Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

kklaus skrev:Umiddelbart vil jeg hellere have Bayern i en finale end over 2 kampe.
Jeg tror, vi kan slå Bayern over to kampe, og jeg vil hade at se dem i en finale. Lad os bare trække dem med det samme. Porto måtte have haft en nedsmeltning, siden de kan indkassere 5 mål på en halvleg. Så gode er Bayern altså heller ikke.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jesni skrev:
kklaus skrev:Umiddelbart vil jeg hellere have Bayern i en finale end over 2 kampe.
Jeg tror, vi kan slå Bayern over to kampe, og jeg vil hade at se dem i en finale. Lad os bare trække dem med det samme. Porto måtte have haft en nedsmeltning, siden de kan indkassere 5 mål på en halvleg. Så gode er Bayern altså heller ikke.
Jo, så gode er Bayern. Skræmmende nok, da de mangler Schweini, Robben, Ribéry, Javier Martinez, Benatia og Alaba.
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Respekt til Bayern, som altid, men man slår ikke et andet hold 5-0 i én halvleg i Champions Leauge, uden at modstanderen - udover at du selv har været god - har spillet under niveau. Jeg siger ikke de er dårlige, men jeg tror godt, vi kan slå dem.

Hvis det resultat var et udtryk for et normalt niveau, kan man undre sig over, de tabte i den første kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad håber folk på i aften? Og jade fleste vil have real ud men tænker at hvis de går videre så har de trods alt i hårdere program hvilket kan påvirke deres kampe i la liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Hvad håber folk på i aften? Og jade fleste vil have real ud men tænker at hvis de går videre så har de trods alt i hårdere program hvilket kan påvirke deres kampe i la liga.
Men hvis atletico går videre, så er de ikke ligeså friske, når de møder os. Man kan vende og dreje det som man vil. Jeg ser helst atletico videre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Det er rigtigt. Og jeg er sgu enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Real videre, så vi har mulighed for endnu et El Clasico, hvor vi naturligvis tæver dem.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Hvad håber folk på i aften? Og jade fleste vil have real ud men tænker at hvis de går videre så har de trods alt i hårdere program hvilket kan påvirke deres kampe i la liga.
Ideelt set, møder vi RM i finalen hvor vi selvfølgelig slår dem. Hermed kan de ikke udelukkende fokusere på ligaen, og da de skal ud i hårde semifinaler kan de meget vel tabe point når de skal møde Sevilla på udebane.

Dog bliver jeg glad hvis Atletico slår dem ud i dag og så kan man håbe at moralen går stærkt sydpå for holdet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er sgu lidt ligeglad, kan ikke fordrage nogle af holdene, men hælder måske en lillebitte smule til Atletico, da det altid er sjovt at se Real fejle, no jinx.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Piquénbauer skrev:Hvad håber folk på i aften? Og jade fleste vil have real ud men tænker at hvis de går videre så har de trods alt i hårdere program hvilket kan påvirke deres kampe i la liga.
Alle spekulationer til side, så ved jeg, at når bolden ruller i aften, så hepper jeg 100% på Atletico. Jeg ved godt det her lyder indebrændt, men min fodboldsæson kan ikke gå helt ad helvede til hvis RM ryger ud iaften. Og jeg ved godt at en alm fan ville sige at det er en mærkelig holdning, for man bør heppe på sit hold. Men hold kæft hvor håber jeg de taber. There, I said it.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber altid at Real Madrid taber. Ingen undtagelser.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Kunne man dog bare diskvalificere dem begge og få Schalke og Leverkusen tilbage!
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Jeg håber altid at Real Madrid taber. Ingen undtagelser.
Heller ikke engang, hvis en Real sejr over fx. Atl. Madrid i sidste spillerunde af La Liga, kunne sikre os mesterskabet?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg håber altid at Real Madrid taber. Ingen undtagelser.
Heller ikke engang, hvis en Real sejr over fx. Atl. Madrid i sidste spillerunde af La Liga, kunne sikre os mesterskabet?
Jo da, for så vinder Real jo i sidste ende. I min drømmeverden ender Real Madrid altid på 4. pladsen i La Liga, ryger ud af Champions League i gruppespillet efter 6 nederlag og taber finalen i Copa del Rey.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg er også temmelig splittet. Jeg nærer - eller måske snarere: nærede - en vis sympati for Atlético Madrid, blandt andet fordi et tredje tophold af en vis styrke i La Liga ubetinget var et gode, men efterhånden begynder jeg at blive træt af deres beregnende og unødigt aggressive spil og deres evindelige brok over enhver kendelse.

Real Madrid har jeg det sådan med, at kampene imod dem skal vindes og vi skal klare os bedre end dem i alle de turneringer, begge hold deltager i. Ellers vældig nøgternt. De spiller i mine øjne simpelthen mere seværdig fodbold end Atlético og har flere gode spillere i truppen. CL har mere glæde af dem end af Atlético - og jeg vil hellere have Real i puljen til semifinale-lodtrækningen end Atlético.

Lad os få en kamp, der slider hårdt på begge parter og får dem til at tabe pusten i La Liga. Og lad os så få et sæt El Clásico i semifinalerne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster