Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Fik Madrid skader eller noget?
Próxima Estación.... Parallel!

Hotnuk

Re: Champions league

Indlæg af Hotnuk »

abx skrev:Fik Madrid skader eller noget?
2 røde kort i de sidste 5 minutter, men de kan vi ikke rigtig bruge til noget på mandag...
Senest rettet af Hotnuk tirs nov 23, 2010 11:46 pm, rettet i alt 1 gang.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

abx skrev:Fik Madrid skader eller noget?
Nope, de kørte stille og roligt en 4-0'er hjem uden at bruge særlig mange kræfter. Ajax var en joke, og Real trak meget bevidst to røde kort til Ramos og Xabi, så de kan starte i knockoutfasen med rent bord.

Men kæft hvor er er Ajax dog godt nok ringe. Det var som at se Almeria.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Ah okey, æv bæv fristes man til at sige :)

Men heck, hellere 22 bedste spillere end dårlige undskyldninger ;)
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

# 23 skrev:
abx skrev:Fik Madrid skader eller noget?
Nope, de kørte stille og roligt en 4-0'er hjem uden at bruge særlig mange kræfter. Ajax var en joke, og Real trak meget bevidst to røde kort til Ramos og Xabi, så de kan starte i knockoutfasen med rent bord.

Men kæft hvor er er Ajax dog godt nok ringe. Det var som at se Almeria.
Så må du håbe at Barca får tæsk imorgen :wink:
MDCCCXCIX

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Lopezzz skrev:
# 23 skrev:
abx skrev:Fik Madrid skader eller noget?
Nope, de kørte stille og roligt en 4-0'er hjem uden at bruge særlig mange kræfter. Ajax var en joke, og Real trak meget bevidst to røde kort til Ramos og Xabi, så de kan starte i knockoutfasen med rent bord.

Men kæft hvor er er Ajax dog godt nok ringe. Det var som at se Almeria.
Så må du håbe at Barca får tæsk imorgen :wink:
Hvorfor skulle jeg håbe det? :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

FCK er bagud, og tror de får svært ved at lirke russerne op..
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Så har FCK tabt til Rubin. Hvis vi vinder senere i aften, så er vi videre samtidig med at vi vinder gruppen. Vi kan så passende stille med reserver + de unge, så de får noget spilletid og erfaring mod Rubin. I sidste runde må Pana som sagt meget gerne tage point fra FCK og så har jeg ikke noget imod at Rubin vinder kampen mod os, sådan det er os og Rubin der går videre og ikke FCK.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Højt at flyve... for Grønkjær. Han spillede helt over evne mod os i Parken, men nøj han havde problemer med at få tingene til at fungere igår. På et tidspunkt nævnte kommentatorerne at han havde 50% vellykkede afleveringer, og ja, så forærede han jo Rubin Kazan det straffespark der endte med at afgøre kampen.

Fin lille episode da Luna spurgte William Kvist "Hvis du kunne ændre én ting i forhold til aftenens kamp?" - og Kvist mente at det havde været smart at skære hænderne af Grønkjær.

Måske skulle han bare have indstillet karrieren efter kampen mod os i Parken, og have stoppet på toppen :wink:

For den helt neutrale seer må Kazan-FCK i øvrigt have været en sand is-ørkenvandring. Jøsses.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Så har FCK tabt til Rubin. Hvis vi vinder senere i aften, så er vi videre samtidig med at vi vinder gruppen. Vi kan så passende stille med reserver + de unge, så de får noget spilletid og erfaring mod Rubin. I sidste runde må Pana som sagt meget gerne tage point fra FCK og så har jeg ikke noget imod at Rubin vinder kampen mod os, sådan det er os og Rubin der går videre og ikke FCK.
Godt nok en lad indstilling. For os der håber vores hold vinder, skal det blive spændende at se om Thiago kan lirke russerne op.
Forumlegende

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Daluigi skrev:Godt nok en lad indstilling. For os der håber vores hold vinder, skal det blive spændende at se om Thiago kan lirke russerne op.
Jeg er helt enig med Daluigi. Og derudover forstår jeg slet ikke attituden i forhold til FCK. Ja medierne er elendige, men er det noget nyt?????

Det er ikke FCK's fejl, og for dansk fodbolds skyld, og fodbold generelt er det da klart FCK der skal gå videre. Hverken Rubin eller Panathinaikos har noget at byde ind med, deres 2 indbyrdes SYGT kedelige 0-0 kampe siger vel det hele. Håber virkelig FCB lammetæver Rubin på Camp Nou. Så er det sgu de to bedste hold der går videre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

# 23 skrev:
Lopezzz skrev:
# 23 skrev: Så må du håbe at Barca får tæsk imorgen :wink:
Hvorfor skulle jeg håbe det? :)
Jeg har svaret på dette spørgsmål men indlægget blev slettet så nu er det lige meget :wink:
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jamial skrev:
Daluigi skrev:Godt nok en lad indstilling. For os der håber vores hold vinder, skal det blive spændende at se om Thiago kan lirke russerne op.
Jeg er helt enig med Daluigi. Og derudover forstår jeg slet ikke attituden i forhold til FCK. Ja medierne er elendige, men er det noget nyt?????

Det er ikke FCK's fejl, og for dansk fodbolds skyld, og fodbold generelt er det da klart FCK der skal gå videre. Hverken Rubin eller Panathinaikos har noget at byde ind med, deres 2 indbyrdes SYGT kedelige 0-0 kampe siger vel det hele. Håber virkelig FCB lammetæver Rubin på Camp Nou. Så er det sgu de to bedste hold der går videre.
Jeg er fuldstændig ligeglad med dansk fodbold, det er en af grundene til at jeg vil have FCK ud. Lige pludselig er de blevet en slags "frelser" for dansk fodbold, det er til at brække sig over. Og nu skal vi heller ikke komme godt i gang med at rose FCK til skyerne ligesom den danske presse. De var ligeså defensiv i går, som Rubin er når de møder os. FCK er ikke et klasse mandskab, de mødte os på et tidspunkt, hvor vi ikke var helt oppe i gear.

Jeg tager det også rimelig roligt, den sidste kamp er en, vi har råd til at tabe. Jeg vil ikke blive overrasket, faktisk vil det være typisk dansk fodbold, hvis de snubler til allersidst og når det virkelig gælder.

Jeg synes, ligegyldigt hvad vi skal give de uge og reserverne chancen i sidste kamp på hjemmebane. Spillere som Xavi, Ini, Dani, Villa m.fl kan få en tiltrangt pause, og så får de unge erfaring fra en C.L kamp, noget der kan hjælpe dem i deres udvikling.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

L'equip Blaugrana

Re: Champions league

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Som forventet, så får 5 spillere fra Barca B chancen imod Rubin Kazan imorgen. Bartra, Fontás, dos Santos, Thiago og Vázquez.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Jeg ved godt vi har sikret os 1. pladsen i gruppen, men vi kan da godt få en kamp-tråd alligevel?

Trup: Valdés, Pinto, Piqué, Puyol, Iniesta, Bojan, Messi, Jeffren, Mascherano, Busquets, Maxwell, Adriano, Abidal, Thiago, Fontàs, Bartra, Víctor Vázquez og Jonathan dos Santos.

-------------Pinto------------
Adriano--Bartra--Fontas--Maxwell
-------------Mascherano------------
---------Thiago------JDS--------
Jeffren-------------------Bojan
------------Messi---------

Håber, på trods af en dissekeret trup, at vi kan formå at sætte os på kampen. Ser specielt frem til at se mere til Bartra og Fontas, for ikke at nævne Thiago og JDS. Håber de to sidstenævnte får pladsen på midtbanen fra start og kan dirigere kampen. De har jo et godt hold omkring sig. Håber dog ikke Messi får (alt for meget) spilletid, eftersom han bør spares med tanke på vores lange sæson for ikke at nævne risikoen for skader. En oplagt mulighed at vise sig for Jeffren, Bojan, Mascherano, Maxwell og Adriano.

Hvis vi kan sætte os på kampen, tror jeg vi kan få en 2-1 sejr.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster