Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Emilfu

Re: Champions league

Indlæg af Emilfu »

Det ville være fantastisk hvis man kunne arrangere et eller andet, jeg vil da absolut stå blandt andre Barca fans når vi skal se kampen.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Zlatan skrev:
Raman93 skrev:Jeg håber, at min fars ven, der arbejder i Parken, kan skaffe billeter, eller er det om at være hurtigt.
31.000 sæder, og omkring en million i København .... SKYND DIG!

-Godt min brors ven arbejder ved billetposten!!!!
Tjo, jeg bor nu heller ikke lagt derfra. Nogle der ved om, man kan købe dem i FCK-shoppen, eller skal det være ved automatene?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Zlatan skrev:
Raman93 skrev:Jeg håber, at min fars ven, der arbejder i Parken, kan skaffe billeter, eller er det om at være hurtigt.
31.000 sæder, og omkring en million i København .... SKYND DIG!

-Godt min brors ven arbejder ved billetposten!!!![/i]


Hmm så kan du vel godt skaffe billetter til os? :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Raman:

Det kommer an på efterspørgslen, som nok vil være stor. Jeg ville satse på FCK-shoppen, om end det nok vil blive "lige" slemt begge steder.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Rivaldo10 skrev:Raman:

Det kommer an på efterspørgslen, som nok vil være stor. Jeg ville satse på FCK-shoppen, om end det nok vil blive "lige" slemt begge steder.
`
Nå, okay. Det er vel kun den shop ved stadion, der sælger billeterne, ikke?

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Zlatan skrev:
Raman93 skrev:Jeg håber, at min fars ven, der arbejder i Parken, kan skaffe billeter, eller er det om at være hurtigt.
31.000 sæder, og omkring en million i København .... SKYND DIG!

-Godt min brors ven arbejder ved billetposten!!!!
Do you, my good Sir, take bribes? :D

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ponte »

Efterspørgslen burde da være mindre til udebaneafsnittet... Der agter jeg at stå..!
Bliver STORT! :twisted:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvis du skal have det i hånden, så skal de købes nær Parken, altså;

>>> Billetter købes i forsalg via www.billetlugen.dk/fck (Tlf. 70 263 267).
>>> Billetter til Stemningsafsnittet på Nedre Danske Spil (B) forhandles i forsalg KUN via Super Shoppen.
>>> På kampdage foregår salget til Nedre A, Øvre A, Nedre C og Øvre C fra skure foran PARKEN. Salg til Familietribunen, Stemningstribunen samt Øvre B foregår i døren. Super Shoppen sælger generelt ikke billetter på kampdage.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Rivaldo10 skrev:Hvis du skal have det i hånden, så skal de købes nær Parken, altså;

>>> Billetter købes i forsalg via http://www.billetlugen.dk/fck (Tlf. 70 263 267).
>>> Billetter til Stemningsafsnittet på Nedre Danske Spil (B) forhandles i forsalg KUN via Super Shoppen.
>>> På kampdage foregår salget til Nedre A, Øvre A, Nedre C og Øvre C fra skure foran PARKEN. Salg til Familietribunen, Stemningstribunen samt Øvre B foregår i døren. Super Shoppen sælger generelt ikke billetter på kampdage.
Det lyder til, at du har rimeligt godt styr på det... ved du, hvor de bedste pladser er? Det kunne jo være man kom tidligt, og der var frit valg på alle hyler. :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jeg tror nu nok det skal være muligt at få fat i en billet.. Da Man U kom på besøg gik der 2 dage inden der var udsolgt.. Jeg er optimistisk..
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Tror der er lidt flere Barca fans end Man U i DK. Også er der også lidt flere verdenstjerne i Barca... :)

Jeg ville hvert fald ikke satse på at kunne vente i 2 dage.

SuperPedro

Re: Champions league

Indlæg af SuperPedro »

Hvor er det stort!
Jeg forsøgte at få billetter til FCK-Marseille kampen sidst og fandt ud af at man tilsyneladende IKKE kan købe billetter til udebaneafsnittet via Billetlugen og FCK's billetsalg i Parken.
Så tror vi skal igennem fcbarcelona.cat for at købe billetter til det afsnit.
Gider IKKE stå med blanke FCK-fans.
Lad os alle sammen samles og få en hyggelig kamp ud af det, kunne være stort at se den sammen med alle andre Barca-fans fra det her forum!

EDIT: Har lige været inde på billetlugen.dk og tilsyneladende kan man til Superliga-kampe godt købe billetter til udebansektionen??

Nogen der kan bekræfte eller afkræfte min påstand?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

F.C. Københavns facebookside skrev:F.C. København har nu kampdatoerne: ti 14.9 h Kazan, on 29.9 u Panathinaikos, on 20.10 u Barcelona, ti 2.11 h Barcelona, on 24.11 u Kazan, ti 7.12 h Panathinaikos - alle kampe kl. 20.45 !
Senest rettet af JonasV tors aug 26, 2010 8:48 pm, rettet i alt 1 gang.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Altså 2. november i Parken!

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Rivaldo10 skrev:Tror der er lidt flere Barca fans end Man U i DK. Også er der også lidt flere verdenstjerne i Barca... :)
Det skal du sgu ikke regne med. Da Champions League finalen forrige år blev vist på Vor Frue Plads i København, der var United tilhængerne klart i overtal.
Stick to your guns.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster