Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Underholdende kamp!
Flot indsats af Schalke, ikke meget skarpere de skulle have været, enten defensivt eller i angrebet, for at være gået videre.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Reals 3 sidste kampe:

1-1, 0-1 og 3-4...Stærkt!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Nå, jeg går i seng. Vil rigtig gerne bare glemme den her møg dag :/
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Dejligt at være på arbejde, når Real spiller og sågar taber. Der er så mange kollegaer, som skal mobbes. I øvrigt så er jeg bange for, at Reals form lige pt. er ret ligegyldig, når det drejer sig om El Clasico. Det handler i høj grad om motivation og gejst. De vil gøre alt for at vinde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Champions league

Indlæg af OliverDK »

Desværre har form sjældent noget at sige i El Clasico, da det er en helt anden verden, spillerne træder ind i... Men lad os håbe at Real stadig er påvirkede af de seneste ugers resultater!


Edit: HB said it.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Nej form betyder ikke det store. Men hvis real er lidt "nede" og de møder modgang mod os så kan vi håbe at de falder fra hinanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Piquénbauer skrev:Nej form betyder ikke det store. Men hvis real er lidt "nede" og de møder modgang mod os så kan vi håbe at de falder fra hinanden.
Det rigtigt. Et hurtigt mål vil gøre godt. Jeg er også meget optimistisk hvad angår El Clasico, men én kamp af gangen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:
Piquénbauer skrev:Nej form betyder ikke det store. Men hvis real er lidt "nede" og de møder modgang mod os så kan vi håbe at de falder fra hinanden.
Det rigtigt. Et hurtigt mål vil gøre godt. Jeg er også meget optimistisk hvad angår El Clasico, men én kamp af gangen.
Uden tvivl. Det skal nok blive pisse spændende! Men ja vi skal lige slå eibar først. Det skal nok gå hen og blive tricky.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Det er noget sludder, når man siger, at El Clasico har sit eget liv. Jeg vil i hvert fald hellere møde et Real Madrid hold i krise end et i hopla. Dette nederlag til Real Madrid sætter sig i spillerne, hvilket er til vores fordel.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Heartbreaker skrev:
Piquénbauer skrev:Nej form betyder ikke det store. Men hvis real er lidt "nede" og de møder modgang mod os så kan vi håbe at de falder fra hinanden.
Det rigtigt. Et hurtigt mål vil gøre godt. Jeg er også meget optimistisk hvad angår El Clasico, men én kamp af gangen.
Uden tvivl. Det skal nok blive pisse spændende! Men ja vi skal lige slå eibar først. Det skal nok gå hen og blive tricky.
Eibar er det klart ringeste hold i La Liga. De var bare pisse heldige i starten af sæsonen. Det er kun et spørgsmål om tid før de ligger under stregen. Jeg er faktisk ikke specielt nervøs for lige den kamp.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Form har som sådan ikke noget at sige som i skriver, og dog.

Som i også skriver, når kampen starter har form ikke rigtig den store betydning, men hvis vi formår at score et hurtigt mål, så kan det gå hen og blive en rigtig lang aften for dem. Lad os håbe det.

Men men men, vi har lige to kampe først, som vi skal have overstået. Et dårligt resultat i nogle af de to kampe (Gud forbyde det) vil skifte momentum over på Reals side. Det er om at tage en kamp ad gangen. 100 % fokus, 100% dedikation, 100% motivation, 100% gejst, viljen til sejr skal vi have fat i de næste to uger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Heartbreaker skrev:
Piquénbauer skrev:Nej form betyder ikke det store. Men hvis real er lidt "nede" og de møder modgang mod os så kan vi håbe at de falder fra hinanden.
Det rigtigt. Et hurtigt mål vil gøre godt. Jeg er også meget optimistisk hvad angår El Clasico, men én kamp af gangen.
Uden tvivl. Det skal nok blive pisse spændende! Men ja vi skal lige slå eibar først. Det skal nok gå hen og blive tricky.
Eibar er det klart ringeste hold i La Liga. De var bare pisse heldige i starten af sæsonen. Det er kun et spørgsmål om tid før de ligger under stregen. Jeg er faktisk ikke specielt nervøs for lige den kamp.
Du har jinxet den. Jeg ved ikke hvad jeg gør ved dig, hvis du jinxer den kamp.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Porto har lavet en opvisning i skud uden fra feltet mod Basel. Det er sgu nogle flotte skud de har sendt afsted.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da fest storken. Der fik du lige jinxet os fuldstændig ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:Det er noget sludder, når man siger, at El Clasico har sit eget liv. Jeg vil i hvert fald hellere møde et Real Madrid hold i krise end et i hopla. Dette nederlag til Real Madrid sætter sig i spillerne, hvilket er til vores fordel.
De gange vi har slået dem klart og overbevisende, har det været et Real i hopla og et Real som flere betegnede som favoritter. Manita kampen f.eks. De kom med jeg ved ikke hvor mange sejre i bagagen, var ovenpå og lå på første plads. Da vi vandt på Bernabeu 3-1, var de ligeledes i hopla. Ja sågar 6-2 kampen, hvor vi var på vej ned i form og de var på rette spor og på vej tilbage i form.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster