Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:
Det er et gammelt billede.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Sådan en stemning måtte der gerne være oftere på Campen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

De spiller fandme godt city.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Absolut.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Bager »

Jeg må indrømme, at jeg er kæmpe fan af De Bruyne. I mine øjne er han er top 5. Meget intelligent, pasningsstærk og teknisk fremragende.

Men Sterling - han er godtnok irriterende at se på :/
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Robert på plads på Stamford Bridge, i aften for at se noget fodbold for klubbens penge. Scouter sikkert Phil Jones og Cahill.

Kom så Chelski.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Robert på plads på Stamford Bridge, i aften for at se noget fodbold for klubbens penge. Scouter sikkert Phil Jones og Cahill.

Kom så Chelski.
Hvad siger rygterne da? Mon det er Herrera, vi kigger på? Hazard????? Please, lad det være Hazard.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Morata er så vanvittig på hovedet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Mourinho. 1 mål i syv udebanekampe mod top 6-holdene i Premier League. Det er decideret en skandale at anse ham som en toptræner. Hans tilgang til spillet er så überforældet. Den gik i 2000'erne. I dag kan du ikke det der. Uniteds offensive spil er noget af det mest tandløse, jeg har set. Spillerne er rådvilde og ingen aner, hvad de skal.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Gud Mourinho er så kedelig! Det er til gengaeld rigtig godt klaret, at manden kan saelge sine ideer til de store klubber, han får en roevfuld penge til spillerkoeb, hvorefter han spiller det mest simple (og kedelig) form for fodbold! Det kaster så selvfoelgelig nogle trofaer af sig, men jeg mener. Det ville vaere kriminelt, hvis det ikke gjorde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Ja ja, kujon osv. Fint fint.
#jesuisSheep

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af !Option »

MessiPogba skrev:Mourinho. 1 mål i syv udebanekampe mod top 6-holdene i Premier League. Det er decideret en skandale at anse ham som en toptræner. Hans tilgang til spillet er så überforældet. Den gik i 2000'erne. I dag kan du ikke det der. Uniteds offensive spil er noget af det mest tandløse, jeg har set. Spillerne er rådvilde og ingen aner, hvad de skal.
Det er nærmere en skandale ikke at anse ham som en toptræner, uagtet at han spiller en kedelig omgang fodbold... :roll:
Rey Abi!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Ja ja, kujon osv. Fint fint.

???
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:Gud Mourinho er så kedelig! Det er til gengaeld rigtig godt klaret, at manden kan saelge sine ideer til de store klubber, han får en roevfuld penge til spillerkoeb, hvorefter han spiller det mest simple (og kedelig) form for fodbold! Det kaster så selvfoelgelig nogle trofaer af sig, men jeg mener. Det ville vaere kriminelt, hvis det ikke gjorde.
Han har brugt over 3,5 milliarder kroner på at spille som Stoke under Pulis. Det er fandme en bedrift.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

!Option skrev:
MessiPogba skrev:Mourinho. 1 mål i syv udebanekampe mod top 6-holdene i Premier League. Det er decideret en skandale at anse ham som en toptræner. Hans tilgang til spillet er så überforældet. Den gik i 2000'erne. I dag kan du ikke det der. Uniteds offensive spil er noget af det mest tandløse, jeg har set. Spillerne er rådvilde og ingen aner, hvad de skal.
Det er nærmere en skandale ikke at anse ham som en toptræner, uagtet at han spiller en kedelig omgang fodbold... :roll:
Hvordan kan du være en toptræner, når du spiller noget af det mest jammerlige fodbold? Han udvikler ingen spillere, han går kun efter erfarne spillere. Han er røvligeglad med klubbernes DNA og alt andet, bare han vinder. United er ligesom os. Det er ikke nok bare at vinde. Det skal gøres i klubbens ånd, og det der er røvjammerligt.

Mourinho er en underdogtræner. Der er han fantastisk. Men hans tilgang til spillet er på ingen måder appellerende til en topklub. Det er for vildt, at United hoppede med på at hente ham til klubben.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 87 gæster