Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Storken skrev:Liverpool er simpelthen en omvandrende hjerneblødning.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

zqa skrev:
Storken skrev:Liverpool er simpelthen en omvandrende hjerneblødning.
Enig.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Zqa's one-man show

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

zqa skrev:
Storken skrev:zqa er simpelthen en omvandrende hjerneblødning.
Enig.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Så så,

Som Liverpool fan er jeg enig i Klopps filosofi..

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Kane prøver rigtigt, at følge med Suarez i denne sæson hva. Der er stadig lang vej igen!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:Kane prøver rigtigt, at følge med Suarez i denne sæson hva. Der er stadig lang vej igen!
Kane har scoret 21 mål i hans sidste 10 udekampe (klub og landshold). Der er nok lidt tilfældigheder involveret, men han er sandsynligvis en god målscore :glad:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
A$AP skrev:Kane prøver rigtigt, at følge med Suarez i denne sæson hva. Der er stadig lang vej igen!
Kane har scoret 21 mål i hans sidste 10 udekampe (klub og landshold). Der er nok lidt tilfældigheder involveret, men han er sandsynligvis en god målscore :glad:
5-0? Eller måske endda 8-0? :)
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:
A$AP skrev:Kane prøver rigtigt, at følge med Suarez i denne sæson hva. Der er stadig lang vej igen!
Kane har scoret 21 mål i hans sidste 10 udekampe (klub og landshold). Der er nok lidt tilfældigheder involveret, men han er sandsynligvis en god målscore :glad:
5-0? Eller måske endda 8-0? :)
Det sjove er, at jeg var i tvivl, da jeg skrev det. Jeg synes egentlig det virkede mest bekendt med målscorer, men jeg gad ikke slå det op :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

City er seriøst 2-3 spillere fra at måske blive verdens bedste hold. De spiller fantastisk, synes jeg. De mangler måske en Busquets-prime type, og så en decideret forsvarsgeneral og så ved jeg ikke lige med venstre backen, da de kun har Mendy, der er oprigtig venstre back, og han er nu ude i 8 måneder, og så er de der i mine øjne. Silva og de Bruyne er fantastiske, og Jesus bliver kun bedre og bedre.

Spillerne er ved at forstå Peps tanker og måde at spille fodbold på, og de har indtil videre været fremragende i sæsonen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Godt nok skuffet over Chelsea. De havde med Citys skader og fravær alle forudsætninger for at kunne gå ud og overrumple Citys midtbane og forsvar. 60 minutter inde, og ikke én reel chance.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Godt nok skuffet over Chelsea. De havde med Citys skader og fravær alle forudsætninger for at kunne gå ud og overrumple Citys midtbane og forsvar. 60 minutter inde, og ikke én reel chance.
Det er Conte, hvad havde du forventet? Han er jo ligeså pragmatisk som Simeone, Benitez og Mourinho. Typer, der ødelægger fodbold.

Alene det, at Morata bliver skadet og skal udskiftes, så sætter han Willian ind fremfor den åbenlyse i Batshuayi. Vidner om en mand med manglende nosser ti lat turde at gøre noget, og endda på egen hemmebane. Det er pinligt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Ps. Jeg er 100 procent sikker på, at Martin Atkinson er en decideret bestilling fra Abramovich. Det er mig en gåde, at han 9 ud af 10 gange får Chelseas store kampe på Stamford Bridge, og han altid skal dømme deres vej. Møgringe dommer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Azpilicueta er godt nok en fantastisk forsvarsspiller, der kan alle tre positioner i forsvaret. Simpelthen en fornøjelse at se ham forsvare i løbet af en kamp.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Pep har godt nok fået de Bruyne til at tage sit shit til next level, hvilket i sig selv er skræmmende, da han var god inden da. Fantastisk spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster