vi først spiller onsdag - det betyder, at jeg når at få Sky Sports inden kampen! Tag DEN, elendige internetforbindelse! :grin:
Hvordan har du lige fået sky sports?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tolquhon bor i England :).
Jeg er ret sikker på, at Aberdeenshire ikke ligger i England... ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Tolquhon, er du flyttet?

EDIT: Ja det er du, kan jeg se.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tolquhon »

Visca El Barca skrev:Tolquhon, er du flyttet?

EDIT: Ja det er du, kan jeg se.
Jep, konen savnede landskabet, så vi flyttede nordpå for et års tid siden - jeg nåede sågar at deltage i afstemningen om uafhængighed :glad:

Jeg glæder mig til at se, hvor stor en parabolantenne han er nødt til at smække op på væggen i morgen for at vi kan få et stabilt signal. Efter sigende er de nødt til at være større i Skotland, fordi signalet er svagere her (eller måske er det pga. det konstante gråvejr...) - men alt andet lige burde jeg ende med en mindre løsning end hvis jeg skulle fortsætte med at fange Al Jazeera Sport (omkring 3 m i diameter!).

Anyway, det bliver godt at blive uafhængig af diverse streaming-sider, og forhåbentlig kan jeg presse en god pris ud af dem igen, når abonnementet skal fornys om et års tid. :cool:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Så for helvede, så er det snart. Jeg håber og regner med at Allegri starter ude med Pirlo. Pirlo har ikke været god i denne sæson, og slet ikke i en kamp hvor han skal løbe mere end han plejer. Hans defensive arbejde er ikke til stede, og han bevæger sig i en diameter omkring 2-3 meter.

Buffy, Barzaglie, BonBon, Chiellini, Lich, Evra, Pereyra, Vidal, Marchiso, Tevez og Llorente/Morata.

Juve er stærke hjemme, de skal holde nullet, holder de nullet har de virkelig gode chancer i returen. Men en sejr, kom SÅÅÅÅÅ!
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Lyder spændende, Tolquhon. Er det permanent ophold?

Jeg misser Juve-RM kampen i tv pga arbejde, måske også det bedste. Bange for at RM får et ok udgangspunkt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Pereyra, Vidal og Marchisio er en stærk midtbane, men tænk hvor meget stærkere den ville være med Pogba. Ærgerligt at han er ude.

Krydser dog fingre for at Barzagli, Bonucci og Chiellini æder enhver Madrid-spiller med hud og hår. Det er en forsvarstrio der absolut burde have niveauet til at holde Madrid fra fadet i store dele af kampen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster