Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

IluvCarles

Re: Champions league

Indlæg af IluvCarles »

Mes Que Un Club skrev: Men tror i man kan sælge billetterne til de andre kampe? Altså, betale de 1200 kr. og så kun gå ind og se Barca kampen og så sælge de to resterende billetter til de to andre kampe?
Tror godt at du kan forsøge at sælge dem... men jeg tror de fleste der køber de billetter har det på oræcis samme måde som dig (og mig), så det bliver nok ikke nemt at komme af med de to andre. FCK har jo netop lavet en pakkeløsning for at få udsolgt til de to andre kampe også (mener jeg).

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Det er sQ noget svineri det her!!! Fuldstændig vanvittigt den måde de presser citronen på, og at de så har frækheden til at kalde det "en fair løsning" ja, super fair for alle de neutrale fodbold-fans, der nu havde drømt om at overvære en sjælden klasse kamp på dansk grund!

Nå, fuck de ækle svin og deres klamme kub, er der nogen der ved om det er muligt at købe billet gennem Ffcb-com?
Forumlegende

Najse

Re: Champions league

Indlæg af Najse »

Jeg synes godt nok også, at det er meget voldsomt. Jeg bor heldigvis lige ved siden af Parken og har en veninde, der er FCK - fan, så nu har jeg købt guldkort og billet til Barca - kampen :) .. så må jeg se, om det kan lade sig gøre, at blive grebet af "Byens hold" eller hvad det nu kaldes.. men virkelig skidt for jer, der ikke lige har den mulighed!! Jeg er ganske sympati-sur på jeres vegne!!!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Najse skrev:Jeg er ganske sympati-sur på jeres vegne!!!
Samme her.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Dailugi:

Tør nu øjenene. Hvis du er så stor Barca fan, så betaler du de 1200 kr og prøver at sælge de 2 billetter til Panathinaikos og Rubin Kazan kampene. Forstå nu, at det FØRST OG FREMMEST er FCK, der er i fokus, SJOVT nok og at de naturligvis ikke ville stille sig tilfredse, hvis der kom 25.000 danske FCB-fans rendende. Nu ved jeg godt, at de fleste er subjektive, men alligevel.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Dailugi:

Tør nu øjenene. Hvis du er så stor Barca fan, så betaler du de 1200 kr og prøver at sælge de 2 billetter til Panathinaikos og Rubin Kazan kampene. Forstå nu, at det FØRST OG FREMMEST er FCK, der er i fokus, SJOVT nok og at de naturligvis ikke ville stille sig tilfredse, hvis der kom 25.000 danske FCB-fans rendende. Nu ved jeg godt, at de fleste er subjektive, men alligevel.
det er dig som er subjektiv, da du er FCK'er. Jeg vidste med det samme at du ville komme med denne holdning, hvilket jo egentlig er fair nok. Men så drop det fis og barnlige pjat med at klandre os andre for at være subjektive, og skrive ting som "tør øjnene".
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Så må du lade være med at svine FCK til, fordi at de ganske naturligt forfordeler FCK's egne fans.

Jeg er nu rimelig objektiv, da jeg godt vil kunne få billetter til kampen. Men igen, jeg forstår skam godt frustrationenen, men 1200 kr. hvert 5-10 år burde kunne lade sig gøre for de fleste herinde vil jeg tro, uden at lege spåmand.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Rivaldo10 skrev:Så må du lade være med at svine FCK til, fordi at de ganske naturligt forfordeler FCK's egne fans.
Nej, de forfordeler alle andre end FCK-fans. En bjørnetjeneste bliver heller ikke til "en meget stor tjeneste", blot fordi Toure tror det.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Nevermind.

http://www.biblioteksvagten.dk/svar.asp?qaid=22260

Kiggede godt på dette her link, efter jeg postede, men var for doven til at lave det om.

Drager fordel af så.

LuisEnrique

Re: Champions league

Indlæg af LuisEnrique »

det er da en svinestreg af fck.. uanset om man er fck fan eller barcafan er det mange penge man skal hoste op med på en gang..
kan heller ikke forestille mig at jyske og fynske fckfans har muligheden for at tage turen over de tre gange, for ikke at tale om de mange børnefamilier osv, som gerne ville se messi og co.
læste en meget passende og egentlig osse god sammenligning på en anden side..
forestil jer at u2 eller et andet stort musiknavn kommer til byen og man KUN kunne få billeter ved osse at købe billetter til hansi hintersser og johnny reimer, det er faktisk det samme.
syns klart det er svinsk af fck, men forventede det egentlig osse af den skodklub.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

LuisEnrique skrev:læste en meget passende og egentlig osse god sammenligning på en anden side..
forestil jer at u2 eller et andet stort musiknavn kommer til byen og man KUN kunne få billeter ved osse at købe billetter til hansi hintersser og johnny reimer, det er faktisk det samme.
Enig, men den sammenligning har fået fat i den gale ende. Det er som at ville købe billetter til Hansi Hinterseer og så blive tvunget til at købe billetter til U2 og Johnny Reimer.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Præcis. U2 er jo. Når alt kommer til alt et politisk korrekt Bon Jovi

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

-UEFA har forbudt vuvuzelaer i alle deres turneringer. Jeg tvivler på, at der var en reel risiko for at kampen ville blive overdøvet, men der er sgu nok tosser derude med helvedeshorn til, at man ville lægge mærke til det.

http://spn.dk/fodbold/intfodbold/article2169364.ece
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Nah.. Man har ikke hørt det på nogen stadioner overhovedet efter VM - jeg har i hvert fald ikke, rettere sagt.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Ikke desto mindre, var der idioter, der rendte rundt med vuvuzelaer herhjemme under VM. Det skulle ikke undre mig om mindst én eller to kunne finde på at dukke op på stadion et eller andet sted i Europa. Det orker jeg ikke.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster