Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Jeg kan virkelig virkelig godt forstå at Arsenal får galoperende angst ved udsigten til på et tidspunkt at skulle af med Cesc. Da det er det engelske hold jeg holder med hvis det endelig skulle være, synes jeg det er lidt ærgerligt.

Arshavin, what has happened? :shock:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

JonasV skrev:Jeg kan virkelig virkelig godt forstå at Arsenal får galoperende angst ved udsigten til på et tidspunkt at skulle af med Cesc. Da det er det engelske hold jeg holder med hvis det endelig skulle være, synes jeg det er lidt ærgerligt.

Arshavin, what has happened? :shock:
Arsenal er et hold, der mangler at blive skubbet det sidste stykke ad den rette retning, og Wenger mestrer åbenbart ikke det her. 6 år uden trofæer burde efterhånden få sæden under Wenger til at blive varm.

Arshavin er bare blevet offer for Wengers forelskelse i franske spillere. F.eks. forstår jeg simpelthen ikke, hvad en uskarp Chamakh laver i den klub. Og Arshavin vil alle dage være en bedre fodboldspiller end Walcott.

Arshavin spiller uden selvtillid og gejst. Manden er ellers IMO en fantastisk fodboldspiller, og det var et godt køb af Arsenal i sin tid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Jeg er enig!

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Så ser man endelig et Liverpool hold, der ikke stiller i Roy Hodgsons 4-4-2 opstilling. Stjerne på midtbanen, hvor Gerrard ligger lige bag Torres. Så kommer der gang i begge.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

... hele vejen ud af FA Cuppen. Jeg er svært tilfreds, især med rødt til Gerrard!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Men det var da godt nok en tynd straffesparkskendelse der endte med at være den afgørende faktor.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Men det var da godt nok en tynd straffesparkskendelse der endte med at være den afgørende faktor.
Ja der var ikke straffe efter min mening. For at bruge en af Fergusons egen citater, "Berbatov made a meal of it". Ja Torres er erstattet med Berbatov :D .

Men man kan ikke sige noget til selve sejren. Liverpool lignede andet bedste hold på banen fra start, og de kom aldrig for alvor ind i kampen. Gerrards dumhed hjalp så heller ikke på det, det røde kort var fortjent. Endeligt er det befriende at en engelsk dommer straffer sådan en aktion, i stedet for at forsvare det med, at man i engelsk fodbold godt må spille hårdt.

Det bliver spændende at se, hvad Kenny bringer til Liverpool. Det er efterhånden noget tid siden, manden sidst trænede et hold på højeste niveau.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Man kunne argumentere for, at så længe han er i Liverpool varer det noget tid endnu, før han får lov at træne en klub på højeste niveau...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

JonasV skrev:Men det var da godt nok en tynd straffesparkskendelse der endte med at være den afgørende faktor.
Det var ikke bare tyndt, men decideret usympatisk af Berbatov. Hvad der måske er overraskende, er vel, at Nani ikke prøvede at filme. Det ligner ham ellers.

Men ja. Manchester United var fra start til slut det bedste hold. Dog er det ret positivt, at se Howard turde give et rødt kort for en voldsom tackling.
Senest rettet af Jbninc søn jan 09, 2011 7:23 pm, rettet i alt 1 gang.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Mander skrev:Man kunne argumentere for, at så længe han er i Liverpool varer det noget tid endnu, før han får lov at træne en klub på højeste niveau...
Det kommer vel an på midlerne, som de amerikanske ejere vil stille til rådighed. Kan han etablere en slagkraftig midtbane så Gerrard kan ligge lige bag Torres, så behøver det ikke tage alt for lang tid.
Senest rettet af Jbninc søn jan 09, 2011 7:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Man kunne argumentere for, at så længe han er i Liverpool varer det noget tid endnu, før han får lov at træne en klub på højeste niveau...

:lol: :lol: :lol: :lol:

Det skal dog siges, at der var nogle positive tegn at spore i Liverpools spil, selvom Kenny kun har haft et døgn til at sætte sit præg på holdet. F.eks. var det positivt at deres backs turde gå med i angrebet, både Aurelio og i særdeleshed Kelly var rimelig offensiv i dag. Derudover var det positivt at se, der var fundet plads til en mand som Agger i startopstilling, altså en mand der kan finde ud af at spille fodbold. Og meget atypisk Liverpool, benyttede de sig næsten ikke af højebolde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Jbninc skrev:
Mander skrev:Man kunne argumentere for, at så længe han er i Liverpool varer det noget tid endnu, før han får lov at træne en klub på højeste niveau...
Det kommer vel an på midlerne, som de amerikanske ejere vil stille til rådighed. Kan han etablere en slagkraftig midtbane så Gerrard kan ligge lige bag Torres, så behøver det ikke tage alt for lang tid.
Synes nu stadig ikke, at deres hold er noget at råbe hurra for. Håber til gengæld heller ikke, at han får gjort dem gode, så det ville passe mig fint, hvis projektet mislykkes.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Mander skrev:
Jbninc skrev:
Mander skrev:Man kunne argumentere for, at så længe han er i Liverpool varer det noget tid endnu, før han får lov at træne en klub på højeste niveau...
Det kommer vel an på midlerne, som de amerikanske ejere vil stille til rådighed. Kan han etablere en slagkraftig midtbane så Gerrard kan ligge lige bag Torres, så behøver det ikke tage alt for lang tid.
Synes nu stadig ikke, at deres hold er noget at råbe hurra for. Håber til gengæld heller ikke, at han får gjort dem gode, så det ville passe mig fint, hvis projektet mislykkes.
Holdet i dets nuværende konstellation er ikke det store at skrive om. Dog synes jeg, at der ikke skal mange gode indkøbt til, før at de kan spille med om en CL plads igen.

Hvis han virkelig mener det alvorligt med stjernen på midtbanen, så skal der altså forstærkninger til de to centrale positioner, efter min mening. Lucas og Meireless er ikke gode nok. Man skal tilbage til noget der ligner Mascherano og Xabi Alonso tiden igen.

En spiller som Lass fra Real, synes jeg kunne være en rigtig god mand at have på den midtbane, krydret med en anden spiller, der kan lidt mere fremad. Kunne der være noget mere sikkerhed på de to positioner, kunne de fire forreste være lidt mere frie, og der kunne komme noget bevægelse rundt om Torres, som der mangles, for at sætte ham op.

Men gode spillere er nok ikke til salg nu, så man tvinges måske til at vente.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Hvis Manchester United var en kvinde, så ville hun slet ikke være tiltrækkende.

Jeg er fan i med- og modgang, men hold kæft hvor er det dog kedeligt at se dem for tiden. Det er som om, at det er forbudt for Uniteds spillerstab at udfolde sig for Ferguson. De skal jo helst ikke overanstrenge sig, hvilket også bliver belyst nu, at det dagens kamp var Ferguson 154. kampe i træk, hvor han lavede minimum en ændring. Fuldstændigt sørgeligt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Hvis Manchester United var en kvinde, så ville hun slet ikke være tiltrækkende.

Jeg er fan i med- og modgang, men hold kæft hvor er det dog kedeligt at se dem for tiden. Det er som om, at det er forbudt for Uniteds spillerstab at udfolde sig for Ferguson. De skal jo helst ikke overanstrenge sig, hvilket også bliver belyst nu, at det dagens kamp var Ferguson 154. kampe i træk, hvor han lavede minimum en ændring. Fuldstændigt sørgeligt.
Men det er også Fergusons styrke. At få det optimale ud af hans trup, som jeg mener ikke er vanvittig god (specielt med Rooney der ikke har fundet formen for alvor, og Valencia ude). Det er som om, at han lige har en 6. sans for, hvornår hans spillere lige rammer et højt niveau, for så at sætte dem af igen, når de begynder at miste pusten.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster