Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:Så er det nok dér vi er uenige, selvom jeg heller ikke mener at de ALTID skal gøre det. Jeg mener dog, at de efter en række dårlige præstationer, skal gøre det og især når de taber hjemme mod et 'lidt-over-middel'-hold fra Tyskland.
Ja, måske skyldes uenigheden det. Måske skyldes den, at jeg dybest set synes, at Real Madrids fans er forkælede (og kontraproduktive) når de buher spillerne af banen efter i går.

Men lad os antage for en stund (jeg trækker "nok om det" tilbage), at Real spillere er forpligtet til at blive på banen uanset hvad: Synes du så, at Casillas demonstrative opvisning var kløgtig? Jeg havde som sagt slet ikke gjort noget, men hvis man mener, at Casillas som anfører bør gøre noget, gjorde han det så på en rigtig måde? Bare nysgerrig.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Naturligvis er man forkælet på Bernabeu og Camp Nou, men man skal altså passe på med at negligere den spanske fodbold kultur, når man kalder det en ligegyldig gestus.
Så kan man foretrække andre fodbold kulturer i England eller Tyskland, fred være med det, men jeg mener at Casillas arbejder på, at Bernabeu ikke skal glide holdet helt af hænde.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

ladislau skrev:Naturligvis er man forkælet på Bernabeu og Camp Nou, men man skal altså passe på med at negligere den spanske fodbold kultur, når man kalder det en ligegyldig gestus.
Så kan man foretrække andre fodbold kulturer i England eller Tyskland, fred være med det, men jeg mener at Casillas arbejder på, at Bernabeu ikke skal glide holdet helt af hænde.
Det kan du nok godt have ret i. Mit råd til Casillas, hvis han vil have Bernabeu med sig, er dog at luge lidt ud i fejlene på banen. ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Flax_Generous skrev:
Brombi skrev:Så er det nok dér vi er uenige, selvom jeg heller ikke mener at de ALTID skal gøre det. Jeg mener dog, at de efter en række dårlige præstationer, skal gøre det og især når de taber hjemme mod et 'lidt-over-middel'-hold fra Tyskland.
Ja, måske skyldes uenigheden det. Måske skyldes den, at jeg dybest set synes, at Real Madrids fans er forkælede (og kontraproduktive) når de buher spillerne af banen efter i går.

Men lad os antage for en stund (jeg trækker "nok om det" tilbage), at Real spillere er forpligtet til at blive på banen uanset hvad: Synes du så, at Casillas demonstrative opvisning var kløgtig? Jeg havde som sagt slet ikke gjort noget, men hvis man mener, at Casillas som anfører bør gøre noget, gjorde han det så på en rigtig måde? Bare nysgerrig.

Jeg synes at det er helt rigtigt det Casillas gør, måske er det en kulturel forskel på Ronaldo og Casillas. Måske var det klogere ikke at gøre det så demonstrativt, men jeg har da set Puyol gøre det ligeså slemt, uden at spillerne reagerede så arrogant. Hvis jeg var anfører havde jeg naturligvis gjort det samme, men måske ser det endnu slemmere ud fordi Ronaldo har så stort et ego. Der var jo ikke de store protester fra de andre spillere, og hvis Ronaldo ikke havde reageret så demonstrativt, havde pressen ikke skrevet en dyt om det. Måske havde de tværtimod rost Casillas for det. Ja de er forkælede i Spanien, men de går som bekendt rigtig meget op i ydmyghed!

Det er et enormt vigtigt signal at sende til publikum, at man anerkender dem/deres meninger eller deres tilstedeværelse. Som sagt eksisterer klubben ikke uden fansne.

Jeg kan sagtens se hvad du mener med, at det nok heller ikke er så fedt at stå der og se dum ud, mens fansne råber 'fuera', men jeg tror i høj grad at de råb hurtigt vil dæmpe sig, hvis spillerne viser forståelse for publikums skuffelser.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Det har du så til gengæld ret i, og det ville han nok også selv foretrække.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Helt enig med Daluigi og Brombi.

I øvrigt synes jeg det er klasse gjort af Casillas. Han kaster da lidt af den glans over RM som de altid påråber sig.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Godt hold PSG kommer med. Synes at chelski stiller lidt underligt op...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Wow, dommer. Fuck mand. Ikke i nærheden af rødt! Føj mand.
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Slet, slet, slet ikke i nærheden af rødt dét der.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Direkte rødt? Wtf, dommer.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Der var på ingen måder rødt. Og dejligt at se at de engelske spillere ikke går på dommeren... Eller noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Damn et tyndt rødt kort...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Rødt kort? Det er så klassisk Mourinho-held. Så kan han godt lukke røven med sine åndssvage konspirationer. Han er den heldigste fodboldtræner i hele sportens historie. Jeg higer efter den dag hvor han trækker sig tilbage. Den dag bliver fodbolden en renere, gladere og bedre sport.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Blaugrana92 skrev:Rødt kort? Det er så klassisk Mourinho-held. Så kan han godt lukke røven med sine åndssvage konspirationer. Han er den heldigste fodboldtræner i hele sportens historie. Jeg higer efter den dag hvor han trækker sig tilbage. Den dag bliver fodbolden en renere, gladere og bedre sport.
"Held".

Han sætter sine spillere op til det. Det er jo noget der sker igen og igen for hans hold. Det er strategi.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Flere ville måske ikke engang dømme frisparket og færre endnu ville give gult.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster