Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold nu kæft, Arsenal får smæk. To vilde mål!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rigtig flot mål af Rooney!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Det er en fantastisk fodbolddag i dag.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Ashley er fantastisk, intet mindre!. Arsenal til gengæld, ja det er en hel anden historie. Det er meget sjovt, at RVP er en af dem der skal gå forrest i denne kamp. Han brænder straffespark og så virker han ret ligeglad.

Jeg synes generelt at de mere rutinerede spillere i Arsenal har en ligeglad attitude.

Rooney, fantastisk!

Arsenal bliver i den grad kørt over, og det samme kan man vist sige om Wengers lille projekt, som nok også bliver skudt i sænk!. Gad vide, hvor længe han kan bilde folk ind, at han er den rette mand til jobbet, med samme tilgang til spillet og taktikken med at satse på unge spillere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Helt enig! Så mangler vi bare lige at Real Madrid taber til Zaragoza!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Arsenal bliver i den grad kørt over, og det samme kan man vist sige om Wengers lille projekt, som nok også bliver skudt i sænk!. Gad vide, hvor længe han kan bilde folk ind, at han er den rette mand til jobbet, med samme tilgang til spillet og taktikken med at satse på unge spillere.
Det er ærligt talt sørgeligt at en klub med sådan en historie og sådan et potentiale, skal lide under en mand der har vist sig at være inkompetent i efterhånden en del år. Hvis der ikke virkelig er fremgang at spore i resten af sæsonen, føler jeg mig overbevist om at han får sparket - man kan ikke blive ved med at se passivt til, mens han hiver klubben længere og længere ned med sin overdrevne tillid til spillere der egentlig ikke for alvor kan noget.

... og så scorer Walcott. Skidt af De Gea. Han er virkelig svingende. Virkelig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Meget skidt af De Gea.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Premier League Tråden

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

ja for ..... av av av nellen
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Arsenal bliver i den grad kørt over, og det samme kan man vist sige om Wengers lille projekt, som nok også bliver skudt i sænk!. Gad vide, hvor længe han kan bilde folk ind, at han er den rette mand til jobbet, med samme tilgang til spillet og taktikken med at satse på unge spillere.
Det er ærligt talt sørgeligt at en klub med sådan en historie og sådan et potentiale, skal lide under en mand der har vist sig at være inkompetent i efterhånden en del år. Hvis der ikke virkelig er fremgang at spore i resten af sæsonen, føler jeg mig overbevist om at han får sparket - man kan ikke blive ved med at se passivt til, mens han hiver klubben længere og længere ned med sin overdrevne tillid til spillere der egentlig ikke for alvor kan noget.

... og så scorer Walcott. Skidt af De Gea. Han er virkelig svingende. Virkelig.

Jep, Wenger har været inkompetent, men jeg er ikke sikker på, at selv en dårlig sæson vil resultere i en fyring. Enhver anden træner havde fået sparket i en klub som Arsenal, hvis man ikke havde vundet et trofæ i seks år.

Wenger er blevet mærkelig. Jeg anerkender hans tidligere bedrifter, han er stadig en knald dygtig træner, når det handler om at udvikle spillere. Jeg anerkender hans betydning, ikke alene for Arsenal, men for fodboldspillet i England generelt. Det er dog helt åbenlyst, at hans projekt eller strategi med at satse på helt unge, i de fleste tilfælde ukendte spillere, som dermed skal bære holdet. Han har mange gode, unge talenter, men det er jo åbenlyst at de har brug for nogle rutinerede kræfter at læne sig opad. Derudover trænger hans forsvar i den grad til noget forstærkning, sådan er det hvert år.

Det er bare det samme man hører fra Wenger år efter år.Vi var godt med, vi var uheldige med skader, det er dommerens skyld osv osv. Det er som om, det mere og mere er blevet en princip sag for ham. Jo mere folk kritiserer hans "børne-projekt", desto mere holder han fast i det. Det må være forklaring, ellers kan sådan en rutineret træner da ikke lave så mange dumme ting og tage så mange hjernedøde beslutninger. Se blot på deres transfervindue, det er jo kommet frem at både Cesc og Nasri ville væk, det vidste Wenger fra starten. Han holder så stædig fast i dem, vel-vidende, at det i sidste ende ikke vil føre til at de bliver. Han ser så bort fra at forstærke holdet, sælger Cesc og i særdeleshed Nasri, meget sent.

Nu er der så 3 dage tilbage af transfervinduet, og han har brug for mindst en forsvarsspiller ( helst to), mindst en midtbanespiller ( helst to, en afløser for Cesc og en for Nasri), og så angriber. Bendtner skal væk ( det har Wenger selv sagt), der er ANC til januar hvor de skal undvære både Chamakh og Gervinho i en måned der. Man kunne jo have valgt, at skille sig ad med Cesc og Nasri, i god tid, og ellers koncentrere sig om de spillere, der kunne forstærke holdet. De kunne så bruge pre-season til at spille sig ind på holdet.

Nu bliver det sådan nogle panik indkøb, alle ved, at Arsenal har kæmpe mangler, og de har i den grad brug for forstærkninger, hvis de skal ende på den 4. plads, for slet ikke at tale om trofæer. Tiden er også knap, og derfor kan sælgeren presse prisen i vejret. Godt gået Wenger, du har virkelig styr på tingene. Det er dog underholdende, og jeg håber da, at de ikke forstærker sig, og ender langt væk fra den 4. plads. Jeg har aldrig brudt mig om Arsenal og klubbens fans, og det er ikke blevet bedre de sidste par år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, hold nu da! :D

Visca skal nok lige læse dit indlæg igennem ... eerr barree liigee i færrd med at æde! :razz:

Edit: Okay, jeg sværger at jeg kun trykkede en gang på e, r og i! Mærkeligt!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Haha, hold nu da! :D

Visca skal nok lige læse dit indlæg igennem ... eerr barree liigee i færrd med at æde! :razz:
He He no problem, Bon appetit!. Det blev også lidt for langt!.

HA HA HA HA hvor bliver de kørt over, de bliver blæst ud! Hven kan bebrejde Cesc for at skifte fra sådan en uambitiøs klub, og en træner, som må have fået hjerneskader.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

HA HA HA HA HA HA...
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold da helt kæft! Smadret det der! Og der er lige netop 20 minutter endnu, som der lige blev påpeget i flimmerkassen! Go crazy, Chicharito!

teemuss

Re: Premier League Tråden

Indlæg af teemuss »

det mest uhyggelige er at barca kørte det utd hold totalt over i CL FINALEN.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

teemuss skrev:det mest uhyggelige er at barca kørte det utd hold totalt over i CL FINALEN.
Jep, det fortæller vel lidt om Barcas styrke kontra P.L kvalitet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 83 gæster